Swift GTI Turbo motor in Cappuccino
Ok de auto staat nu ter afstelling bij JM tuning te Dirkshorn . Hij liep vandaag soms op 3 cilinders, bleek dat de steun voor de distribureur was afgebroken. Gelukkig was ik al op weg naar de garage ! Laatste 10 kilometer langzaam rijdend verkeer dus niet van warpspeed kunnen genieten. Over een paar weken weer Smile

[Image: foto_zpsd7ea8986.jpg]
Reply

Oeh dirkshorn, dat is hier vlakbij.
Reply

laatste nieuws, ik heb de hand weten te leggen op een ongebruikte Japanse bodykit waar ik wat onderdelen van ga gebruiken Smile

[Image: suzukicappuccino_zpsbe7d5ae1.jpg]

[Image: 14136365905_17d61ba952_b_zps892e1c5f.jpg]
carbon Zagato dak

[Image: 14136374655_a496debdef_b_zps25ba5c11.jpg]
carbon kofferklep
Reply

Lekker bezig!45 Ben benieuwd hoe dat gaat staan!39
Reply

Oeh dat is leuk spul. Heeft het ooit gemonteerd gezeten? Ik weet namelijk dat zulke delen nog wel eens slechte pasvormen kunnen hebben en dat het daarom zo snel weer te koop staat.
Reply

Focking vette bodykit! Vind de standaard kit beetje saai.
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Zeer smakelijke kit !
Reply

Gaaf 39
Reply

Het zal even duren voor die er o zit, maar ik denk dat blauw het mooiste zal staan

[Image: p1.jpg?ct=fe680f9e5026]

[Image: 13949641049_193185c96a_b_zpsa6fc331f.jpg]

deze fenders zijn ook heel mooi, maar achter zou de auto dan verbreed moeten worden, wat ik niet ga doen. Ik denk dus dat ik alleen de kofferklep en voorbumper doe. de achterbumper heeft een soort diffuser, wat ik ook wel gaaf vind.

[Image: p2.jpg?ct=a079d152a0f2]
Elke cilinder zijn eigen uitlaat Smile

[Image: 13949658737_d980da6050_b_zpsf7ec5299.jpg]

Onderzijde van de motorklep, deze heb ik al verkocht.
Reply

Wow mooi spul. Wordt een vet bommetje zo!
Reply

Super vette bodykit zeg, zo wordt zon klein autootje toch nog groot haha!



@ Paul, nee hij is ongebruikt

(12-05-2014, 14:57)pb2000 Wrote: laatste nieuws, ik heb de hand weten te leggen op een ongebruikte Japanse bodykit
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Ongebruikt wil niet zeggen ongemonteerd. Sommige mensen monteren het om vervolgens er weer af te halen omdat ze het toch niks vinden Smile
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Hmmm, nou mijn opvatting van het woord ongebruikt is toch echt anders :p
Maar we wachten het antwoord wel even af Smile


Synoniemen van het woord ongebruikt:

braak
gloednieuw
nieuw
onaangebroken
onaangeroerd
onaangetast
ongeopend
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Detail... blijft een dikke bodykit!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Dus dat!
Reply

leuk om wat te fantaseren over hoe ik het uiteindelijk wil hebben.

dik

[Image: capmod_1.jpg&w=573&h=375&zc=1&q=100]

versus rank

[Image: IMG_5489_0KpV_2.jpg]
[Image: img36866274.jpg]

zoals gezegd ben ik niet zo'n fan van spatbordverbreders, ik vind mijn huidige wielen en skirts al mooi, , maar dit is wel een erg mooie bodykit (zonder die regenvangers in de motorkap dan). eerst de auto maar eens rdw keuren voor ik alles overhoop haal Smile het spruitstuk zou deze week klaar kunnen zijn. ik denk dat ik de eerste week van juni de bodykit ophaal.
Reply

de lampen en velgen van de blauwe vind ik minder. ik zou denk voor de onderste gaan kwa velg en vleugel maar ook de zwarte kan. WEL de HELE kit er op. ben er ook niet zo van meer maar als ik dit kitje ook tegenkom ..dan koop ik de cappu erbij
39



Reply

als ik voor de zwarte versie ga dan heb ik ook bredere wielen nodig, dan ga ik de Leepu weg ; 5 cm spacers Smile
Reply

Over die zwarte lampen in de blauwe cappuccino, als je die in de carrosserie kleur laat spuiten, kunnen ze wellicht wel mooi staan...
Reply

die zwarte angel eyes zijn een speciale kit van 600€
[Image: IMG_0254.jpg]

ik weet niet of het is toegestaan (weet eigenlijk wel zeker van niet) maar ik zou het ook erg gaaf vinden om de koplampen zwart te maken

[Image: elisescupr1.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.