Swift GTI Turbo motor in Cappuccino
#21
Ben erg benieuwd naar het verdere verloop hiervan!
Reply

#22
nog wat voorpret

[Image: photo-2_zps74225a25.jpg]
[Image: photo_zpsc42d30e3.jpg]
Reply

#23
Kijk, dat is het betere werk!
Reply

#24
(13-07-2013, 21:43)Salto Wrote: 1 op 6? Nee joh! Reken op tussen de 1 op 10 en 1 op 15 op de snelweg en op circuit/vol gas 1 op 7 ofzo

er werd een verbruik opgegeven van 20 tot 25 MPG, dat is ongeveer 14 liter per 100 km. Ik gok dat de auto dat ook rijdt want >200 pk en de maker had niet de bedoeling om er mee te touren. Het is nu nog lastig te beoordelen of het verbruik met wat tweaks zuiniger kan.
Reply

#25
Dikke bak
39



Reply

#26
Mooie wagen39
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply

#27
Wat is wijsheid? ik kreeg dit van de verkoper en vraag me af of het zinvol is om zoiets te kopen voor occasional track use..

I can offer you larger injectors, this will allow you to take the power level up to approx 250 - 300 BHP a clutch that will take up to about 350 BHP paddel type

new injectors 440cc
new clutch kit.
refurbished turbo garrett t3
large throttle body.

ik beschik overigens 31 augustus over de gti turbo cappo Biggrin
Reply

#28
Bigger is better, gewoon doen natuurlijk als het niet de hoofdprijs extra kost Wink
Ben zelf alleen niet echt fan van revisie-turbo's maar dat is je eigen keuze.
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

#29
Mwah, als ie goed gereviseerd is.. no problem..

Kijk wat het waard is en of je het wil betalen/gebruiken.
Ik moet zeggen dat het huidige vermogen ook meeer dan genoeg is hoor.

En met 250+ pk push je tegen de limiet van de blok, en ga je regelmatig spullen die stuk gaan moeten vervangen.
Ik zou eerst eens lekker genieten van het huidige vermogen, wennen aan het vermogen, en leren rijden met dat vermogen.. en als het goed is blijft het heel.
Mocht het dan niet genoeg zijn kun je altijd nog voor meer vermogen gaan. Maar waarom dan geen SR20, 13B, F20, beams blacktop, 4-age enz?
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#30
thanks Smile Ik ben bang dat met te veel tweaks de auto te onbetrouwbaar wordt, het is bv best irritant als je motor steeds afslaat voor het stoplicht. De tank van een cappo is ook maar 30 liter Wink

Ik heb zeker interesse in wat testrondjes op Zandvoort.
Reply

#31
Nouja, afslaan bij het stoplicht is niet echt een mooie issue.
Je moet meer denken aan koppakkingen, versnellingsbakken, koppelingen, koelings issues, drijfstanglagers.enz.
Alles hangt uiteraard samen met bouwkwaliteit en gebruik van de juiste spullen en hoe je omgaat met je auto, en daar heb jij een betere kijk op als ik uiteraard.

Het mooie blijft dat zelfs met turbo, rustig aan rijden vrij zuinig kan.
Ga je veel gas geven, dan gaat het wel hard.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#32
Ik belde net met de callcenter van Unive, waar de callcentermedewerksters me vertelden dat ze geen auto's op chassisnummer verzekeren. Beetje vreemd want ik heb mijn andere suzuki 2 jaar geleden wel bij Unive op chassisnummer verzekerd, met als voorwaarde dat hij binnen een maand op kenteken zou staan. Ik ben momenteel in UK dus kan niet zomaar even langs hun filiaal om verhaal te halen. En dat moest ik even kwijt
Reply

#33
klote. ik zou toch volhouden en nog eens bellen.misschien kunnen ze je doorverbinden met iemand die boven hun staat.anders moet je weer nasr UK terug of je cappu straks verkocht
39



Reply

#34
Centraal beheer doet het wel die kun je gewoon bellen!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#35
bedankt voor de tip, ik zal een offerte bij CB aanvragen en die aan Uive voorleggen, ik ben daar al 10 jaar zonder schade verzekerd dus ze mogen me wat dit betreft zeker matsen Smile
Reply

#36
No prob. Je mag ook binnen een maand annuleren trouwens.
Dan kun je gewoon op je nieuwe kenteken verzekeren bij je eigen maatschappij. .
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#37
CB wilde mijn auto wel op chassisnummer verzekeren Smile Unive niet Unhappy

Reply

#38
mooooi..congratulations
39



Reply

#39
Goed, zaterdag is het zover Smile Ik hoop dat ie de reis haalt

Voor wie een zuinige en snelle sportauto zoekt : de gele cappuccino staat te koop

Reply

#40
Ik heb hem Biggrin

Ik kom net uit engeland gereden en man man man wat een beest is dit zeg, echt gruwelijk snel !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.