water op vloer bijrijderskant
#1
hallo mensen

aan de kant van de bijrijder wordt men vloer nat zodra het regend
koelvloeistof blijft op pijl raam is ook niet lek rubbervan de deur ook niet
heb wel gevoeld dat ie net voorbij het portier aan de kant ook nat was maar dan moet het pas geregend hebben anders is dat alweer droog
en ook als ie geprkeerd staat wordt ie na veel regen val ook nat van binnen
is een suziki swift van 1995
weet een die een verklaring heeft en mnoet ik me nu grote zorgen maken
want ik ben de buitenkant aan het opknappen en niet dat ie me van binnen uit gaat rotten
en men auto is me dierbaar en heb kelin bedrag te spenderen vandaar ik hem met bietjes weer mooi wil maken en vooral roestvrij
Reply

#2
(21-06-2013, 15:33)marieke en alain Wrote: hallo mensen

aan de kant van de bijrijder wordt men vloer nat zodra het regend
koelvloeistof blijft op pijl raam is ook niet lek rubbervan de deur ook niet
heb wel gevoeld dat ie net voorbij het portier aan de kant ook nat was maar dan moet het pas geregend hebben anders is dat alweer droog
en ook als ie geprkeerd staat wordt ie na veel regen val ook nat van binnen
is een suziki swift van 1995
weet een die een verklaring heeft en mnoet ik me nu grote zorgen maken
want ik ben de buitenkant aan het opknappen en niet dat ie me van binnen uit gaat rotten
en men auto is me dierbaar en heb kelin bedrag te spenderen vandaar ik hem met bietjes weer mooi wil maken en vooral roestvrij
is het mogelijk dat die stop op een of andere manier der uitgeschoten is die in de opstaande rand van de bodem zit ???????????
Reply

#3
Stop eens een stukje keukenrol tussen het dashboard en de voorruit helemaal rechtsvoor in de hoek. Als het papier nat wordt lekt je voorruit rechtsboven in het hoekje. Ga ook vooral eens met je hoofd onder het dashboard liggen en kijk rechts omhoog. Volg de rand tussen het brandschot en wielkast naar bove met n zaklamp. Zie je daar roestgaten? Verder kan het ook nog lekken bij je achterste zijruit, dan moet er ook water achter de passagiersstoel staan.

Succes!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.