speakers swift 1993
#1
Goedennacht,

Ik heb sinds een paar dagen mijn swift 1.3
Na veel getrek met de geknipte kabels is het eindelijk gelukt om mijn radio aan te sluiten.

Na dat het eindelijk gelukt is en er verlichting van mijn radio kwam miste ik alleen het geluid, toen kwam ik er achter dat het Opatje (2de eigenaar van de auto) waar ik hem van had gekocht zo grappig is geweest om overal de boxen er uit te halenstupid.

Mijn vraag is wat kan ik nu het beste doen de orginele connector's zitten er nog aan daar is teminste niet in geknipt 45, ik heb inmiddels begrepen op dit forum dat ik 10 cm boxen nodig heb voor, is het verstandig om de connectors er gewoon afteknippen en opnieuw aan te sluiten op nieuwe boxen of boxen zoeken met dezelfde connector?

Mijn 2de vraag is welke maat boxen heb ik nodig voor mijn hoedenplank houders?

In ieder geval alvast bedankt39

Mvg
Fer
Reply

#2
Ik heb nog een setje speakers van jbl voor onder je dashboard. Met originele stekkers. Misschien is dat wat voor je?
Reply

#3
Dat zou heel mooi zijn, ik hou er namelijk niet van om iets wat origineel is kapot te knippen.

Wat zou je er voor willen hebben?

gr
fer
Reply

#4
Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd Smile
Reply

#5
Ik ben toch eigenwijs geweest en bij een vriend boxen op gehaald van het merk Alphine , de stekker links voor kapot geknipt en en de lichtblauw zwarte op de min aangesloten en de lichtblauw rood op de plus alleen nu nog steeds geen geluid er zaten in totaal 3 kabels in die connector er is nu nog een witte over
de speakerkabels bij de iso connectoren zijn nog geheel intact is ook niet ingeknipt ofzo

zie ik iets over het hooft of?`de connector rechtvoor heb ik nog heel gelaten


Update: nu heb ik de de metalen pinnetjes uit de connectoren gehaald bij de ISO kabel zelf en heb ik wel gewoon geluid uit de boxen, Dat word dus nieuwe kabels trekken of iemand een beter idee?
Reply

#6
Je hebt de verkeerde kabels kapot geknipt
Reply

#7
Volgens mij niet die kabel zit aan bij de kanten precies op de plek waar de speakers horen te zitten
Reply

#8
Heb in n swift nog helemaal nooit speakerdraad gezien bestaande uit 3kabels. Volgens mij is t sowieso aan 1 kant voor oranje bedrading...
Reply

#9
Ze komen allebei precies in de ronding uit waar de boxen zitten precies die lengte, in de gele connector zitten precies dezelfde kleuren als in die connector die ik kapot heb geknipt

ik trek morgen gewoon even 4 nieuwe draden vanaf de iso kabel ben ik vanaf,

Bedankt iniedergeval
Reply

#10
misschien wordt het duidelijker als je paar foto'tjes uploadWink. scheelt vaak een hoop uitleggen
Suzuki Swift MK4 verbruik : [Image: 523726_32.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.