Sem's mk5 - Nieuwe swift!
(31-07-2014, 22:56)Semm Wrote: Vandaag eindelijk getankt en toch nog 1 op 12.5 op 350km met redelijk veel toeren maken, airco en maar 50km snelweg. Valt me alles mee vergeleken met mn oude mk5 1.0 waarbij ik soms 1 op 11 reed zonder airco of wat dan ook! Erg blij met mn karretje

Heeft iemand al die witte valeo knippers besteld en passen ze?

Hey heb ze van de week besteld en binnen.

Prima pasvorm en oranje knippers zitten er bij.

7 euro per stuk. Prima! zie mijnautoonderdelen.nl
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

dus die witte knippers zitten zelfs al lampjes bij?,dan ga ik ze binnekort maar eens bestellen haha
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Besteld ! 24 eurie incl verzending.39

Thanks Jordi voor de tip!
Reply

Ja maar ik raad silvervision lampjes aan hoor, zo'n oranje bolletje is het toch net niet. Maar bij mn eco volstaat het prima.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

(01-08-2014, 19:35)Mitch Wrote: Mwah, ik haal 160 in zn 4, en dan moet ik schakelen, en vervolgens 165 in zn 5 Smile

Dat dus, alleen haaltie dan wel de 170+ in zn 4 34


Witte knipperlichtmodules misstaan nooit en voor 7 euro inclusief lampje is het goed te doen! Ga je de zijknippererts ook nog vervangen voor iets anders of is dat al gebeurd?
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

Ik ga de zijknippers ook nog doen ja, maar met 4 festivals per maand heeft mn bankrekening het zwaar. Moet even astra g knipper mét fitting zien tr scoren.
Reply

Voor diegene die nog gaan bestellen. Voor 2x 2.76 heb je ook meteen astra g knippers. Ik weet niet zeker of de fittingen hierbij zitten.

Heb de witte knippers erop zitten en staat toch netter hoor. Alleen ik snap wat Jordi zegt dat die lampjes het net niet is :p
Reply

Als de draad+fitting bij die astra knippers erbij zit laat het me even weten, dan bestel ik die ook.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Ik ga ze niet bestellen, draadjes lijken er niet bij te zitten. zag het te laat Unhappy. Misschien kan swift16v of hoe die ook heet ze meebestellenBiggrin
Reply

(07-08-2014, 22:37)Semm Wrote: Ik ga ze niet bestellen, draadjes lijken er niet bij te zitten. zag het te laat Unhappy. Misschien kan swift16v of hoe die ook heet ze meebestellenBiggrin

haha de zijknippers hou ik voorlopig oranje dus die bestel ik nog nietTongue
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Je kan in jouw geval (donkere auto) de zijknippers ook donker spuiten met van die lampenspray o.i.d, staat ook wel fraai!
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

(08-08-2014, 02:07)Skooij Wrote: Je kan in jouw geval (donkere auto) de zijknippers ook donker spuiten met van die lampenspray o.i.d, staat ook wel fraai!

dat idee had ik dus ook.Wink
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Dat wordt solderen Smile
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Zo even een update!

[Image: 7InaHG.jpg]
Afgelopen week even onderhoud gegeven en eens onder de auto kunnen kijken. Blijkt er toch best goed uit te zien! Witte knippers zitten er op. Heb even drukkers (zwart want grijze kon ik niet vinden) om wat gaten op te vullen. Ook nieuwe ruitenwissers zijn binnen en gaan er morgen op. Verder is ook een lakstift onderweg met dank aan JordyG.

Nu nog de witte zijknippers vinden en nog verder met het schoonmaken van de binnenkant wat nog steeds vrij vies is door een hond van de vorige eigenaar.

Wel 1 probleem gevonden. Het gebeurt steeds vaker dat tijdens het remmen mn achtermistlicht spontaan aan gaat en aan blijft wat super irritant is. Enig idee hoe dit op te lossen is? Kan ik gewoon een kabeltje aan de achterkant van de mistlamp schakelaar doorknippen en bij de apk weer aan elkaar solderen?

Mvg Sem
Reply

Waarschijnlijk heb je ergens sluiting in je lichtunit, zal vast iets kleins zijn. Haal hem een keer uit elkaar, 5 min werk.
Dat zou ik eerder oplossen dan kabel doorknippen, dat is meer een laatste redmiddel.
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

Staat je achterlichtunit niet vol water per ongeluk?
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Ik zal dit weekend eens een unit openmaken. Zoals Beun wel kan bevestigen is er voor in de auto wel geknutseld aan de bedrading en wordt rechts gevoed door de kabels van de linkerunit voor. Waarschijnlijk ergens een breuk. Zou dit er mee te maken kunnen hebben?

Nieuwe ruitenwissers zijn top btw, van zeer slecht zicht naar streeploos zichtBiggrin

Edit: net op de parkeerplaats met lichten aan op de handrem en knipper aan. Mistlicht ging spontaan aan. Knippers deden toen niets meer en bleven aan 2 kanten ook maar aan. Toen mist weer uitgezet en alarm aan en die deden t en remlichten knipperden gezellig mee. Niet goed dus.
Reply

En dan zeggen ze hier dat mijn auto een kermisattractie is Wink
Reply

Gewoon disco bij ons! Het is nu wel een echte chickmagnet!

Edit: Net dit topic gevonden met hetzelfde probleem in een mk4, helaas nooit de echte oplossing gepost maar ga dat eerst eens proberen. problemen met achterlampen
Reply

Vandaag een en ander losgehaald en gecheckt. Massapunten opnieuw opgeschuurd bij de accu en andere kant bij de voorlampen, accupolen schoongemaakt, achterlampen losgehaald en stekkers gecheckt net als de lampjes. 1 lampje was niet goed meer en deze heb ik vervangen. Mistlamp probleem LIJKT opgelost maar kan ik pas testen tijdens echt een stukje rijden.

Dat mijn remlicht om en om meeknippert met de knippers is nog niet opgelost. Ik zou eigenlijk ook niet weten wat de volgende stap hiervoor is.

Iemand ideeen?

video probleem
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.