Sem's mk5 - Nieuwe swift!
laat even weten als t past, ik zoek ze ook nog:p
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Warsch zul je ze even moeten afkitten.. maarja, silicone kit is ook niet de hoofdprijs Tongue
Reply

Ik ga ze volgende week bestellen. Ik laat het weten.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

valeo zou goed moeten zijn (die 8 euro). er zijn mindere namen die verlichting verkopen
39



Reply

En dan nog oranje lampjes bijkopen?
Reply

Zaten er bij mij bij, ik had alleen geen Valeo. Even afwachten tot bestelling thuis is, kun je later eventueel nog losse lampjes kopen.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Wit mag voor ook dus je kan ook tijdelijk even met witte knippers rijden
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Geen belang bij Mk3 GTi stoeltjes34!?
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

Nee hoor, mk5 stoeltjes bevallen me prima 34
Reply

Vandaag eindelijk getankt en toch nog 1 op 12.5 op 350km met redelijk veel toeren maken, airco en maar 50km snelweg. Valt me alles mee vergeleken met mn oude mk5 1.0 waarbij ik soms 1 op 11 reed zonder airco of wat dan ook! Erg blij met mn karretje

Heeft iemand al die witte valeo knippers besteld en passen ze?
Reply

jaja die 16v blokjes doen t goed. vandaag 1op 16,2 met 50kmstad en 180 snelweg. zelfs de 185 aangetikt(achter bmw e46 318i aandevil die had het toch wel lastig met de swift af te schudden haha) en verder overal de snelheidslimieten gereden. dus ook 130-140 Smile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Pff de mijne gaat geen steek harder dan 165 Unhappy
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

Moet je gti motor erin doen. Dan gaat die wel harder. Of gewoon andere auto kopen Smile
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

(01-08-2014, 01:35)Skooij Wrote: Pff de mijne gaat geen steek harder dan 165 Unhappy

trek eens het blok paar x goed open, of op snelweg tijdje 120-130 in ze 3rijden. misschien is je blok beetje lui geworden? weet namelijk zeker dat ik over de 190 wel ga halenBiggrin(op de teller dan)
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Zet er eerst eens een normaal filter op. De wame lucht die jij met je open luchtfikter naar binnen trekt is niet bevorderlijk voor je beschikbare vermogen...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

dat zou ook wel eens een factor kunnen zijn ja... mijn standaard filter doet t tot nu toe prima!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

En goed doortrekken in z'n 4. Die swiftjes hebben hele lange versnellingen... ik haalde in z'n 2 al 100 Biggrin
Reply

als je dezelfde bak heb als mij in je carry gaat zn 2 tot 107op de teller. dan knalt de begrenzer erindevil
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Nee TongueTongue met die carry ga ik láng niet zo hard in z'n 2. Maar m'n vriendin heeft een hele tijd een swift gehad, die ik soms wel eens mocht "uitlaten" Wink

T viel me op dat hij echt heel erg lange versnellingen had, zeker voor een klein autotje. Volgens mij iets van 130/140 in z'n 3? Dan doorschakelen naar ze 4. Ik dacht zelfs dat hij z'n topsnelheid in de 4e versnelling haalde? De 5e versnelling is dan meer om te cruisen op de snelweg? Of kraam ik dan onzin uit?
Reply

Mwah, ik haal 160 in zn 4, en dan moet ik schakelen, en vervolgens 165 in zn 5 Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.