Sem's mk5 - Nieuwe swift!
Schakelen moet je doen bij 5000 toeren....op zn vroegst 37
Reply

(24-04-2014, 14:32)robin_swiftsensation Wrote: Schakelen moet je doen bij 5000 toeren....op zn vroegst 37

Tenzij je distributie al 14 jaar en 160.000 kilometer oud isTongue
Reply

Hoi allemaal,

Na 2 maandjes alto te hebben gereden , Ga ik morgen kijken voor een swift Biggrin alleen lijkt op de foto de achterkant wel heel hoog te liggen wat ik raar vond. Mijn oude lag toch zeker lager. Zijn de schoks dus eens vervangen of is dit standaard?

http://link.marktplaats.nl/826154072

Ik zal even laten weten of het wat is. Hoor graag van jullie!!
Reply

Standaard staan swifts staan vrij hoog op de pootjes inderdaad.
Maakt toch niet zo uit? Je kan altijd nog verlagen oid.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Maakt inderdaad niet zoveel uit maar vergeleken met mn oude swift staat ie hoger zo lijkt het. Maar misschien valt het mee. Verlagen is altijd een optie! Bedankt voor je reactie Salto, wordt gewaardeerd!
Reply

misschien zijn het de 13" velgjes wel die het erger eruit laten zien dat het is. voor de rest ziet ie er aardig goed uit . ook nette vraagprijs
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Eens kijken of hij mn alto wil hebbenTongue
Reply

Komt misschien wel net van de brug...gewoon even in het echt bekijkenIdea
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Volgende week ophalen! I'll be back hereBiggrin
Reply

Daar issie dan!

[Image: 23a717.jpg]

Op mijn verjaardag staat hij voor de deur! Helemaal super. De alto is ook van mij en staat te koop. Als tijdelijk vervoersmiddel heeft die toch 2000km volgehouden en doet het nog steeds goed! Hopelijk issie snel weg!

Met de swift direct aan de slag gegaan en versterker, nieuwe radio en speakers in de hoedenplank gemonteerd. Even roest controle gedaan en er begint net een beetje wat te roesten onder het tapijt. Meteen even behandelen om verder te voorkomen. Verder witte zijknippers binnen dus morgen even vervangen en de auto eens goed schoonmaken.

Ook binnenkort even langs Beun voor wat onderhoud en controle. Rem trilt bij remmen vanaf 100 km/h. lijkt me ook niet helemaal goed. Wel erg blij al met deze Biggrin
Reply

Mooi swiftje zo te zien! Gefeliciteerd!
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

Dat ziet er leuk uit, veel plezier ermee 39
Reply

rijd goed he zo'n 16v37
VERLAGUHHHH doet de wegligging veel goeds want die is standaard beetje om te huilen:p
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Ja ik als beunhaas ga hem zelf in ieder geval niet verlagen haha. Heb vandaag alle bekabeling van de versterker en speakers weggewerkt. Auto gewassen en morgenochtend de binnenkant doen. Wel best wat steenslag wat ietsie roest. Ook maar een lakstift zien te regelen.

Iemand enig idee waar je die kunt krijgen in z2s?

Ook zoek ik nog kant en klare witte zijknippers met fitting en alles. Had de verkeerde helaas. Witte knipperlichten voor wil ik ook nog graag.

Gr Sem
Reply

Opel Astra G knippers, passen bijna 1:1.. ff 1 nokje wegvijlen Wink
Reply

verlagen is niet zo gek moeilijk hoor. maar je kan het altijdnnog laten doen door een beunTongue
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Eerst maar eens langs Beun voor wat onderhoud. Moet wel veilig blijven dus ga liever niet aan mn veren klooien zelf of iemand van hier moet helpen voor een kratje pils Biggrin.

Nu de Alto verkopen en dan heb ik weer centjes voor wat upgrades. Ook maar eens turtle wax aanschaffen en poetsdoeken om vervelende vlekjes weg te werken.
Reply

http://www.winparts.nl/verlichting/stads...11756.html

Passen deze ook op mn mk5? Of tot mk3?

Alvast bedankt Biggrin
Reply

Nope is stadslicht.

Je moet echt vanaf -96 zoeken.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-on...el/5214906


Deze moet je hebben. Wat ik alleen niet snap je hebt er ook 1 van 30 euro terwijl deze 7 is...
Naja ik ga die van 7 euro p/s iig bestellen.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.