hoedenplank of deur?
#1
ik ben nieuw op dit forum.

ik heb sinds kort een swift uit 1991, maar zit nog alles standaard in voor muziek. ik heb nieuwe speakers gekocht laatst ( jvc cs-v517) mijn vraag was nu waar is het slimmer die te plaatsen voor het beste geluid in de deur of op de hoedenplank?
Reply

#2
Hoedenplank of zijpanelen maakt niks uit.. ik moest uitwijken naar mn zijpanelen vanwege mn dubbele 12 inch subwoofer kist in mn kofferbak, maar als je ruimte heb in de hoedenplank, dan de hoedenplank doen.

En ja, ik heb eerst in mn Honda Civic 6x9ens ibn mn hoedenplank gehad, en die zitten nu in mn achterpaneeltjes
Reply

#3
Ik zou ze achter de achterste panelen maken, dat heb ik ook gedaan, de reden waarom is omdat ik geen gaten in mijn hoedenplank wilde.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#4
Hoedenplank is goedkoper dan 2 deurpanelen,

Bovendien als je t helemaal goed wil maken maak je een mdf hoedenplank en lat de speakers erin verzinken en dan bekleden Biggrin

Dan klinkt je muziek ook beter
Reply

#5
Als je het helemaal goed wil maken laat je de speakers achter weg en staat er alleen een sub in de kofferbak en zit er een composet in de deuren.
Reply

#6
Bij mij zijn de boxen niet zichbaar.. ze zitten achter de achterste panelen naast de bank. Dus die heb ik er eerst uigehaald voor dat ik de boxen erin zetten (logisch). muziek klinkt prima. Je mag mij betreft komen luisteren. Voor gebruik ik de speakers van Pioneer ipv de orginele. deze zitten onder het dashboard. Er is dus niet gezaagt of gesneden in mijn interieur.

Ook heb ik een radio waar ik de subwoofer apart op kan instellen. Zonder dat de bass van de boxen mee gaan. Ik heb de hoge tonen via de speakers en de bass via de woofer.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#7
Je hebt een mooi compromis tussen het behouden van een originele uitstraling en het verkrijgen van een aardig klankbeeld bewerkstelligd ImprezaGirl, maar wanneer het puur en alleen over geluidskwaliteit gaat heeft Mafkikker het bij het rechte eind.
Reply

#8
ik heb ze in de deur geplaatst gisteren. is het geluid ook iets meer voorin
Reply

#9
impreza zaten er ophangbeugels voor boxen in je swift dan?43 ik zit te twijvelen om ze achter in de hoedenplank te doen of bij de achterpanelen. ligt eraan of die ophangbeugels te verkrijgen zijn xD. zo niet dan gaat me hoedenplank te gaten rijker wordenTongue.

Arnold
Suzuki Swift MK4 verbruik : [Image: 523726_32.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.