Toertocht Zuid-Limburg / Monschau 30/6!
@jordy

Het geen wat hier gebeurt is dat mensen die hier al een tijdje rond hangen het niet accepteren dat er respect loos naar een mod word gesproken (zijn vrijwilligers die heel veel tijd in het forum steken).
Ik zie het als een handeling van een persoon die geen opvoeding heeft gehad.

Misschien zie ik dat verkeert maar zo denk ik er over.

Reply

(01-07-2013, 22:15)beun Wrote: @jordy

Het geen wat hier gebeurt is dat mensen die hier al een tijdje rond hangen het niet accepteren dat er respect loos naar een mod word gesproken (zijn vrijwilligers die heel veel tijd in het forum steken).
Ik zie het als een handeling van een persoon die geen opvoeding heeft gehad.

Misschien zie ik dat verkeert maar zo denk ik er over.

t laatse wa ik er over zeg , kappen met het gezeik ik weet wat voor opvoeding ik gehad heb en wat ik er van geleerd heb ,
maar als anderen mensen het zo zien is dat zo
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

(01-07-2013, 20:27)Pauluzz Wrote: Erg leuk, al die swiftjes Suzuki's Hongaarse auto's zo! Leuk initiatief! Erg veel geluk met het weer, heel mooi gebied!

@marcelgijs: houd nou toch eens een keer op met happen, je hebt niet altijd gelijk maar je hapt wel echt altijd op iedere opmerking die niet helemaal met jou visie mee gaat. Kleine tip, scheelt een hoop Idea

Wat ik niet begrijp he Paul.
Jij vind dat ik hap op alles en iedereen.
Ik geef gewoon mijn mening ergens over iemand anders zegt er weer wat over terug. Ik zeg er weer wat over terug.... En dan hap ik.
Niet voor het een of ander maar ik geloof dat dit een forum is een forum waar je mag discuseren 39

Dus als ik in jou ogen hap laat mij lekker happen dan Wink
Zo lang ik maar niet begin te bijten devil

Maar waar dan weer de verdere commotie over gaat..... Erg jammer laat het lekker gaan.
Ik heb alweer genoeg gezien...

En niet om het een of ander... Maar als ik mijn mening niet geef of niet eerlijk daarover ben, Dan is het ook weer niet goed want dan krijg je achteraf weer te horen dat je het had moeten zeggen.
En dat dit gezeik om mijn mening weer zo moet uitlopen/happen snap ik dan echt totaal niet meer.

Mensen accepteer nou is wat van elkaar en hou op met dat gezeikstraal over en weer.
Laat de personen in hun waardes en laat elkaar lekker discuseren/happen en basta. Wink


Reply

Mooi, iedereen heeft zijn zegje gedaan en nu jullie bed in. Het is al veels te laat.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

Gaat nog steeds lekkerrrrr!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

@marcel-gijs: Ik zie een leuk inititief hier en een goed georganiseerde meeting. Het valt mij op dat jij meteen het eerste commentaar hebt. Prima, mits het opbouwende kritiek is. Echter houd er rekening mee dat als iemand zoveel moeite heeft gedaan om iets op te zetten, dat het in een verkeerd keelgat kan schieten (ik kan het weten).

Mij valt op dat je over de afspraak van het eten begint, terwijl dat gewoon volgens programma ging. Van wat ik uit de reacties begreep ging dat ook niet perfect, maar ook van jou en Jeroen uit niet.

Maar je blijft erop door happen dat het volgens jou manier had gemoeten en dat is iets waar ik als mod gewoon wat meer bovenop zit, omdat dat exact de reden is waarom het in het verleden ook fout ging. Je hoeft niet altijd je punt door te drammen, vaak ligt de waarheid ergens in het midden en niet altijd aan jou kant.

Dat jeroenboer dan reageert op mijn opmerking aan jou snap ik al helemaal niet en zal ik ook verder geen woorden aan vuil maken. Enkel dat het een keurig politiekcorrecte abn mail van mij aan jeroen was over zijn spelling, dat hij vervolgens bestempeld alszijnde "afzeiken" Prima, met die instelling weten we je hier wel in een hokje te stoppen.

@alle andere: excuses hiervoor, nogmaals top initiatief! Het zag eruit als een goed georganiseerde dag!

Mocht iemand toch nog wat te melden hebben, doe dat dan via pb en niet hier. Alle offtopic reacties worden verder verwijderd.

Ben benieuwd naar de rest van de foto's en wie weet rijdt ik de volgende keer de toer ook wel mee (eerst maar eens de suzicruze uitzetten).
Reply

Zeker nogmaals mijn complimenten over de tour. Mitchell bedankt!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Wat ook super was waren de walky talkies. Zo kon je elkaar mooi informeren over zaken die we tegenkwamen op de route. En natuurlijk konden we zo ook gezellig kletsen.
Reply

(02-07-2013, 09:01)Jordi532 Wrote: Zeker nogmaals mijn complimenten over de tour. Mitchell bedankt!

Mee eens
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Die walkietalkies waren inderdaad prachtig en vooral erg handig in de bergen, waar je net 2 auto's vooruit kan kijken. De voorste auto waarschuwde de rest als er een moterrijder ofzo de bocht om kwam racen39

Komt binnenkort nog een mooie compilatie van de dashcam beeldenBiggrin
Reply

Van de rit zelf heb ik maar weinig foto's aangezien ik maar in me eentje in de auto zat (een walkietalkie was eigenlijk al te veel). Maar dit zijn de foto's die ik gemaakt heb. Helaas niet op volgorde door kut imageshack.

[Image: i049.jpg]

[Image: v4eo.jpg]
[Image: xwrw.jpg]
[Image: d3xc.jpg]
[Image: mszg.jpg]
[Image: gbsu.jpg]
[Image: sext.jpg]
[Image: lmw5.jpg]
[Image: cjsq.jpg]
[Image: 8pn3.jpg]
[Image: ueya.jpg]
[Image: ginz.jpg]
[Image: bazg.jpg]
[Image: lmfu.jpg]
[Image: ii06.jpg]
[Image: jp18.jpg]
[Image: l97y.jpg]
[Image: gfvf.jpg]
[Image: rhot.jpg]
[Image: 5uc4.jpg]
[Image: 0gwr.jpg]
[Image: ejkp.jpg]
[Image: e0u3.jpg]
[Image: 7715.jpg]




Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Mooi hoor! Tof dat je je suzicruze plaat nog hebt Wink
Reply

Die heb ik 2 weken terug nog weggegooid Tongue
Es Aa Drie Één Nul
Reply

Heb hem speciaal voor de tocht nog even achter mn ruit gepropt haha:p
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Iedereen bedankt voor de gezellige dag. Zonder alle animo was het nooit zon succes geworden. Volgens mij is het een zeer geslaagde dag geweest. Op zulke afstanden is het niet altijd goed te plannen wanneer er een eetmoment is. Daarbij heeft iedereen zijn verkeuren voor locatie en tijd. Dat een aantal hierin hun eigen weg gezocht hebben is je eigen keus. Ik verplicht niemand om aan te sluiten.

Bij deze mijn foto's, een video compilatie volgt later dit weekend:

[Image: IMG_3489.jpg]

[Image: IMG_3498.jpg]

[Image: IMG_3499.jpg]

[Image: IMG_3504.jpg]

[Image: IMG_3506.jpg]

[Image: IMG_3510.jpg]

[Image: IMG_3513.jpg]

[Image: IMG_3516.jpg]

[Image: IMG_3518.jpg]

[Image: IMG_3523.jpg]

[Image: IMG_3532.jpg]

[Image: IMG_3539.jpg]

[Image: IMG_3541.jpg]

[Image: IMG_3549.jpg]

[Image: IMG_3558.jpg]

[Image: IMG_3564.jpg]

[Image: IMG_3572.jpg]

[Image: IMG_3582.jpg]

[Image: IMG_3584.jpg]

[Image: IMG_3592.jpg]

[Image: IMG_3600.jpg]

[Image: IMG_3601.jpg]

[Image: IMG_3607.jpg]

[Image: IMG_3612.jpg]

[Image: IMG_3617.jpg]

[Image: IMG_3623.jpg]

[Image: IMG_3633.jpg]

[Image: IMG_3639.jpg]

[Image: IMG_3650.jpg]

[Image: IMG_3658.jpg]

[Image: IMG_3659.jpg]

[Image: IMG_3668.jpg]

[Image: IMG_3670.jpg]

[Image: IMG_3671.jpg]

[Image: IMG_3679.jpg]
Reply

Dat zijn ze niet allemaal he :p
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Bij deze dan de beloofde video.

Voor de liefhebbers HIER te downloaden in HD. (3,5GB)


Reply

G-EN-IAAL
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

mooi man wis je dat ik naast die tunners heb gestaan afgelopen wekend op summer ??? ook toevallig als ik dit eerder had gezien had ik hun ook die video kunnen laten zien .

mooi gemaakt man Tongue
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Geweldig filmpje, toen jullie de afslag namen en wij toen precies langsreden.. Geweldige timing

@ 1;33 heerlijk!
@ 6:04 ieder hobbeltje k*t weg blij dat er nog geen Jamex onder mn auto zit ;p
@ 7:14 k*t geen stuurbekrachtiging Unhappy
@ 7:57 kwam opeens een bus uit de lucht vallen, zag m niet aankomen :S
@ 10:53 sorry Jordi ;P
@ 11:31 hij wilde maar niet uitbreken Unhappy
@ 14;03 heeeerlijke bocht
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.