Toertocht Zuid-Limburg / Monschau 30/6!
#41
Heeft niets met de hoogtijdagen van hier te maken. Mensen worden steeds prijsbewuster en een rondje toeren kost al gauw een tank benzine en wat versnaperingen onderweg. Dat geld is er soms gewoon niet...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#42
Mijn geld gaat na de GTi 34
Reply

#43
En wat zijn jullie nu van plan zondag? De vooruitzichten zijn niet best.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#44
Het is beter om het te verzetten.
Voor mensen zoals mij is het zeker al een flink eind en is me tank al half leeg voor ik in Valkenburg zelf ben.
Dus het kost mij al een flink centje.
Daarintegen is dat Swiftje van mij al aardig op Km's 216.000 km ik wil nog langer genieten van dat ding en ik heb nog een hoop te doen aan dat wagentje wil ik hem nog misschien 2/3 jaar onder me reet houden.
Daarna is het voor mij met dit swiftje ook echt gedaan en trek ik hem in onderdelen helemaal kaal.
En ik kan mij zeker wel een auto/tourliefhebber noemen.
Ik heb een schade gehad met dat ding wat voor de verzekering gewoon total los zou zijn geweest Wink
Hoeveel mensen houden nog een auto nadat ie een tikje heeft gekregen ?
Nee ik heb het swiftje al 5 jaar en rijd er al 5 jaar met plezier in, En vind het enorm moeilijk om hem weg te doen zoveel meegemaakt met dat wagentje zit genoeg bloed zweet en tranen in 39
Reply

#45
(17-05-2013, 13:25)robin_swiftsensation Wrote: Haha klopt, ik denk heel nuchter. Je hebt deels wel gelijk hoor. Aan de andere kant valt het me steeds meer op dat de hoogtijdagen van hier toch echt voorbij zijn (en wat baal ik dat ik daar nooit deel van heb uit kunnen maken).

Wat betreft het weer. Zonneschijn is zeker wel fijn ja! Biggrin

tijdens de hoogtijdagen schrok je als je aan de pomp 1,50 per liter moest betalen. Nu weet je niet hoe snel je moet volgooien als je maar 1,50 hoeft te betalen Wink
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#46
Gezien de weersvoorspelling zal er zondag geen toertocht zijn... Vanuit STCdrunen wordt binnenkort een nieuwe datum geprikt met hopelijk beter weer.
Reply

#47
STC drunen noemt ie t. Voel me lekker buitengesloten joh :p
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#48
Ok, STCdrunen + jordi :p
Reply

#49
Als het na de 27ste is ben ik ook aanwezig, maak dr maar STC Drunen&Almere van ;p
Reply

#50
Hahaha inderddaad :p
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#51
beter dat het is uit gestelt wand dan kan ik meschien wel mee de volgende datum nu kon ik niet ivbnd met een vis wetstrijd Tongue
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#52
Zou leuk zijn alles er nog een paar auto's mee kunnen buiten het clubje in Drunen. Zodra we weer een datum rond hebben zal ik deze hier plaatsen! Zal end juni worden.
Reply

#53
Denk dat Mitch en ik iig wel uit Almere komen dan! Smile
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#54
Ik denk dat als ik ga marcel wel mee komt :p maar dan zou ik wel een korteren roeten nemenals het kan want marcel en ik moeten uit rdam komen das alleen al bijna een tank heen :p maar lijk me leuk !!
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#55
Uit almere niet dan?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#56
B.v
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#57
Goed, we hebben een nieuwe datum! Ook voor deze datum moeten we weer rekening houden met slecht weer. Als de voorspellingen niet perfect zijn zal de dag worden verplaatst.

voor nu houden we het op: 30/6

Iedereen die deze dag zin heeft om mee te gaan, laat het even weten!

Reply

#58
Wie gaat er mee?

- Vogelrokker
- Yort
- Robin_swiftsensation
- Marco?
- Jordy532?
-
Reply

#59
Jups! Aanwezig
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#60
Nice,

- Vogelrokker
- Yort
- Robin_swiftsensation
- Marco?
- Jordy532
-
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.