Rik's gti AUTO IS GESTOLEN!!
#21
Dat is niet best....

Welke gek stopt er nou PUR in een auto...
Vragen om problemen
Reply

#22
Mensen die halve bak werk leveren. Kijk voor de gein ook maar eens in nox6 zijn topic hoe zijn justy was toen hij eraan begon....Hingen de achterschermen met pur aan de auto Biggrin
Reply

#23
Ja idd. Purrrrr
Het isoleerde goed als je op de delen tikt klinkt het redelijk solide.
Alleen het trekt vocht aan. En dat is juist wat je niet wilt.
Maar helaas het is geconstateerd,, nu maar kijken wat de schade is en weer doorgaan
Unforunatly peanutbutter

スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#24
Zo weer even gauw een update van mijn kant. Op het moment zit ik in Glasgow. Waar in tegenstelling met Nederland het weer niet goed is. stupid

Kreeg weer een mailtje van Walter en samen hebben we weer wat knoopjes door gehakt. Zo komt er een PU motorsteun ipv de standaard achterste motorsteun.

Ook is er weer een roest plek opgedoken onder de voorruit, dit zou best wel eens de boosdoener kunnen zijn waardoor er constant water naar binnen liep als het heel slecht weer was.

Ook is de versnellingsbak bijna aan de beurd.


Foto's volgen


スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#25
Hoe staat ie ermee rikky?
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#26
na een tijdje niets meer te hebben gepost, hier een klein voorproefje.
vanmiddag komt er een grote update !! zal straks naar Walter gaan en fotos schieten.

[Image: 6pdq.jpg]
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#27
Ben benieuwd!!!!
Reply

#28
*tromgeroffel*
39



Reply

#29
na een middag bij Walter, we gaan het project tijdelijk op een laag pitje zetten en zoeken naar een ander chassis want de mkII is te ver heen om er nog 'leuk' aan te kunnen werken. er komen steeds meer puntjes naar voren die niet meer voldoen. de roest zit echt door de hele wagen heen. opzich wel te verhelpen maar de kosten zijn hoger dan het aanschaffen van een andere auto die er vele malen beter bij staat.

momenteel dus zoekende naar een mk4/5 die we kunnen ombouwen naar mk2 gti.

to be continued.
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#30
Zelfde idee als mij dus. En mij maar plagen met me nep mk 2 xD Goede basis is halve werk!
Reply

#31
(02-07-2013, 17:15)rowan Wrote: Zelfde idee als mij dus. En mij maar plagen met me nep mk 2 xD Goede basis is halve werk!

mijn voorkeur heeft het niet. maar echt een uitkomst is het niet om hier nog aan te gaan lassen. dus moet een plan trekken.

スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#32
Justy basis 42
Reply

#33
4x4 ? Biggrin
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#34
Ja groot gelijk dan hoor. Begrijp je goed zat!
Reply

#35
Ja, Justy is zo mogelijk nóg goedkoper dan een Swift... Zeer goede basis om mee te beginnen Smile
Mk2 4 x 4
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#36
hoe zit dat dan met de aandrijving ? zit er een andere bak onder dan bij de swift ?
heb namelijk net een kleine 500 euro geinvesteerd in een bak revisatie. dus zou zonde zijn om die op de plank te leggen en weer opnieuw te moeten beginnen
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#37
Justy heeft een andere bak zeker.Een stevigere bak dan een GTi! Daarom twijfel ikzelf ook om er een justy bak onder te gooien bij mij GTi Tongue
Reply

#38
Ik weet nog wel iemand voor die bak 34
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

#39
als het goed is komt er morgen uitsluitsel over een nieuw chassis ! gewoon een swift GTI chassis
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#40
Zo rikky dat is leuk nieuws! MK 3 uit 95 ofzo?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.