Hoeveel turboswifts in nederland heden/verleden
#21
En dan heb je nog David die de Auto van Sebazz uit elkaar heeft getrokken en overgezet in een Justy(al was jouw vraag wel over swiftjes Tongue)
Die justy heeft Swift23546 ofzo nu Tongue
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#22
diezefde nos gebruikte hij al op de blauwe gti die hij voor die rode had zo ver ik weet. de rode kocht ie toen van me en heeft hij het weer overgegooid. 50pk extra als ik het mag geloven..voor een aantal seconden
39



Reply

#23
Zou bijna me oude V-tec swiftje vergeten, die was ook turbo'ed Wink
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#24
Die witte fiber van Marcoswift had ook turbo toch?
Reply

#25
Klopt, die turbokit heb ik nu.
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

#26
en die had ik Tongue
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#27
We vergeten alleen nog de mensen die 2 turbo swifts voor de deur hadden staan 42
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#28
welke was de snelste? die van rubberburner zou 230 of 250pk hebben gehad meen ik. was die ook echt zo snel?
6.2 naar 100 en top 230 ofzo als ik het mij een beetje herinner. was dit ook degene met de meeste pk"s
39



Reply

#29
Vergeet het justy'tje van Swift263 ook niet he Tongue daar zit immers t blokje van Sebas in
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#30
Tsja.. snelste kom je nooit meer achter. Momenteel weet ik het ook niet.. ik heb rond de 180pk en dus niet de snelste..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#31
Deed rubberburner echt 230 pk? Lijkt me best sterk.... Verklaard wel waarom dat ding een paar keer stuk gedraait is....

Wel zonde mooie bak was dat altijd...
Reply

#32
Die van rubberburner draaide echt geen 230pk, meer iets van 180-200. Mjah dat is ook maar een gokje.. Niemand kan het nog controleren..
Maar denk dat ik kwa vermogen bovenaan sta... Mjah blijft het heelIdea
Reply

#33
Eeuhm, je staat qua vermogen onderaan. Jouwes moet aangeduwd worden!
Reply

#34
Dat weet jij helemaal niet Idea

Nee maar inderdaad, maar ik sta ook in het toekomst lijstje Idea
Reply

#35
(19-03-2013, 16:27)Devil-GTi Wrote: Die van rubberburner draaide echt geen 230pk, meer iets van 180-200. Mjah dat is ook maar een gokje.. Niemand kan het nog controleren..
Maar denk dat ik kwa vermogen bovenaan sta... Mjah blijft het heelIdea

tja dan was het bluf. was overal te lezen toen.heb het altijd gevolgd(vanaf dat ie standaard was) maar nooit in actie gezien.

39



Reply

#36
Omdat er toen weinig tot geen vergelijkingsmateriaal was, leken dat misschien haalbare waarden, maar inmiddels is gebleken dat je daar niet zomaar in de buurt komt. Barry reed op bijna stock internals en volgens mij ook zonder programmeerbare ECU. Idea
Reply

#37
snelste swift???

heb nog nooit iemand van de stc mijn kwart mile tijde zien verbeteren Idea Idea
met een swift G13b turbo.

ook ben nog niemand tegen gekomen die meer boost draaide dan ik @1.6 bar (bij 1.7 bar kwamen de drijfstangen buiten kijken)

nou wil ik niet meteen mezelf op de schouders kloppen, maar volgens mij lopen er een paar zichzelf voorbij Wink
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#38
die genoemde 170 a 180 pk klopt ergens wel. want ik meen dat ie eerst hele tijd op 175pk heeft gedraaid maar lekker belangrijk verder haha

@nox6: Daar wilde ik eigenlijk ook naar vragen. of er al iemand onder de 12sec zit hehe. of 9.91 zoals die puerto rico mk1 met zogezegd stock internals).

39



Reply

#39
(20-03-2013, 14:13)nox6 Wrote: (bij 1.7 bar kwamen de drijfstangen buiten kijken)

Dat vergeet ik niet snel meer 39 De enige rijdende swift nog op drachten toen devil Dus uiteindelijk was ik alsnog de snelste Zzzz
Reply

#40
Jasper.. rechte lijn rijden is zo fast and the furious 2003. Wink

Ik ben waarschijnlijk snelste turboswift rond Zandvoort en assen. . Beetje jammer dat een hoop N/A sneller waren dan ik ben Wink
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.