Auto hobby club
#1
Ik zoek in de buurt van Alphen aan de Rijn of Zoetermeer een autoclub waar ik kennis op kan doen en mijn Suzuki Liana kan repareren en opleuken. Ik wil graag mijn Suzuki Liana op topconditie brengen en er valt hier nogal wat aan te doen.

Ik ben benieuwd of zoiets hier in de buurt mag zijn, internet zegt iig niets.

Groet,
John
Reply

#2
Volgens mij is er niet veel in de omgeving. Grotendeels kan je al met lekker weer buiten doen en de kennis zal je van het internet moeten plukken
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#3
Gewoon de meetings in de gaten houden en daar lekker naar toe gaan Idea het mooie weer komt er als het goed is eindelijk weer aan!
Reply

#4
Ja maar op een meeting kun je niet zo makkelijk aan je auto sleutelen enzo Tongue
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#5
nee Rickert maar je kan wel info inwinnen.

Ik zeg,,, vrijdag avond leiden een keerje afspreken met wat STC lui en lekker bij kletsen en zien wat je er van kan opsteken.
Woerden meets kan ook.. alleen die zijn niet iedere vrijdag.
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#6
(14-03-2013, 13:04)rikky006 Wrote: nee Rickert maar je kan wel info inwinnen.

Ik zeg,,, vrijdag avond leiden een keerje afspreken met wat STC lui en lekker bij kletsen en zien wat je er van kan opsteken.
Woerden meets kan ook.. alleen die zijn niet iedere vrijdag.

Nou, ik wil wel een keer langs komen hoor, even proeven of dit ook nog eens een leuke bijeenkomst is. Het zou wel fijn zijn als ik hiervan op de hoogte kan worden gehouden otw kan abonneren op zo'n discussie. Helaas is wel mijn tijd beperkt, zo kan ik eigenlijk alleen overdags in het weekend.

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.