Nieuwe Swift voorbumper van Bosch Polyester (Swift modellen 1989 t/m 1996)
#1
Vandaag van Bob van Bosch Polyester bericht gekregen dat zij vanaf heden in het spoiler assortiment voor de Swift een nieuwe voorbumper hebben voor alle modellen van 1989 t/m 1996 (MK2-3)

Bij deze een foto van de nieuwe voorbumper!
[Image: boschbump-Swift.jpg]
De bumper is stylisch aangepast en is voorzien van montagelipjes aan de binnenzijde om het gaas te monteren achter de openingen.

De verkoopprijs van de bumper is 250 euro en op deze prijs krijgen STC leden dan nog 10% korting. Weer een mooi staaltje werk van Bob in het voorzien van styling spullen voor de Swift eigenaren.

Voor meer info en adresgegevens verwijzen we jullie graag door naar de website van Bosch Polyester, http://www.boschpolyester.com
Reply

#2
ah hij heeft nu dus de mk2 versie klaar! 39 39
Reply

#3
khad het al va arco gehoord. Jammer van dat grilletje, wil zelf perse de sedan gril houden, dus toch de rascalbumper
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#4
?? volgens mij moet jij het toch echt in het echt eens bekijken want volgens mij zal het echt wel mooi staan, bosch kennende. bovendien kun je evt zelf de slijptol pakken en erin gaan snijden zodat als nog de sedan grille erin kan Wink
Reply

#5
net bumpertjeSmile Niet TE DTM dat mag ik welWink
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#6
DTM?? wat heeft DTM nou weer met een aftermarket bumper te maken
Reply

#7
hmm...erg gaaf maar helaas niet mijn stijl.

echt super dat Bosch zoveel maakt voor de (vaak vergeten) Swift.39



P.S.

10%korting voor STC leden? is dat ook bij hun andere producten het geval?
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#8
ow jee,
die is wel erg mooi!!!! Is er ook een foto van wanneer hij gemonteerd is op de swift?
ik ben er nog steeds niet helemaal uit namelijk!!!!
Maar dit is waarschijnlijk weer een mooie optie!!!!
Reply

#9
Quote:Originally posted by Cliffhanger
DTM?? wat heeft DTM nou weer met een aftermarket bumper te maken

Sommige mensen verbouwen hun wagen met zulke joekels van bumpers en spoilers alsof het een DTM auto is. Vind ik niet mooiWink
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#10
Wist van Bob dat i ging komen39

Vind m zeker mooi hoor39 45 En hem kennende krijg je meeeeer dan genoeg info over hoe je hem moet bevestigenWink
Reply

#11
jep. bob was er al mee bezig toen ik de mk5 versie mee kreeg!

als je genoeg gedult hebt, dan kun je over een weekje ongeveer zien misschien 2 hoe het op de swift eruit moet zien [wel mk5]

en anders schroef je even een paar schroefjes los en weer vast, en rijd je naar bob, draait de schroeven weer los, en houdt de bumper er ffies onder zie je meteen het resultaat Wink

en die prijskorting geld voor alle artikelen
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.