MK1 Swift GS/GTi '86 - For sale
Ik wil een foto van de wielen onder de auto!
Reply

Dat ziet er nu ongeveer zo uit:

[Image: f92ae1f2b6c66d5eed4440d9eb960391.jpg]
Reply

Dan passen ze niet echt heel goed 37 paar wielkastjes erop van een aanhangertje en klaar toch!
Reply

37 ben benieuwd.
Kom je straks nog voorruit?
Met zoveel rubber op de weg 43
Reply

Na net een 3 uur besteed te hebben om je gehel etopic te lezen, respect voro je doorzettingsvermogen,
Ben wel erg benieuwd naar het totaal plaatje met fender-flares en srs wielen Smile
Reply

(06-07-2018, 08:58)Pauluzz Wrote: Dat ziet er nu ongeveer zo uit:

[Image: f92ae1f2b6c66d5eed4440d9eb960391.jpg]

Dat ziet er gaaf uit 39

Groetjes, Andres








Reply

Zal de Politie en apk ook leuk vinden als je zo rijd Tongue
Reply

Kleine update.

Allereerst ben ik 7 augustus vader geworden van onze prachtige zoon Lucas Smile

De velgen:
Waren lek, eerste keer voor mij om te werken met 3-delige velgen. Dus ze liggen weer uit elkaar, schoonmaken en beter afkitten nu. Daarna banden er weer op.

Mk1:
Rijdt weer Smile maar ik heb nog steeds een lekstroom! Accu is na een paar dagen al leeg. Dynamo is nieuw en laad goed. Momenteel zit ik zelfs met het probleem dat ik de accu niet meer Max volgeladen krijg, dus de swift staat alweer een paar dagen stil.
Op korte termijn maar eens echt ff knap alles doormeten.

Heb ondertussen iemand gesproken voor het inlassen van de rolkooi gelukkig.

En als de banden weer om de velgen liggen, kan ik gaan proefpassen en de fender flares pas maken. Sowieso wil ik mij eindelijk eens op het exterieur gaan focussen nu.
Reply

Jij focust je de komende tijd heel weinig op een auto Paul Idea Nogmaals proficiat!
Reply

(29-08-2018, 08:35)Mafkikker Wrote: Jij focust je de komende tijd heel weinig op een auto Paul Idea Nogmaals proficiat!

Nou valt wel mee. Want mn meissie wil met de Toyota (heeft in juni d'r rijbewijs gehaald) dus ze heeft er profijt aan als de mk1 rijdt en ik daarmee naar mn werk kan Wink

Accu laten uitlezen bij een locale garage, die is hartstikke dood en niet meer te laden. Dus nieuwe accu besteld en een killswitch. Tijdelijk die killswitch er maar tussen bouwen tot ik een moment heb om fatsoenlijk alles door te meten en het lekstroompje te vinden en op te lossen.
Reply

Vorige week nieuwe accu en killswitch gemonteerd. Works like a charm!

De hele week al lekker aan het rondtuffen met de mk1, beestje lekker wakker geschud.

Heb echter 2 punten overgehouden aan het 8 maanden stil staan:
- stationair is bij koude start te laag en bij warme motor 2500 rpm
- start niet meer bij koude start, heeft remreiniger nodig om te starten, loopt daarna prachtig

Heb dan toch het gevoel dat er ergens in het benzinetraject iets niet goed zit. Misschien bij het jaarlijkse beurtje maar weer ff een nieuw brandstoffilter ertussen zetten.
Reply

Zojuist als nieuw lid even dit topic doorgebladerd.
Vet bakkie die Swift! Ben ook echt jaloers op je SSR's en de yota waar ze onder zitten.
Je hebt er een volger bij Wink
99' Wagon R+ 1.2 GLX
Reply

Kuch kuch, ben niet echt actief meer hier, sorry.

De auto is van de winter nagelopen en jawel, de carbs waren vervuild. Lang stil gestaan in 2018 met een tank 95 wat dus niet echt lekker is geweest. Dus carbs gereinigd en opnieuw synchrone gesteld + stationair opnieuw afgesteld. Beestje rijdt weer lekker. Ik rij er nu ook zeer regelmatig mee en tank toch voortaan maar 98.

Heb eindelijk de rolkooi, die al 4 jaar in mijn schuur stond, pas gemaakt en in de auto gelast. Staat nu nog los op z’n poten, eerdaags even vastlassen. Daarna op mijn gemak de interieurpanelen eromheen werken en de rest het interieur even wat aandacht geven.

Ik heb mezelf voorgenomen de plannen 1 voor 1 op te gaan pakken ipv 10 tegelijk en niets afkrijgen. Heb het druk genoeg verder met de kids en andere hobby’s. Heb nog een paar kleine dingen die ik wil doen voor Japans Classic Sunday Gemert, waar ik weer naar toe wil dit jaar.

Foto’s kan je vinden op mijn insta @whiteknuckleride
Reply

(14-05-2019, 08:11)Pauluzz Wrote: Kuch kuch, ben niet echt actief meer hier, sorry.

Lamme tak...Thumbsdown
Reply

Altijd al ben ik om me heen aan het kijken voor iets anders. Omdat ik van de swift af wil? Of omdat je altijd iets anders wilt dan wat je hebt? Hoop op groener gras? Zeg jij het maar, want ik weet het niet.

Toch heb ik inmiddels zo mijn redenen om mijn Swift te koop te zetten. De auto moet niet weg, bij geen interesse of onzin biedingen blijf ik er gewoon lekker mee rijden.

De swift rijdt perfect, motortje loopt heerlijk in lage toeren en in hoge toeren. Verbruik ca 137 bij korte stukje en 1:14 bij snelweg km. 98 tanken is zeer aan te raden.

https://www.suzukiclubnederland.nl/forum...#pid540605

https://www.autoscout24.nl/aanbod/suzuki...aign=share

http://instagram.com/whiteknuckleride
Reply

Herkenbaar: vaak wil je wat anders en als het eenmaal weg is, ga je het missen en weet je wat je kwijt bent. Iig je hebt er veel aan verspijkerd 3500 lijkt me een nette prijs. Roest is van de swift grootste vijand.Succes met verkoop,al iets in gedachten voor in de plaats als je hem verkocht hebt?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Roest is de grootste vijand, dat klopt. Maar deze heeft minder roest dan welke Swift dan ook van vóór 2002.

Wat erna komt ga ik nog ff lekker lang over nadenken.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.