MK1 Swift GS/GTi '86 - For sale
#81
De wagen wordt mat grijs met hoogglans zwart dak, je krijgt dan een beetje dit idee.
Reply

#82
ja zoals ze origineel waren..in elk geval een kleur icm polijstwerk zoals op de foto.
Reply

#83
(15-02-2013, 09:21)Pauluzz Wrote: De wagen wordt mat grijs met hoogglans zwart dak, je krijgt dan een beetje dit idee.

Ow, dat is eigenlijk ook wel errug cool...
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#84
Dik, doen!
Reply

#85
Waarom is dat een vraag?

Doen!! 39
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#86
(15-02-2013, 12:26)The Force Wrote: Waarom is dat een vraag?

Ik wou dat plaatje gewoon laten zien ^^
Reply

#87
Ja, vet!
Suzuki Swift GTi '92 (R.I.P.)
Subaru Justy GX AWD '97 (in Rebuild)
Volkswagen Polo Steilheck '90 (For Sale)
Lexus IS200 '05 (Daily)
Reply

#88
Velgen zijn zeker dik! Combi zou ik ook zeker doen!
Reply

#89
Waar blijven de foto's met de velgen deronder? 42
Reply

#90
Komen er niet! Althans, nog niet! Heb ze gepast en dat zag er niet uit. Die mk1 is onverlaagd en ze zijn te breed.
Dus de volgorde wordt nu: velgen opknappen, banden erom, swift verlagen, velgen monteren, wielkastverbreders maken en dan foto Tongue
Reply

#91
Beetje een teleurstelling hoor paul....4234
Reply

#92
je kan ze ook gewoon verkopen toch?

devil
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#93
Jaa, die velgen zijn echt mooi39
Reply

#94
wat een leuk project!! ben benieuwd. miss nu toch is maar komen kijken Smile
Reply

#95
miss deze handig

http://www.marktplaats.nl/a/auto-diverse...ousPage=lr
Reply

#96
Had gekund, maar ik wil ze gelast hebben. Wordt ook nog wel een karwei hoor.

Voorlopig blijft ie ook gewoon op de stalen velgen staan, zonder de verbreders. Ik wil het allemaal wel goed uitgedokterd hebben en geen haastig knudde werk.

Nou de agenda is aardig vol en die van Lielaleuter ook, maar er is eindelijk ruimte in de schuur om te starten aan de mk1. Volgend weekend (9 maart) gaat de mk1 de brug op en wordt deze verder gestript, zodat we echt goed kunnen zien wat eraan gedaan moet worden.
Dan zullen we een plan van aanpak moeten bedenken. Kunnen we het zelf lassen, lenen we Walter of gaat de body naar de schadehersteller of alledrie?

Ondertussen heb ik alweer aardig wat spullen verzameld, dus dat is het probleem niet.

De velgjes gaan zaterdag naar Wheelcare. Randen oplassen en afdraaien, poedercoaten en de lippen polijsten, zodat ze weer als origineel zijn.
Reply

#97
Goed ik kan het niet meer voor me houden.

De GL was rot, heel erg rot. Nu is dat natuurlijk allemaal te fixen, maar met het demonteren van de bumpers kwamen we erachter dat de auto voor en achter schade heeft. Prachtig allemaal, maar je krijgt nooit meer je bumpers en koplampen lekker uitgelijnd.

Dus van de week kwam een geweldige kans langs op het forum. Een witte mk1 GS uit 1986, die op 10min rijden bij mij vandaan te koop stond. Op dat moment in het bezit van een echte Suzuki gek (15 jaar lang mk1 gereden).

Heb de auto bekeken en deze basis is een stuk strakker! Mondeling een deal gemaakt en als alles goed gaat haal ik de mk1 zaterdagochtend op.

Er zit nog APK op en ik ben van plan er gelijk nieuwe APK op te gooien en alles heel anders aan te pakken voor wat betreft de leuk bedachte "fases".

Heel kort even de plannen voor nu dan:
- poetsen en enkele carrosseriedelen vervangen
- skirts erop en rijden maar!

Daarna:
- de verlaging regelen
- wielkasten uitrollen
- verbrede staal eronder

Ondertussen gewoon lekker ermee rijden en zo nu en dan weer eens wat uitvoeren. Alle spullen liggen nog steeds klaar dus gaat zeker weten uitgevoerd worden.

De Alley Cat Rallye Specials velgen liggen ondertussen bij Wheelcare Velgrenovatie en kan ik over 2 weken ophalen.

Foto's? Ja, zaterdag!
Reply

#98
hahahaha vet!! 39
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#99
Ah top! Scheelt een aantal stappen in het proces!
Reply

Fase 1.. 'got rust?'.... is dus veranderd naar 'got rust!!'
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.