MK1 Swift GS/GTi '86 - For sale
#41
Dus eigenlijk één grote fase... Smile
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#42
Jaa, vandaar mijn klaar ook tussen aanhalingstekens Wink ik blijf het gewoon lekker volgen kerel 39
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#43
dat word een hele snelle MK1 met die webers !
wel een hoop roest zeg
ben benieuwd hoe die er uitzietals die klaar is,,
Viva La Swift 39

[Image: suzuki_way_of_life.jpg]
Reply

#44
Ik ben erg benieuwd hoe je interieur eruit ziet als deze terug is van de schoonmakers Tongue Ik zit me behoorlijk te ergeren aan mijn smerige interieur en vuil tapijt en niet te vergeten die smerige rook-lucht die erin hangt....
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#45
Heb afgelopen weekend geshopt voor unieke onderdelen.

We gingen heen met de sedan en ik moest achterin (iets met baby's moeten achterin!):
[Image: 843859_418685908215877_718703730_o.jpg]

Daar heb ik een hoop spulletjes gevonden, waaronder een compleet nieuwe achterklep:
[Image: 16098764_large.jpg]

Een complete mk1 SA rechterzijkant. Deze moet ik van de week nog even ophalen want die paste er niet meer bij.

Heb een paar hippe oldskool radio's gevonden, waarvan er eentje in de mk1 gaat. En originele gti centercaps.

En kon het niet laten om het kleppendeksel en bougiekabels even op het blokje te gooien:
[Image: 16098763_large.jpg]

Het interieur dit weekend weggebracht. Ze hebben het erg druk daar en ik heb de tijd dus ik verwacht met 1 a 2 maanden een belletje dat ik ze kan ophalen.
Het interieur zal zeker opfrissen, maar het zal niet als nieuw zijn. Ze hebben toch slijtage he.
Ik heb voor-foto's en zal ze dan even posten met de na-foto's.

Verder zijn we nog even druk met de rascal slopen, dat is zo goed als klaar.

Reply

#46
39 dik man ben benieuwd
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#47
Hier gaat mijn hart sneller van kloppen. Als je zulke spullen vind echt geniaall!
Reply

#48
Heb jij niet het idee dat je op darten ofzo moet gaan Paul? Als ik ook al zie hoe je die kleppendeksel en de kabels op je blok gegooit hebt... dat is geweldige aim die je hebt.
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#49
Waar ben je geweest, joh?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#50
Das mijn geheim.Smile
Reply

#51
Suzuki Heaven!
Reply

#52
Holy shit!
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#53
lagen daar mss ook 4 kleine centerkapjes voor de originele gti lichtmetalen velgen

die van mij zijn allemaal beschadigd
Reply

#54
Flink burnoutjes gedaan met de minibike?
Reply

#55
(04-02-2013, 22:29)ri Wrote: lagen daar mss ook 4 kleine centerkapjes voor de originele gti lichtmetalen velgen

die van mij zijn allemaal beschadigd

Ik heb nog 2 gebruikte liggen evt.

Reply

#56
[Image: 16103619_large.jpg]

De rascal is bijna kaal en wordt dan opgehaald, daarna kan eindelijk de mk1 de brug op en kunnen we gaan knallen. Zal over een paar weken worden denk ik.
Reply

#57
waar haal je zoon rechter zijkant vandaan haha
Reply

#58
(09-02-2013, 21:51)Tomswiftswiftswift Wrote: waar haal je zoon rechter zijkant vandaan haha

Van zolderSmile
Reply

#59
Kan je niet een rascal mk1 maken :p
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#60
Kan, maar dat doe ik niet. Deze wordt ook dik, maar in een iets minder opvallende manier. Als de mk1 uiteindelijk klaar is zal ik 'm ook vaker rijden dan de rascal.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.