Trotse bezitter van Baleno 1.8 wagon GTX
#41
(18-03-2013, 17:48)robin_swiftsensation Wrote: [...] ben ik bang dat je hele dag gespoten moet worden ja...
Deftig spuitberutje ja, z'n hele dag spuiten!! 34
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#42
(18-03-2013, 18:10)The Force Wrote:
(18-03-2013, 17:48)robin_swiftsensation Wrote: [...] ben ik bang dat je hele dag gespoten moet worden ja...
Deftig spuitberutje ja, z'n hele dag spuiten!! 34

En wat is dan een spuitberutje?34

Reply

#43
Ziet er deftig uit zo39

En bevalt de verlaging een beetje? Hele verbetering zeker, ben je van dat gezwabber af!
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply

#44
3939

Ziet er netjes uit zo!

Hebbie nu Mk2 stoelen in je Mk4??

Als je een bekende hebt die goed air brush kan spuiten, lijkt mij je hele dak overspuiten niet nodig.
Maar dat is mijn mening, ik heb heel m'n dak gedaan aangezien hier de blanke lak niet zo best meer van was.

Succes verder met je Mk4.

Ave Walter
Reply

#45
@ Lielaleuter: Ja bevalt super! Weggedrag is stukken beter. Drempels is even kalm aan doen, haha.
@ Walter: Ja, is een interieur uit een MK2 gti, zit veel beter dan die platte plankjes die er origineel in zitten. Achterbank ook trouwens. Deurpanelen zijn zwart gespoten.

Zou zoiets ongeveer kosten, een dak spuiten?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#46
eurootje of 300-400 denk ik zo.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#47
Unhappy
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#48
Maak is een foto van de schade.
Misschien kan je het simpelweg fixen door n sportstreep te plakken ? Smile
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#49
Nee, roest fix je niet door er iets op te plakken!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#50
Hahaha, ging t maar zo makkelijk.

Verlaging staat 'm goed!
Reply

#51
Dat bedoel ik ook niet. Wink

behandelen spuiten en dan over de lelijke lak een streep uiteraard Wink
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#52
Zal eens informeren naar de kosten. Misschien verstandig om het snel te doen, i.v.m. doorroesten?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#53
Mwa...super snel gaat het niet. Kijk eens rond bij andere swiftjes. Ze hebben het allemaal op die plek. Persoonlijk heb ik er echter nog nooit een gezien die daar de gaten er al in hadden zitten, terwijl de bodem er al bijna onderuit viel op dat moment Smile
Reply

#54
Haha, klopt. Heeft een MK5 dat ook? Haast heeft het dus niet, maar het knaagt wel haha
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#55
Ja mk5's hebben het net zo goed
Reply

#56
De ene swift heeft t sneller als de ander. Ik heb er iig nog geen last van.

Je kunt t wel vast behandelen en n grondlakje aan brengen. Dan heeft t daadwerkelijke spuiten wat minder haast.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#57
Wil je wedden jordi? Grondlak is trouwens vocht en lucht doorlatend.
Reply

#58
Zal van de week eens informeren naar de kosten en a.d.h. daarvan een beslissing maken. Nieuwe ruit kan eventueel via de verzekering..
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#59
M'n dak is prima hoor qua roest hoor Wink. En ik bedoel ... een acryllakje eroverheen tijdelijk he.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#60
Even een kleine update. Mistlampen zijn inmiddels werkend Smile Daarnaast kwam ik op het dashboard een stikkertje tegen waarop stond bij welke kilometerstand het volgende onderhoud gewenst was. Ik heb de betreffende garage gemaild of er een onderhoudshistorie bekend was en zie hier het resultaat:

[Image: XPPD601klein_zps97368f4b.jpg]

[Image: XPPD602klein_zps2e1ba1b3.jpg]

[Image: XPPD603klein_zpsa99f83ac.jpg]


Van 59.000 t/m 142.000 kilometer dus de onderhoudsgeschiedenis. (er is nog een blad) Altijd z'n beurtjes gehad. Ik ben dus een blij man, haha.

Roest op het dak nog maar even gelaten voor wat het is. Wel het voorscherm eraf gehad en de roest op de dwarsbalk vooraan onder de motorkap aangepakt. Zat verder onder het scherm geen roest, dus dat was een meevaller.

Plannen:

Knipperlichten in transparant
Airco laten fixen
Roest op het dak aanpakken
Spoilertje, mits origineel
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.