k
#61
Goed bezig geweest weer. Dat doorlassen gaat veel tijd kosten, maar is wel echt nuttig
Reply

#62
Bb
Reply

#63
Bb
Reply

#64
Erg dik jonge. Nog even en dan kun je weer blazen
Reply

#65
Lekker bezig zeg!
Reply

#66
Bb
Reply

#67
Gisteren deze auto in het echt gaan bekijken. Moet zeggen dat dit echt een bommetje gaat worden. Jij weet donders goed waar je mee bezig bent Perry! Die auto is vele malen doordacht en dat is eraan af te zien ook. Ga zo door!
Reply

#68
Wat een gaaf project!45
Reply

#69
Bb
Reply

#70
Bb
Reply

#71
Ha Perry,

Scheelt het veel gewicht, je motorkap ontdoen van het frame?

Succes met de verdere bouw 39.

Ave Walter
Reply

#72
Ja dat scheelt wel (heb er ook al wel eens een in mn handen gehad zonder binnenframe), maar je zult dan wel een andere motorkapsluiting (liefst meerdere) moeten gebruiken. Anders flappert je kap nogal.
Reply

#73
Motorkap zit niet zoveel gewicht in om kwijt te raken, achterklep en de deuren wel trouwens 39
Reply

#74
Bb
Reply

#75
Sow goed bezig.Word heel de auto overgespoten?
Reply

#76
Bb
Reply

#77
Als je een kooi met een kruis naast de deuren hebt kun je alles uit de deur halen aan versteviging zodat je alleen het plaatwerk over houdt. Scheelt veel inderdaad!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#78
Klopt. Ik hoop ook rond de 20 kilo per deur te verliezen met lege deuren met lexaan ramen (mijn huidige zitten bitumen in geplakt)
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#79
Orginele deur, niet zoals die van Jan die vol geplakt is met bituum rommel win je ergens rond de 10kg de deur gok ik. Alles eruit flexen, lexaan ruitje erin schroeven, deurtje even dicht maken met alu plaat, klaar.
Reply

#80
Bb
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.