k
#1
Ap
Reply

#2
Hee Perry,

Je pakt het goed aan zo te zien!

Succes er mee, ben benieuwd hoe het er uit gaat zienSmile Wat zijn je plannen wat betreft rijden? Gewoon af en toe een circuitdagje meepakken?
Reply

#3
Kl
Reply

#4
Grappig, rijden er straks steeds meer Swiftjes op het circuit:p
Reply

#5
Nn
Reply

#6
Gaaf!! nog meer Swiftjes.. het wordt dikke Swift-invasie op het circuit.
Het werk wat je aan je Swift doet ziet er super uit man.. ik zou willen dat ik de tijd, geld en skills had om het zo netjes te maken Wink.
Keep it up! ik ben benieuwd in welke hoedanigheid je aan de start komt te staan.

Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#7
Ja mooi! Steeds meer mensen die het circuit op gaan!

Leuk dat was 2 jaar geleden nog wel anders! 39
Reply

#8
Bb
Reply

#9
Leuk man dat je het hier weer een keer up to date hebt gebracht! Heeft mijn mailtje via mp toch nut gehad 37 Ziet er goed uit waar je mee bezig bent. En je kunt je over een tijdje mooi meten tegen de swiftjes van Salto en Steefk. Ook geinig denk ik!
Reply

#10
Bb
Reply

#11
(13-01-2013, 11:00)perry114 Wrote: Maar ik heb nog wel een vraag. Ik had namelijk heel veel last van te warme olie. Ik had een koeler er tussen zitten en als ik aan het rijden was was er niks aan de hand zat de temp zo rond de 120. Dan was ik wel flink aan het trappen hoorBiggrin maar als Ik daarna stil ging staan dan liep de temp zo snel op dat me oliedruk bijna weg viel en de temp zat dan rondt de 150. Ik heb nu een grotere koeler maar iemand nog sugesties?

Ook voor oliekoelers zijn fans te krijgen. Dan trek je verplicht koeling door je oliekoeler. Moet je even op ebay UK kijken. Daar staan genoeg slim fans te koop en ook de kleine versie die jij zoekt voor je oliekoeler.

Zoiets:
http://www.ebay.co.uk/itm/8-Universal-Sl...704wt_1116
Reply

#12
Bb
Reply

#13
Bb
Reply

#14
Zo, die oude zuiger zag er goed uit zeg...
Reply

#15
Intressante poelie heb je.
Wat voor ecu gebruik je daar bij?

Succes met de aanpak verder.

Ave Walter
Reply

#16
Triggerwheel... Hij gebruikt een universele van BS Autotune, heb ik ook nog over zitten denken tot ik voor een prikkie een Adaptronic tegenkwam! Hadden toen op JAF even de software zitten bekijken en dat zag er allemaal erg netjes uit.
Reply

#17
Bb
Reply

#18
als 't niet met een hamer of wringijzer is los te maken,is niks los te maken haha
Viva La Swift 39

[Image: suzuki_way_of_life.jpg]
Reply

#19
Bb
Reply

#20
Bb
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.