Suzuki Swift 1.6 sport
Anders een brandstofdrukregelaar ertussen Wink En het is dat je ver van België woont. In Belgie is de 98 goedkoper dan in NL.
Reply

of/en andere injectoren
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

(16-07-2018, 22:19)SS80 Wrote: of/en andere injectoren

Nee echt brandstof druk regelaar en pomp injectoren staan nog niet op de max maar de pomp en druk regelaar wel dus zo als in het leintje te zien pak die in de laatse toeren zen vermogen niet die hij met deze onderdelen wel zou kunnen paken en mis met 98-102 ook binnen kort gaan we dat testen tevens ook wat spulen uit japan onderweg :p
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Zo vandaag weer eens wat geknutseld aan de wagen Biggrin

Ten eerste ben ik bezig alles 6000k te maken aan de voorkant Biggrin,
Nu was ik al een eindje op weg door de stadslichten en de bumper spotjes 6000k te Maken maar nu zijn ook de knipperlichten 6000k ,
Zie de link voor het resultaat,

View My Video

Ook zijn de D2S led lichten onderweg dezen geven meer licht dan de originele xenon. Dus we gaan eens kijken wat dat op zal leveren ook dezen zullen 6000k zijn.

Tevens heb ik nieuwe auto matjes aan geschaft en gelijk maar in de wagen gelegd dit geef ook weer een frisse look :

[Image: n3xp5.jpg]

[Image: 6fwaqb.jpg]

En ook is der een pakketje naar een lange tijd uit Japan aan gekomen Biggrin
En jawel ik ben voor de gredy look swift gegaan,

[Image: 2ibcdoz.jpg]

Zo als je ziet op de foto heeft deze swift een voor lip en een spoiler,
Ik ben zelf gegaan voor de spoiler omdat ik de monster toch niet iets te agressief Vond en deze net iets minder agressief is,
Ik zal niet te veel lullen en maar gewoon de foto's hier onder even posten .

[Image: j61una.jpg]
[Image: 258ci2c.jpg]
[Image: zm1urp.jpg]
[Image: 10qbgo0.jpg]
[Image: 2ywenpd.jpg]
[Image: xmiwwm.jpg]

zo als je kan zien is de voor lip abs zwart ,
morgen ga ik de carbon lip die nu op mijn wagen zit demonteren dezen is helemaal aan bonken en niet zo netjes meer , de abs lip ga ik laten spuiten in de kleur wit , of ik laat hem hydrodippen in de de zelfde print als de spoiler

tevens ook maar gelijk een test fit doen Biggrin
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Komt vast goed met die frontlip. Ik hoop dat je matjes vam goede kwaliteit zijn. Voor mijn sport waren de originele betere kwaliteit dan die ik later bij yellowparts kocht.

Greddy stickers er bij gekregen? Smile
39



Reply

(20-08-2018, 23:45)Tomswiftswiftswift Wrote: Komt vast goed met die frontlip. Ik hoop dat je matjes vam goede kwaliteit zijn. Voor mijn sport waren de originele betere kwaliteit dan die ik later bij yellowparts kocht.

Greddy stickers er bij gekregen? Smile

ja zeker de greddy stinkers en aliminum logo`s der bij gekregen op de spoiler zit die al op de lip plak ik hem pas als die gespoten is Biggrin

de matjes daar in tegen komen bij concept s vandaan en zijn zoiso al beter dan mijn oude matjes omdat hier de gaten in vielen zeg maar Unhappy origineel was niet meer te bestelen wat ik begreep dus vandaar dezen

ps ook heb ik gelijk de vid van de dyno eens geuploade Biggrin

View My Video
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

jep origineel kreeg ik ook niet meer al bieden sommigen het wel als origineel aan. Dus ik heb net zoiets als jou alleen dan een rode rand (zoals mk6 heeft). die rode rand pluist bij mij. origineel had ook een gat in bestuurdersmat. ff de video tjekke
39



Reply

Zo even wen test fit gedaan,

[Image: 264qdkp.jpg]
[Image: 2qlc39d.jpg]

Toch twijfel ik of ik hem moet laten spuiten ja of te nee ,
De reden daar van is , dat ik nou niet zekker ben of dit wel is wat ik zoek op de foto`s ziet het der super dik uit,
Maar als je der in het echt voor staat heb ik hier mijn twijfels over.
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Ik denk dat het vooral snel stuk is.
Reply

T val wel
Mee maar t staat al te koop https://link.marktplaats.nl/m1314761497
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Ik vind het wel een dikke lip 39
Lijkt mij alleen wel vetter staan waneer je wagen ook bruut gewrapt is.
In plaats van zo mooi in 1 kleur.
Niets mis met eenvoud Wink
Reply

Zo gister even een nieuw lipje der op gezet ,

[Image: 2cilmx.jpg]
[Image: 72sqc3.jpg]

Greddy lip is verkocht zo als het er nu uit zie word die volgend wekend op gehaald
en emigreerd Die naar België,

Dit lipje blijft of is tijdelijk het licht er er aan of ik de orginele sport lipen set in nederland kan krijgen , de set die ik in japan had gevonden is helaas al verkocht ;(
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Binnen kort hier maar eens wat stof weg blazen :Smile
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Zo vandaag een pakketje gekregen uit Singapore ik dacht ik doe eens gek :o

[Image: w03qeg.jpg]

[Image: 29gmkvm.jpg]

Aan gezien hier niet zo veel te krijgen is voor de yp6 of je de hoof prijs moet betalen ben ik eens veder gaan zoeken dan allen japan
Zo doende ben ik bij een bedrijf uit gekomen die in Singapore gevestigd is ,
Na wat heen en weer communiceren via Facebook ben ik met 1 iemand die Engels praat in Singapore op een uitlaat spruit stuk uit gekomen
Voor een leuke en nette prijs niet zo als bij Dnt dat je gelijk 900 veder ben :o
Na wat heen en weer Facebook een Duitse rekening gekregen waar het geld naar toe over gemaakt moes worden en zo doende zijn ze gestart
Met de buildt van dit spruitstuk dit wordt namelijk op bestelling gemaakt (ik maak zou in recensie even een topic aan van de des betreffende site)
Genoeg gepraat denk ik zo maar hier onder de foto's .

[Image: 2ppwq3b.jpg]

[Image: 30sv7dc.jpg]

[Image: 4hzk2.jpg]

[Image: 1rwxlk.jpg]

[Image: 9r2f05.jpg]

24 jan ga ik weer eens een ridje maken naar Noordwijkerhouter (tim,- Nm-Parts)
voor een montage hier bij word der gelijk een klein stukje uitlaat op maat gemaakt wat over de swaybar heen komt wat nu nog standaard is ,
dit word vervangen door een 2,5inc bocht zo dat het hele uitlaat systeem van voor tot achter 2,5 inc is (de spruitstuk gaat van 2 inc naar 2,5 inc
ook word der dan een 200 cels race cat onder de wagen gezet voor de miden demper en word de lambasonde op gelengd en daar ook gemonteerd zo dat je geen lampjes heb branden
of een apk afkeur krijg (geen zin om telkens alles om te wisselen voor een apk)

echter wat word het volgende een re map?
daar ben ik nog niet over uit t zou wel het mooiste zijn maar aan gezien ik nog zit te denken aan :

gesleepe noke assen ,
klep veren,
lichter vlieg wiel,
lichtere water pomp pullys ,
brandstof pomp,
brandstof druk regelaar ,
en injectoren ,

denk ik dit even af te wachten


24e zal der vat een berichtje geplaatst worden

groetjes ,

jeroen
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

zo weer eens een ridje naar nm parts gemaakt om het spruit stuk onder de wagen te laten monteren en een sport cat te laten plaatsen,
ik heb hier voor een 200 cells race kat gekozen van plaats hier een hoop foto`s te posten heb ik maar een video in elkaar bouwt Biggrin

veel kijk plezier Smile

https://www.youtube.com/watch?v=s5hyiDDxtgI&t=16s
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

zo vorige week niet echt tijd gehad om een upload te doen dus dan nu maar Wink

aan gezien ik al een héle tijd een dascam op de verlang lijst had staan heb ik der maar eens een aan geschaft ,
k rij der nu al een week mee en ik ben der best te vrede over de camera is heel simpel in te stellen door je telefoon te verbinden met de camera wat heel makkelijk gaat
k heb hier onder even de linkjes gezet van de spullen die ik gebruikt heb

https://www.bol.com/nl/p/ddpai-mini-wifi...079588462/ de cam

https://www.bol.com/nl/p/samsung-evo-plu...076912410/ het geheugen

https://www.bol.com/nl/p/nextbase-hardwi...099644046/ en de wire kit


ik moes wel een usb a --> naar micro usb verloop steker kopen helaas.
dat komt omdat de wire kit eigenlijk al een beetje veroudert is echter

de wire kit is wel een uitkomst geen raared raden door je wagen en zeer simpel aan te sluiten,
te voor deel is dat je continu spanning op je camera heb , dat hou in dat je deze in parking modes kunt zetten en eventuele kassenzetters te pakken heb op camera,
wat der in de wire kit ook zit is een spanning blokje deze houd de spanning van je accu in de gaten zo dra je accu spanning te laag word zet hij de camera uit zodat je de wagen ten alentijden ken starten , de kit word aan gesloten in de zekering kast van je auto, je trek bv de 15 amp zekering van je radio der uit en douw daar weer een zekering spitter in de radio zekering douw je dan ook daar weer in en komt er dus een extra zekering bij voor het kabeltje naar de camera ,

ik zie nu net helaas dat de camera niet meer via bol.com te koop is misschien ergens anders betellen ? mocht je ook interesse hebben Biggrin
camera werkt ook heel goed met ios dus voor de iPhone gebruikers Biggrin

ook hoorde ik een hoop gekraak als ik muziek luisterde dus ik dacht als we dan toch bezig zijn gaan we eens kijke voor andere speakers hier heb ik gekozen voor een setje van jbl :

JBL CLUB 6522 16.5cm 2-weg

Maximaal vermogen: 180 Watt
RMS vermogen: 60 Watt
Frequentie bereik: 50 Hz - 21 kHz
Sensitivity (@ 2.83V): 93dB
Frequency Response: 53Hz – 21kHz
Impedance: 4.0 ohms

dit klinkt een stuk mooier dan de originele speakers echter zou der voor het mooi wel een versterker op moeten ik heb namelijk voor in een compo set zitten en dat overheerst helaas nog steeds dus dit is weer eens een leuk klusje voor de volgende keer Biggrin
ook merkte ik dat de sub die ik achter in heb niet zo lekker meer speelde als eerst en kwam ik der dus achter dat de versterker van de sub kapot was
echter maken ze geen audio system meer dus moes ik wel naar gladden (voormalige audio system :Smile)
hier zijn we ook maar een stapje veder gegaan van 560wat rms op 1 ohm naar 1120wat rms op 1ohm
wel heb ik even nieuwe cabels getrokken Biggrin

en de Kenmerken van de Gladen RC 1200c1 mono versterker zijn :

RMS Vermogen: 1 x 400 Watt @ 4 Ohm
RMS Vermogen: 1 x 650 Watt @ 2 Ohm
RMS Vermogen: 1 x 1120 Watt @ 1 Ohm
High-level met autosense functie
Low pass filter: 40 tot 220 Hz
Subsonic filter: 10 tot 50 Hz
Bass Boost level: -6dB, 0dB, +6dB

ik zal hier nog even wat foto's plaatsen van de cam speakers e,c

[Image: 28t7ub8.jpg]
[Image: 2vmiscy.jpg]
[Image: 2mwi33k.jpg]
[Image: zus28l.jpg]
[Image: zsspog.jpg]
[Image: 2hi81uv.jpg]
[Image: 124zcli.jpg]
[Image: 2wovm00.jpg]
[Image: 5k4js7.jpg]

morgen nog even me koplampen op latten knappen omdat ze het wel bekende
swift kwaaltje hebben kwa dofheid Unhappy
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Zo gister de swift weg gebracht naar de poetser
Aan gezien de koplampen dof werden deze op latten knappen

[Image: 2uyhzb5.jpg] Dit is voor

En hier komen ze na

[Image: 14wvmtj.jpg]
[Image: 8wmefn.jpg]

Stuk beter zo al zeg ik het zelf Biggrin
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

netjes,

waar heb je het laten doen? En hoeveel was je er voor kwijt?
Ik heb ook nog een auto, welke waarschijnlijk de volgende apk niet haalt vanwege het doffe plastic van de koplampen.
Reply

Atc poets bedrijf in ridderkerk 25 euro perstuk
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

(21-02-2019, 20:01)jeroenboer1993 Wrote: Atc poets bedrijf in ridderkerk 25 euro perstuk

ah oke thanks; dacht dat je iets in Spijkenisse wist. (woon daar nml ook)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.