Suzuki Swift 1.6 sport
(20-08-2016, 09:19)Tomswiftswiftswift Wrote: Nee ik heb een 2007 sport. Mijn broertje had wel exact dezelfde tot een paar weken geleden. 205 en 215 zal beiden gaan maar 215 45 wordt nogal groot. 215 40 is bijna exact dezelfde diameter als origineel

Oh??? Ik heb nu 195-45-17 dus vandaar maar dan heb jij het ouder typen
Maar als jij al 150pk heb heb je ook Zo wat dingen gedaan begrijp ik
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Mooie Swift ! Veel plezier en veilige kilometers ermee.
Reply

(21-08-2016, 10:04)cabrio_rob Wrote: Mooie Swift ! Veel plezier en veilige kilometers ermee.

Thanx ✌️
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

zo al een tijdje geen post gedaan maar wel wat updates ,

eerst is de wagen terug geweest na de dealer in verband met een terug roep actie ,

gister even wat sloffen weesten op halen in het noorden , 3 uur heen ,3 uur terug ,
en ben er ook achter gekomen dat de sport best zuinig kan zijn ( het licht alleen aan je eigen voed Biggrin)
1-22 90kmh, 1-17,5 at 120 kmh - en 1 op 13-14 at 130kmh let wel op dit zijn snel heden op de cruise controlSmile

hier dan maar even een foto van de sloffen geen o.z maar 24h lemans lm

[Image: jgrxxh.jpg]

[Image: 30rqnic.jpg]

en ik heb ook maar even een kist gebouwt voor een sub
en gelukig had ik ook me oude versterker nog dus dat was ook handig

[Image: 28h272q.jpg]

effe snel een berekening gedaan en even na de gamma voor wat hout

[Image: 15me0l0.jpg]
[Image: wk234j.jpg]
[Image: 11k8eu1.jpg]
[Image: 2mx0cpj.jpg]

ik heb gekozen voor een jbl gt5-10 inc
[Image: 143dwdx.jpg]

ook heb ik er een nieuwe radio in gezet
[Image: 2lsxva.jpg]
[Image: 2n8oioj.jpg]
[Image: nd61ds.jpg]
[Image: 2vwsqw4.jpg]

View My Video

en ik rij hier nu een paar weken mee rond en vind ik het zen geld dubbel en dwars waard aan gezien ik vaak de navigatie gebruik in verband met langen ritten naar me werk of als ik even snel iets moed op zoeken ,
ook heb ik gekeken met aan schaf of ik hier echt wat mee kon in verband met de woofer ,
nou is dit een ja en een nee je kan de woofer aan sluiten maar je kan helaas niet zo als bij een Pioneer-alpine-e,c
alleen de woofer in stellen dat houd dus in als ik bas aan zet via de radio dat de normalen speakers ook bas gaan geven ,

nu is dat met wat ik kwa installatie heb niet heel erg en staat alles op -5 en gaat de bas aardig hard

nu ben ik wel op zoek gegaan of dit niet te activeren is op een of andere manier
en gelukkig kan dit wel alleen heb ik een code nodig om in het geheime menu te komen en die krijg ik van de week toe gestuurd dus dan kunnen we veder met afstelen ,

wat nu winterbanden zoeken voor de originele velgen
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Kist ziet er goed uit! En met goed bedoel ik degelijk gebouwd. Voor het uiterlijk kan hij wel een laagje verf / stof gebruiken.Wink

Die versterker ziet er ook wel serieus uit, wat voor een vermogen levert die?
Reply

(24-11-2016, 17:55)DJLP Wrote: Kist ziet er goed uit! En met goed bedoel ik degelijk gebouwd. Voor het uiterlijk kan hij wel een laagje verf / stof gebruiken.Wink

Die versterker ziet er ook wel serieus uit, wat voor een vermogen levert die?

kist word van de zomer nog een keer verbouwt of hij blijf zo dat kan ook maar dan word die helemaal glad gemaakt en gewrapt

kwa vermogen kan ik wel wat roepen maar daar heb ik sireus geen idee van ik wil wel een db test doen

specs versterker:
http://www.showyoursound.nl/Editorials/E...orialID=98
het is de f2-300
specs woofer:
http://static.highspeedbackbone.net/pdf/...20Data.pdf

kist is helemaal op maat gemaakt en berekent
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Weet niet of de versterker met de sub goede combi is? Je sub is 4ohm en wil 275rms hebben je versterker levert op 4ohm 150?
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

zou zomaar kunnen ik heb gewoon een versterker gepakt die ik al had en een woofer er aan geknoopt en er kwam geluit uit wel heb ik de woofer helemaal laten berekenen door een maat van mij kwa hoe veel liter die moet hebben
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Gaaf hoor!!
Reply

Let wel op dat je net deze 150w rms m eerder gaat slopen dan met 350w rms bijvoorbeeld. Je versterker weet op hogere volumes geen raad meer met je subwoofer en gaat 'de kantjes er vanaf lopen' wat resulteert in clippen en dergelijke.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

(25-11-2016, 10:25)swift16vrules Wrote: Let wel op dat je net deze 150w rms m eerder gaat slopen dan met 350w rms bijvoorbeeld. Je versterker weet op hogere volumes geen raad meer met je subwoofer en gaat 'de kantjes er vanaf lopen' wat resulteert in clippen en dergelijke.


versterker staat niet vol open kwa vermogen aan gezien ik dan de speaker op blaas + dat het voor geen meter klinkt misschien dat er nog een compo set in gaat voor in en achter andere speakers maar daar ben ik nog niet zeker van
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Wat voor speakers heb je nu? Composet heb ik zelf ook in mn auto en dat is toch wel heel erg fijn! Let wel even erop dat er 25mm softdome tweeters bij zitten. Die klinken wat minder schel dan kleinere varianten.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

(25-11-2016, 12:20)swift16vrules Wrote: Wat voor speakers heb je nu? Composet heb ik zelf ook in mn auto en dat is toch wel heel erg fijn! Let wel even erop dat er 25mm softdome tweeters bij zitten. Die klinken wat minder schel dan kleinere varianten.


standaard zit aan blam audio te denken
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

(24-11-2016, 19:54)swift16vrules Wrote: Weet niet of de versterker met de sub goede combi is? Je sub is 4ohm en wil 275rms hebben je versterker levert op 4ohm 150?

Ik neem aan dat hij de versterker gebrugt heeft Wink Dan levert hij 1x 500 watt op 4 ohm. Dat is prima voor deze speaker. Ietsjes aan de hoge kant maar zolang je je gehoor en verstand gebruikt kan dat geen kwaad. (Een woofer die je overbelast kan je in het algemeen beter horen dan een versterker die je overbelast)

Zal wel lekker blazen, en inderdaad, dan is een composetje wel aan te raden. Anders heb je in verhouding veel teveel laag in je geluid Wink
Reply

(25-11-2016, 14:00)DJLP Wrote:
(24-11-2016, 19:54)swift16vrules Wrote: Weet niet of de versterker met de sub goede combi is? Je sub is 4ohm en wil 275rms hebben je versterker levert op 4ohm 150?

Ik neem aan dat hij de versterker gebrugt heeft Wink Dan levert hij 1x 500 watt op 4 ohm. Dat is prima voor deze speaker. Ietsjes aan de hoge kant maar zolang je je gehoor en verstand gebruikt kan dat geen kwaad. (Een woofer die je overbelast kan je in het algemeen beter horen dan een versterker die je overbelast)

Zal wel lekker blazen, en inderdaad, dan is een composetje wel aan te raden. Anders heb je in verhouding veel teveel laag in je geluid Wink

dat is correct staat gebrucht
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

zo maar weer even een update van deze kant,

gister even 4 winterbanden laten monteren

na heel lang gezocht te hebben naar de winter banden in de maat 195-45-17,
heb ik de strijd maar begraven aan gezien ik deze dus niet ging vinden in een normalen prijs.......
gelukkig heeft kevin een mooi setje kunnen vinden voor een leuke prijs
namelijk grip max

[Image: 11r7lmu.jpg]
[Image: 1g0vue.jpg]

maar is een jaartje aan kijken of dit wat is

helaas onderweg naar huis de auto weer een beetje vies gemaakt door de vaseline Smile
en het zand op de weg natuurlijk een goede vetten benden helaas

[Image: iz4adw.jpg]
[Image: algphg.jpg]

nu maar weer effe de auto wassen en shoppen op www.concept-s.nl Smile
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Betwijfel het altijd of zulke banden nou echt beter presteren in winterse omstandigheden dan een goed setje Goodyear of Michelin zomerbanden...of ga je vaak Duitsland in?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

(12-12-2016, 09:54)Nothingmatters Wrote: Betwijfel het altijd of zulke banden nou echt beter presteren in winterse omstandigheden dan een goed setje Goodyear of Michelin zomerbanden...of ga je vaak Duitsland in?


je merk er zeker wel wat van alleen heb je ze ook nodig in Duitsland,
en aan gezien ik daar wel eens kom heb ik ze maar gekocht en omdat ik het zelf wou Smile
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Winterband zeker beter dan goede zomerband. Dat is in mijn ogen althans geen fabeltje maar je kan idd met een goede zomerband met meer dan 5mm profiel en beetje aangepaste rijstijl de winter door. Met de swifts doe ik ook niet aan winterbanden.
39



Reply

(12-12-2016, 22:11)Tomswiftswiftswift Wrote: Winterband zeker beter dan goede zomerband. Dat is in mijn ogen althans geen fabeltje maar je kan idd met een goede zomerband met meer dan 5mm profiel en beetje aangepaste rijstijl de winter door. Met de swifts doe ik ook niet aan winterbanden.


Tot nu ben ik best positief over de winter banden maar aan gezien ik veel in het buiten land kom met namen duitsland is het verplicht wel wil ik eagels hebben als er op de zomer velgens de bandjes op zijn



Ook heb ik donderdag een updatje Wink to be continu
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.