kabel trekken naar linker voordeur suzuki baleno 1996
#1
Hallo allen,

Ik ben nieuw hier. Vandaag hebben we in de auto van mijn vriendin getracht een audio set in te bouwen. Alles ging voorspoeidg (min of meer) 37, maar een draad voor de speaker/tweeter compo in de linkervoorduer (bestuurders deur) lukte niet.

We willen graag een draad combineren met de kabels die er al lopen, in de rubberen slang die van de deur naar de auto gaat (zal later kijken of ik een fot kan plaatsen voor de beeldvorming).

Het probleem; van onder het stuur krijg ik niet een kabel naar de uitang vanuit de auto (waar die rubberslang met de bekabeling voor deur zit). Volgens mij zit de zekering doos daar vast, of in ieder geval veel electronica.

Weet iemadn of dat daar eenvoudig is te verwijderen en zo ja, hoe?

Alvast bedankt voor de moeite.

groet,

Sjoerd
Reply

#2
Het is wel te doen. Er zijn er meerdere die het gedaan hebben, inclusief mijzelf. Volgens mij hoef je niets te demonteren (behalve wat afdekkappen), maar ik kan me wel nog herinneren dat het een flinke uitdaging was om voor elkaar te krijgen. Er zit wat isolatieschuim in de weg en je kan er alleen bij vanuit een vreemde hoek geloof ik.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar het is voor mij ook al 6 jaar terug ofzo.
Reply

#3
Ik had geen tijd voor de linker duer, dus ga het zeker weer proberen. Wellicht iets wegsnijden ofzo, we zien wel.

Knap lastig in ieder geval, maarja als het zit dan zit het ook goed en veilig.

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.