Facebook pagina?
#1
Hey mensen,

Waarom maken we geen facebook pagina aan?

Misschien kunnen we daar ook nog een beetje animo van buitenaf mee wekken?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#2
Ja... Is wel leuk. Af en toe wat leuke plaatjes van mooie suzuki's voorbij...

Mis ik wel op mijn facebook 42devil

Ik wil ook wel in de internet redactie hoor 34 Heb nog wel een archief met mooie suzuki's ergens staan42
Reply

#3
Ja precies, beetje plaatjes delen.
Maar misschien vinden sommige mensen t overbodig dus ik dacht ik plaats t gewoon effe hier.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#4
Goed idee, had niks met Facebook eigenlijk. Maar zodra je het hebt ga je er toch wel zo nu en dan op kijken34
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply

#5
Mee eens! En inderdaad, als er mensen nodig zijn hoor ik het welSmile
Reply

#6
Ik wil ook best mee helpen hoor! Kom niet voor niks met het idee :p Smile

Leuk dat het goed opgevangen wordt Smile
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#7
Ik zeg doen!!
Reply

#8
Dit is volgens mij al menig vaak voorbij gekomen. Het nadeel met een facebook pagina, is dat het forum dan steeds minder gebruikt zal worden....
Reply

#9
Ik denk dat dat mee valt, bij Opel is dat iig niet het geval.
De facebook page van het Opel-Forum draaid goed maar het forum nog veel beter want daar kan niks tegenop.
Ik zie het gewoon als een extra toevoeging.
Reply

#10
(15-11-2012, 09:32)Pauluzz Wrote: Dit is volgens mij al menig vaak voorbij gekomen. Het nadeel met een facebook pagina, is dat het forum dan steeds minder gebruikt zal worden....

daar ben ik een heel klein beetje bang voor. het forum is niet zo druk nu vind ik. zeker als je alleen de nuttige info meetelt

Reply

#11
daar geef ik je zekert gelijk in, ik ben zelf ook van mening dat ik dit geen druk forum is.
Reply

#12
Maar misschien kan je met een facebook pagina weer mede suzuki-rijders aantrekken om zich aan te melden?

Maar zit wat in
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#13
dat wel .. ik ben in principe wel VOOR maar hoop dat er niet tientallen of honderden mensen bijkomen die alleen poep komen praten. De echte liefhebbers weten het forum toch wel te vinden
Reply

#14
Zolang ze de poep in het off topic gedeelte laten ? prima toch xD
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#15
das waar..die grens is alleen beetje moeilijk. zie het op de fitness/bodybuilding forums waar ik verblijf ook. Op het forum wat mij verder het best bevalt kwa overzicht, lay out, en het gebruiksgemak wordt echt 99% bullshit geluld (doe er zelf ook aan mee)
al dat maffe gedoe is meer voor als je elkaar buiten het forum ziet of via de bekende social media spreekt.

nu zijn we eigenlijk al weer een hoop pagina aan het vol lullen hehe. een poll is misschien makkelijker of in een clubvergadering voor bestuur en eventueel betalende leden ( bestaat dat nog???)
Is misschien ook wel wat veel gevraagd hoor. Heb zelf ook weinig tijd voor deze dingen
Reply

#16
Nou tot nu toe zijn er meer mensen voor dan tegen Smile
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#17
Ik blijf van mening dat het geen toegevoegde waarde heeft. Wat doe je met een stc-facebook? Je plaatst een foto van je suzuki en stelt je voor? Je reageert op foto's van andermans suzuki? Je plaatst een berichtje voor een meeting?
Niet anders als op het forum dus.

En dan komt het, iemand die niet op het forum zit vind de facebook pagina en gaat daar vragen stellen (zijn er ook angel-eyes koplampen voor mijn mk4?).
Of een oudlid die van het forum is verbannen gaat daar een partij gal spugen. Wie gaat dat moderaten?

Nee ik stem zwaar tegen, het forum heeft alles al wat er te bieden is.

Met bijna alles wat met auto's en suzuki te maken heeft wat je zoekt op google, komt stc voor in de zoekresultaten. Nieuwe leden vinden ons dus toch wel.
Reply

#18
Oke duidelijk Smile
Ben het na je argumentatie wel met je eens ja!
Maar dacht ik denk even mee!

Kan een slotje op dan Wink


( p.s. je komt wel wat aggressief over :p )


Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#19
Komt omdat ik toe ben aan vakantie Wink
Reply

#20
whahaha duurt nog wel effe, geniet maar van de feestdagen :p
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.