Swift GTi 1993 Time Attack project
#41
Gaat goedkomen Jan!
Reply

#42
Bier en Frieten, tralalalala!
Reply

#43
Lekker bezig mannen!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#44
Thanks Nikky!

Ook vandaag weer bezig geweest:

[Image: Foto-NQLDAE87-G.jpg]

[Image: Foto-RGXAHMYL-G.jpg]

Auto is zo goed als helemaal leeg nu, bijna alle bitumen zijn er uitgetikt. Scheelt weer een paar kilootjes 39

Morgen het dashboard eruit halen, zijskirts er af en het linkervoorscherm. Dan is het tijd om eens goed aan de slag te gaan met een hamer en een schroevendraaier, dat er flink wat roest zit heb ik inmiddels wel gezien34

Nog twee sfeerplaatjes:

[Image: Foto-WMJPBQAW-G.jpg]

[Image: Foto-NPODMPU6-G.jpg]
Reply

#45
Lekker bezig kerelllll (Y)
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#46
Nice nice!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#47
Groen!!! eeuh ik bedoel Roestt!! devil
Reply

#48
Ja roest heeftie genoeg maar leuk om te zien dat het nu een beetje gaat vlotten Stefan!
Reply

#49
Jup, zeker leuk dat het gaat vlotten! Gaat sneller dan ik had verwacht34

Ook vandaag weer verder gegaan, alle bitumen zijn er nu zo'n beetje uit op al die kleine k*tstukjes na. Dashboard is er uit, zijscherm en skirts zijn er af.

Dat ziet er zo uit:

[Image: Foto-JYCE6S4C-G.jpg]

[Image: Foto-RVOGRJ6E-G.jpg]

En de oplettende kijkers onder ons zien natuurlijk dat er een klein kijkgaatje in de bodem zit... Meer terrorfoto's:

[Image: Foto-TXSPY3VE-G.jpg]
[Image: Foto-MREGMEBR-G.jpg]
[Image: Foto-N3GGNKE7-G.jpg]
[Image: Foto-J6JZ7EHM-G.jpg]
[Image: Foto-TIK8CDH6-G.jpg]

Prioriteit ligt voor mij nu bij de roest. Daarna gaan we eens in de kabelboom wroeten en het onnodige er uithalen en de Adaptronic + diverse meters installeren en de accu naar achteren verplaatsen.
Reply

#50
Haha daar zat ik laatst nog met mn voet. Vond er al zo'n zacht tapijtje in zitten Tongue
Reply

#51
Moet ik wat stukken uit mijn auto slijpen, kan je het zo over lassen! Wink
Reply

#52
Zijn die dorpels allebei lang genoeg dan ? 37
Reply

#53
De linker is ff korter34
Reply

#54
Biggrin 45
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#55
Neuh, t heeft geen nut om de ene roestbak in de andere te gaan lassendevil
Reply

#56
Steef, heb nog dorpels in de schuur liggen Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#57
(14-01-2013, 19:58)The Force Wrote: Steef, heb nog dorpels in de schuur liggen Idea

Ik ook! Maar bedankt voor het aanbodWink
Reply

#58
(14-01-2013, 19:11)SteefK Wrote: Neuh, t heeft geen nut om de ene roestbak in de andere te gaan lassendevil

Je kan zeggen wat je wil over me schadebak, maar de dorpels, achter de zijschermen en achter de achterbumper is geheel roestvrij. Allemaal professioneel laten lassen 3jr terug.
Reply

#59
(14-01-2013, 20:35)Pauluzz Wrote:
(14-01-2013, 19:11)SteefK Wrote: Neuh, t heeft geen nut om de ene roestbak in de andere te gaan lassendevil

Je kan zeggen wat je wil over me schadebak, maar de dorpels, achter de zijschermen en achter de achterbumper is geheel roestvrij. Allemaal professioneel laten lassen 3jr terug.

Ik zal eens even met de meesterlasser overleggen, misschien kan die er wat meeSmile
Reply

#60
Kuch kuch, ff stof afblazen...

Aan de Swift is de afgelopen tijd eigenlijk niets gebeurd, behalve een paar keer verplaatsen... Gaat hopelijk weer verandering in komenSmile

Wel wat nieuws gekocht (is nog niet binnen, maar ik ben er blij mee en heb even een fotootje van de Facebook van Samuel gejat:p):

[Image: Foto-8L3J3CRK-G.jpg]

K-Sport schroefset! Leek me een goede upgrade voor de voorkant, achterkant ga ik gewoon met Koni's rijden en als het nodig is te zijner tijd kan ik er een setje veren voor op maat laten draaien.

Verder heb ik gisteren m'n eerste circuitdagje gehad! Was in het begin even wennen, zat stiekem toch wel met dat ongeluk in m'n achterhoofd, maar na een paar rondjes met Remco (in de MK1) was het erg leuk. Toen was ik zelf aan de beurt en na een paar rondjes ben ik alleen gaan rijden. GE-NI-AAL3942devil Vond het echt geweldig en als het aan mij ligt gaan er nog heel wat circuituurtjes volgen.

En ook nog een actieplaatje, al lijkt het niet echt veel actie op deze foto:p

[Image: Foto-BZJAVRAL-G.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.