Wie rijdt er Alto?
#21
Sinds zaterdag rijd ik ook in een alto MK2 eerste generatie. Kijken of ze werkelijk nog zo zuinig zijn. Blok draait alleen niet helmaal lekker maar goed....
Reply

#22
Leuk!!
[Image: onderschrift8.jpg]
Reply

#23
hier ook 2 altos in het bezit.
mk3 en mk4.
heerlijk zo klein boodschappen autoke voor in de stad.
lekker zuinig.en voor de rest nog de sx4 in het bezit.
die heeeft iets meer dorst,maar is ook wel comfortabeler.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#24
ken deze waus niet maargoed leuk ALTO filmpie:
http://www.youtube.com/watch?v=ZJt3PnwudRU
Reply

#25
dan heb ik hier ook een leuke filmpje van een alto:
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

#26
zag um net ook ja Smile
Reply

#27
of anders deze:
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

#28
gaaf ja..nog mooi ook..alles bij elkaar gehouden met een paar druppeltjes loctite: gewichtsbesparing

Zzzz
Reply

#29
Ik heb ooit nog wel eens een hersenspinsel gehad om een GTI Turbo Alto te bouwen voor het circuit..
maar het onderstel moet dermate veel aangepast worden dat me dat geen goed idee lijkt.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#30
(25-10-2012, 16:23)Salto Wrote: Ik heb ooit nog wel eens een hersenspinsel gehad om een GTI Turbo Alto te bouwen voor het circuit..
maar het onderstel moet dermate veel aangepast worden dat me dat geen goed idee lijkt.

Mk1 swift is ook amper zwaarder en meer aerodynamisch

Reply

#31
Been there.. done that..

Wel eens geprobeerd met MK1 op circuit te rijden? Dood eng..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#32
nope alleen op 2 wielen met 124 wielpk
Reply

#33
Dat valt waarschijnlijk mee in vergelijking ;-)
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#34
ghelloo,

Het valt mij idd ook op dat er weinig Alto berichten en Alto rijders zijn, maar dat komt denk ik omdat dit oorspronkelijk een Swift tuning bende was toch?

Ik rij zeker Alto en nog trots ook. Ik moet me nog voorstellen, maar dat ga ik doen als ik mooie foto's heb. Ben nu nog keihard aan het poetsen (heb m nog maar een half jaar en de staat was belabberd). Dus tot dan.

Roeland
Your last car is always a station
Reply

#35
(11-01-2017, 11:58)roeland Wrote: ghelloo,

Het valt mij idd ook op dat er weinig Alto berichten en Alto rijders zijn, maar dat komt denk ik omdat dit oorspronkelijk een Swift tuning bende was toch?
...

Van 2000 tot 2002 was dit een swift club ja, daarna ging het over alle types en voornamelijk over tuning. Sinds 2013? Is het alweer zolang terug? Zijn we Suzuki Club Nederland geworden, meer Suzuki gericht, minder tjoening.
Reply

#36
(11-01-2017, 11:58)roeland Wrote: ghelloo,

Het valt mij idd ook op dat er weinig Alto berichten en Alto rijders zijn, maar dat komt denk ik omdat dit oorspronkelijk een Swift tuning bende was toch?

Ik rij zeker Alto en nog trots ook. Ik moet me nog voorstellen, maar dat ga ik doen als ik mooie foto's heb. Ben nu nog keihard aan het poetsen (heb m nog maar een half jaar en de staat was belabberd). Dus tot dan.

Roeland

idd erg weinig over Alto's Cry

Ooit....was er een Alto-club, maar die bestaat helaas niet meer..

---
Reply

#37
sinds vorig jaar rij ik in een alto mk3 en ben erg tevreden.
[Image: 27576977129_b214f3a7f5_o.jpg]
Reply

#38
Hey!

Mijn eerste auto was een alto. Dat is inmiddels alweer een paar jaar geleden. Ik was erg blij met mijn gif groene monstertje. Ik vind het bog steeds een leuk karretje. Ik wilde opgeef moment iets luxers en iets groters (nadruk op iets) toen heb ik een swift gekocht. Daarna nooit meer terug gewild naar de alto, wel naar de swift na zelfs luxere auto's te hebben gehad!

Ik beleef gewoon ontzettend veel plezier aan het rijden van mijm swift. Maar een oude alto mk1 of mk2 zie ik mij er nog wel is bij kopen.

Suzuki ALTO AUTOMATIC 3CILINDER 1983
€ 2.250,00
http://link.marktplaats.nl/m1185608529?u...ialbuttons

Zoiets!

Dit was de mijne:
[Image: 540.jpg]

[Image: 540.jpg]
Alto 1.0 '98 --> Swift GLS Globe 1.0 '98 --> Citroën C1 1.0 '05 --> Mercedes E190 1.8 '92 -->Swift 1.3 16V Summum '02 --> Swift 1.3 16V Summum '03
Reply

#39
Van de week toen ik voor APK ging, ben ik in een alto automaat gaan zitten uit 1986, kostte ruim 5000 euro. Vond er niet veel aan, toen wilde ik eens achterin gaan zitten,dus dan heb je daar zo'n schuif aan zijkant om stoel naar voren te klappen deed niks, toen schoot die naar voren en kreeg ik letterlijk klap voor mijn oren. Kut auto, achterin moet ik met benen uit elkaar gaan zitten, krap! Terwijl ik 1.72 ben, nee dank je brrr Dan is de Daihatsu cuore die daar stond veeeeeeeeeeeeel leuker, airco en een 1.3 16 v heel ruim ook achterin, had ik niet verwacht! Heel leuk ding! Alleen de prijs 5200 euro voor 9 jaar oud Unhappy grr mijn Baleno heb ik voor 6100 gekocht toen die 7 jaar oud was.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#40
cuore wil je kwalitatief toch niet vergelijken met suzuki alto? en die alto is uit 1986 en cuore van 2008? 22 jaar verschil Smile Smile
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.