swift bj 2000
#41
(11-10-2012, 19:38)MrAlex Wrote: knippers vandaag niet binnen gehad, dan maar hopen dat ze morgen komen.
zaterdag naar 100% tuning kijken of we daar nog wat leuke spulletjes kunnen scoren

nice nice man maar ga er maar niet van uit dat je daar dingen kan scoren wantg er is echt weinig vraag en spullen naar zelf bij tuning shop is lastig om aan spullen te komen vooor zo ding alleen lucht filter spoilers uitlaat stukken race stuur en verder niks bizonders of lampen of zo echt shit is dat man maar ja het is gewoon klote ik probeer ok iedereen af te bellen voor verlagings verne heb er al 2 gehad
hadden ze wel ben langs geweest passen niet is weer type t/m 1989 1996 en dan valt weg en dan weer van type 2005 en ouder het is allemaal wat maar ja blijfe zoeken en moet maar in houden heey maarj mss kunnen we samen wel keer chille om leuke dingen aan swift te doen en netjes te maken en zo want heb zelfde swift als jij alleen van 1998 Smile en ik ga zondag naar 100% tuning toe
Reply

#42
@suzukideivel. Je kunt dus gewoon veren krijgen voor jouw swift. Die van 1989-1996 zijn hetzelfde.
Reply

#43
op t internet zijn ze te vinden ja, eens kijken of ze bij 100% tuning ook liggen Smile
alleen jammer dat er geen schroefsets te vinden zijn voor de swiffers
Reply

#44
vandaag weer even aan de slag gegaan met de custom hoedeplank, het begint er op te lijken, nu alleen nog hoedeplank stof en spuitlijm halen en dan kan ik hem gaan afmaken. ook hier ga ik voor kijken bij 100% tuning.

astra g knippers helaas nog steeds niet binnen gekregen.

Reply

#45
waar kan je angel eyes krijgen, of andere spullen voor een redelijk prijsje?
is er een website of iets?

groetjes. sandor
Viva La Swift 39

[Image: suzuki_way_of_life.jpg]
Reply

#46
kijk eens verder dan je neus lang is sandor. Op de vorige pagina is over jouw vraag het een en ander gezegd.
Reply

#47
@sandor kijk het forum eens door hier staat zat info en zijn ook zat sites waar je van alles en nog wat kan vinden.
betreft angel eyes dit is en blijft gewoon een ramp. je hebt hierbij 2 opties: zelf maken of een bestaande lamp van een andere auto kopen en je auto hier op aanpassen.

verders heb ik net alsnog de astra g knippers binnen gekregen, alleen is de fitting anders, dus moet ik nog ergens 2 fittingkjes vandaan zien te toveren
Reply

#48
Die kan je van de oude lampjes gebruiken, als ik me het niet vergis
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#49
dat is een vaste aansluiting, en de astra g knippers hebben een losse.
dus volgende week even langs de sloop rijden om wat fitingkjes te scoren
Reply

#50
dankje wel robin_swiftsensation maar dat bedoel de ik ok veren en zo zijn wel te krijgen maar met verderest van onderdelen zijn lastig te krijgen drm zei ik van het is moelijk zo en lastig drm
Reply

#51
(12-10-2012, 19:19)MrAlex Wrote: dat is een vaste aansluiting, en de astra g knippers hebben een losse.
dus volgende week even langs de sloop rijden om wat fitingkjes te scoren

Die vaste fitting kan je gewoon over zetten in de behuizing van de astra knippers hoor geloof ik ?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#52
met vast bedoel ik, dat het één geheel is. dus dit is niet mogelijk

100% tuning was best leuk maar ik heb er niet echt kunnen slagen.
dus nu is het op naar auto show essen voor de 2e ronde
Reply

#53
Mooi project hoor heb het eens uitgebruid gelezen, ik ben zelf ook bezig met mijn swift uit 2002 alleen ik heb een vraagje mischien dat jij dat weet ivm dat jij ook bezig bent met je swift, ik wi graag een andere einddemper eronder alleen ik kan niks vinden vor een swift en voor een leuk prijsje. Heb jij een idee of een site of iets waar ik mee verder kan ??? Nogmaals mooi project ik blijf het volgen 39

Groet alex
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.