Tom's Suzuki pagina (foto 24-01-21))
#61
Ziet er netjes uit!39
Reply

#62
thnx jelleWink ja matige foto maar door goed te ontvetten en de tijd te nemen met stralen is het wel aardig gelukt
39



Reply

#63
vandaag kleppendeksel van de mk3 teruggemonteerd met nieuwe pakking en de boel weer aangesloten. helaas zijn mijn doppen (in dit geval dop 8) een beetje groot en heb ik de lak weer "iets" beschadigt maar nog steeds tevreden. Auto daarna aan de lader gelegd want de accu was leeg.
deze dagen eens kijken of de gti nu wel gaat starten want dan overweeg ik naar gemert te gaan voor japan classics

voor de rc-autos nog wat bodyclips en lijm gehaald. de rc suzuki mk6 had ik in elkaar gereden (lexaan body gescheurd) door een band die van de velg afliep dus nu heb ik de banden opnieuw op de velgen verlijmd. (dit was af-fabriek dus NIET of slecht gedaan)
39



Reply

#64
Even een recent piccie van de mk6
[Image: Foto-VVQ8LESP.jpg]
39



Reply

#65
Netjes, en dat logo is erg stoer 39
Reply

#66
Dat is het welbekende suzuki logo, bij vele hier wel redelijk bekend.......

Staat er netjes bij zo Tom!!
Reply

#67
mooi figuurtje gemaakt in die plantDrewl

nu ff serieus, persoonlijk vind ik die velgen heel vet staan onder je swift!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#68
Ziet er goed uit! Mooi swiftje zo!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#69
thnx guys! plantje is van de buurvrouw. die heeft ook meer tijd om allemaal disney figuren uit te knippen
1 S-sticker moet ik nog steeds een keer vervangen. bij de tankklep lijkt of ik suzuki cappuccino er op gemorst heb maar dat is dus euri98 . Nachtje gewacht en het was bruin en liet zich niet meer wegpoetsen.
39



Reply

#70
complimenten aan buurvrouw dan voor de prachtige plantjes in dr voortuin 39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#71
Stiekem heeft ze ook ' andere' plantjes
Reply

#72
ja zou "witje" nu echt op de mk1 slaan of ....
ik wil het niet weten lol
39



Reply

#73
Erg nette Swift zo!
Bestikkering staat ook super!
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#74
(10-08-2014, 14:42)Pauluzz Wrote: Dat is het welbekende suzuki logo, bij vele hier wel redelijk bekend.......

Staat er netjes bij zo Tom!!

Hahaha, dat zeker. Ik had beter kunnen zeggen: staat erg stoer.
Reply

#75
vandaag voor de mk1 een simpel plaatje gehaald en gezaagd voor boven het reservewiel (onder de bekleding)
Het oude was inmiddels een flauw stukje karton.
39



Reply

#76
nette mk6 !!
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply

#77
thnx nibi. ik kan jou swift ook zeker waarderenWink die heb ik met de suzicruize gezien toen ik met de rode gti was maar ik ken de historie van je auto ook wel aardig via dit forum
39



Reply

#78
Ojaaa ?!!?! Tongue welk geschiedenis ^^

Overigens wordt ie straks weer 3-tone Wink dus hij zal een hele andere swift worden ! hier en daar nog wat aanpassingen ! en dikke audio in stall in maakt me interieur ook af Wink
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply

#79
Ik heb dus een mk2 gti stuur in de mk1 GS. Vandaag eindelijk even het GTI stuurdeksel vervangen voor een GS-deksel (hiervan waren helaas 1 pinnetje afgebroken en een ander krom maar het zit wel redelijk).

Mijn toetert deed het ook niet dus heb ik gekeken waar het dekseltje contact maabmet de contactstrips. Ik heb op alle 4 de contactstrips een stukje foam geplakt waardoor er nu eerder contact is. Kan weer toeteren nu.

Nu moet ik uit gaan zoeken waar ik een lek lijk te hebben. Als ik voor de motorkap sta zie ik een klein belletje rechtsboven het uitlaatspruitstuk. het gaat roken daar want er zit wel een beetje olie overal aan Unhappy
Als ik flink op het gas ga dan verlies ik volgens mij ook koelvloeistof. Ik heb geen blauwe of witte rook uit de uitlaat.
Mijn auto leek altijd niet 100% op het temperatuur te komen tot hij dus 1 of 2x ineens doorliep omhoog.

Met al deze bevindingen samen weet ik niet direct wat ik eerst moet doen en mijn monteur heeft het druk. Ik kan zelf domweg stuk voor stuk alles vervangen en de fan ook controleren (thermostaat,complete koppakkingset a 140 euro) en dan erachter komen wat het hoofdprobleem was.
39



Reply

#80
roestomvormer/primer/lak gehaald voor roestplekje onder het luchtfilter van de mk3. eerst de roest maar wat verwijderen wanneer ik tijd vind

(update: mei 2015 verholpen)
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.