Tom's Suzuki pagina (foto 24-01-21))
Laatste periode aangeschaft voor de gti:

- aluminium oliedop
- nieuwe "rally" chip
- nieuw sportspruitstuk is onderweg
- nieuwe siliconen radiateurslangen onderweg (als deze bevallen wordt langzaam alles uitgewisseld waarschijnlijk)

De kizashi had net een nieuw luchtfilter die ditmaal tegenviel. Is vervangen voor een K&N.
39



Reply

Foto van tijdje terug. Voor de minder bekenden hier, dit is mijn swift gti van 1992 in zo goed als originele staat. Een ontzettend fijne auto.

[Image: 540.jpg]

Overigens een poos terug nog de koplampen van de grand vitara opnieuw gepolijst zoals ook de vorige pagina te zien was. 1 koplamp was namelijk toch weer iets doffer. Nu is het kitje dan ook op. Voor 13 euro was het wel een goede investering.
39



Reply

Een schitterende gti heb je!
Reply

Thnx Robin! Mist misschien nog een dealer geleverd FoHa kitje? ??
39



Reply

Ja zou leuk zijn, maar zie daar nog maar eens aan te komen. In het oosten van Duitsland staat een cabrio te koop waar de volledige set op zit Wink
Reply

[quote='

Overigens een poos terug nog de koplampen van de grand vitara opnieuw gepolijst zoals ook de vorige pagina te zien was. 1 koplamp was namelijk toch weer iets doffer. Nu is het kitje dan ook op. Voor 13 euro was het wel een goede investering.
[/quote]

Na het heldermaken, polijsten met 800 korrel, spuit 3 dunne lagen, blanke lak over de koplampen, blijven ze veel langer helder . Al het ander wat je leest is nutteloos of je moet er zin hebben na een jaar of zo weer te schuren/polijsten.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Over het spuiten met blanke lak zal ik me nog even inlezen. Daar verdelen de meningen wat over meen ik. Korrel zou ik zelf nog fijner doen als ik het zelf ga doen. Uit het kitje was het ook al fijner meen ik. Daarna ging er nog polish over en daarna nog een soort verzegeling maar dat was een tijdelijke bescherming.
39



Reply

(24-01-2021, 19:32)robin_swiftsensation Wrote: Ja zou leuk zijn, maar zie daar nog maar eens aan te komen. In het oosten van Duitsland staat een cabrio te koop waar de volledige set op zit Wink

Geen reactie toen gekregen op de vraag om de kit te kopen zonder autoSmile

Laatste weken de Kizashi onderhoud gegeven volgens schema. Hetzelfde voor de Vitara. Enkel heeft deze ook nieuwe remblokken voorzijde gekregen. Beiden mogen na de zomer naar de keuring.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.