skirts
#1
he hallo

ik ben op zoek naar een set side skirts voor een swift uit 2005 ik bedoel die zwarte die ook om de wiekasten zitten, wie o wie kan mij de info verschaffen, alvast super bedankt gr Robin
Reply

#2
Was dat niet onderdeel van een optiepakket? Misschien heeft de dealer ze los...?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#3
Dit is het GT-Pakket, deze is bij de dealer te bestellen. Alleen als compleet pakket, niet de losse delen naar mijn weten.
Reply

#4
(21-08-2012, 19:10)Lielaleuter Wrote: Dit is het GT-Pakket, deze is bij de dealer te bestellen. Alleen als compleet pakket, niet de losse delen naar mijn weten.

nee heb de dealer gebeld en deze kunnen niet meer worden geleverd Unhappy
Reply

#5
Marktplaats in de gaten houden dan maar... Iemand die zijn gtpakket verkoopt omdat hij er bijv een ander pakket op zet.
Reply

#6
GT pakket is origineel geplakt met dubbelzijdig plakband. Dus met een beetje mazzel kan je het nog opnieuw vastkrijgen!
Reply

#7
Dealer levert het niet meer?? Uit 2005??
Kan ik me iet voorstellen!!
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#8
(21-08-2012, 22:49)Baby-Face Wrote: Dealer levert het niet meer?? Uit 2005??
Kan ik me iet voorstellen!!

ik heb natuurlijk meerdere dealers gebeld en die vertelde mij allemaal het zelfde niet meer leverbaar
Reply

#9
gewoon even contact opnemen met nimag.nl

en daar de vragen of het nog leverbaar is!

en anders gewoon eens informeren bij van dijne in volkel.

mss hebben hun wel eenpaar schade swiffies staan dat ze 1 compleet pakket kunnen samen stellen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#10
niet de eerste x dat ik hoor dat 1 of meer delen van gtpakketje gejat worden dus dat van leverbaarheid zal dan wel kloppen
Reply

#11
Niemand in deze discussie heeft het over 'jatten' gehad, behalve jij.

Misschien dat je meer hebt aan www.hansanders.nl als aan de website van de bv. Nimag?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.