1200 euro aan reparatiekosten en nu?
#1
Hallo,
Kom net terug van de garage voor wat de bedoeling was, wat regulier onderhoud. Echter bleek er van alles mis, namelijk het koelsysteem dat druk opbouwt, de voorpijp die lek is, de fusseekogel deugt niet en zo nog een hele waslijst. Dit heb ik dus niet gedaan, want ben gekke henkie niet, heb E800,- voor mijn swift betaald. Hij komt met al deze mankementen niet door de apk in oktober is me verteld. Verder heb ik niet genoeg spaargeld om snel wat veel beters te kopen. Een nieuw swiftje zit er wel in, maar wil voorkomen dat ik binnen 5 maanden weer zulk gedonder krijg. Iemand tips?
Reply

#2
second opinion?

Er loopt hier een APK keurmeester rond die in bedum zit. Vlakbij de stad dus Idea Klust al jaren aan swifts... dus misschien even bij hem vragen?

Devil-Gti

Reply

#3
onderdelen via internet bestellen, zelf heb ik goede ervaring met : http://www.mister-auto.nl/fl/?gclid=CI2Q...tAodaRW9Xw.
Sorry voor de reclame maar als ik bij Brezan ed had besteld was ik paar 100 euro duurder uit geweest. Een beun zoeken en dan ben je zeker de helft goedkoper.Met een leeftijd van 12 jaar kan je wel wat onderhoud en slijtage verwachten...niks ergs
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
Hoe kom ik in contact met die APK man dan? Lijkt me nog wel et proberen waard..
Reply

#5
(18-07-2012, 13:25)Jape Wrote: Hoe kom ik in contact met die APK man dan? Lijkt me nog wel et proberen waard..

Door op het linkje 'Devil-Gti' te klikken in het bericht van Unuki en hem een PB'tje te sturenWink
Reply

#6
Ja. Leuker kunnen we het niet maken... Ook niet makkelijker.34
Reply

#7
Heb inmiddels contact gehad met Devil GT. Heb er maar even van af gezien om hem daar heen te brengen omdat kosten maken nu met de vakantie voor de deur me niet zo handig leek. Maar zit ook te twijfelen of ik hem niet helemaal moet vervangen, de auto dan. Toen ik hem kocht werd ik natuurlijk spontaan verliefd op het verlaagde model, de bodykit en de velgen. Maar nu hangt de bumper er half af omdat ik er werkelijk geen drempel fatsoenlijk mee over kan komen en heeft de motor problemen. Dus misschien toch maar wat anders kopen en dan de is de vraag wat dat zou moeten zijn. Ik denk eigenlijk toch dat de vorige eigenaar de mijne heeft afgeragd en vraag me af of een minder gepimpte versie niet een beter idee is voor een herstart.. Of juist iets compleet anders, zoals een polo uit 2000 ofzo..
Reply

#8
Andere Swift Biggrin

En foto van je velgjes maken en aan mij verkopen Biggrin
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#9
swiftjes zijn meer fun, zuiniger,MRB is een lachertje, motorisch sterk. Idd beter een minder gepimpt exemplaar kopen, en afhankelijk van de prijs een keuring laten uitvoeren voor de aankoop, scheelt je weer een boel ellende of neem iemand mee met kennis van zaken, 2 zien nu eenmaal meer dan één.Persoonlijk zou ik in dit exemplaar geen geld stoppen ; het is een gebed zonder eind.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#10
Tja, en een gebed zonder eind heb ik natuurlijk geen zin in.. Als ik een nieuwe swift zou nemen dan worden de velgjes en hoedenplank natuurlijk overgezet! Maarja, weet het nog niet hoor.. Voor 2000 euro heb je een goede swift, maar voor 1000 meer misschien een nog betere polo.. Lastig hoor, een auto hebben!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.