subwoofer wilt niet tot leven komen
#21
Ahh, oeps verkeerde naam bij het plaatje 42
yups, die kabel is aan te raden en goed afzekeren natuurlijk.
Waarom zijn er vaak autobranden die beginnen in het vooronder ?

Juist
Reply

#22
Alles zit er prima in! en werkt goed, ik had gewoon het verkeerde draadje van de radio te pakken wat dus gewoon een afleesfout is vanuit de beschrijving.

Ben ook langs een shop geweest voor een draadzekering, deze zal ik er van de week in de + kabel zetten.
En de dikte, ik studeer elektrotechniek heb als stage besturingskasten ontworpen en dus voor ongeveer 7A is 1.5mm2 genoeg.. Ik heb er zelfs 2 van 1.5 lopen waardoor de diameter nog wat groter word.

Kortom we zullen zien Wink
it's not about how you stand next to your car, but how you drive your car.
Reply

#23
Je hebt een installatie die op 12 - 14V draait en 200 Watt maximaal verbruikt aangesloten op een lijn van ongeveer 7A?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#24
Er jammer dat je niet naar ons advies wil luisteren. Die goede raad is overigens opgebouwd uit ervaringen en leermomenten uit het verleden in plaats van berekeningetjes op papier Wink Niet komen huilen als je wagen affikt, want dan zal er hier waarschijnlijk alleen maar gelachen worden.
Reply

#25
, +1
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#26
Zorg dan wel dat we kunnen zeggen,

Gelukkig hebben we de foto's nog!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#27
Ik ben blij dat je nog electrotechniek studeert en niet je studie al hebt afgerond... Wink

Er zijn hier de nodige mensen die redelijk serieus bezig zijn met het inbouwen van audio (incluis mijzelf) en prima doorhebben hoe je dat goed aanpakt.

Doe je zelf een plezier en haal voor een paar tientjes een 10mm2 kabelsetje en legt deze goed aan:
Zekering na max 40cm en vóór het eerste ijzeren paneel waar de voedingskabel doorheen gaat. Massa maximaal een meter lang en op een stuk kaalgeschuurde carrosserie zetten. Signaalkabels niet langs kabelboom door de auto maar er een stukje vanaf (tegen storingen). Alle kabels bij eventuele scherpe randjes beschermen middels een stukje ribbelslang, Stroomaansluitingen op de versterker netjes aftapen met isolatietape of linnentape. Uiteraard ook alle aansluitingen deugdelijk vast maken en kabelogen eventueel solderen.

Succes!

Reply

#28
Muahaha je moet mij ook niks vragen betreft electra, [bla bla]

Oh en tip als je de subwoofer gebruikt laat hem eerst even een week indreunen en niet meteen vollop, erg slecht..


Misschien is het slim om jezelf aan je eerste advies houden?
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#29
Juist Puzzled bedankt voor deze aanvullende informatie. Ik neem aan dat de TS er ergens wel iets mee kan...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#30
Ik waardeer jullie adviezen , en neem ze mee.
Bedankt allemaal.

it's not about how you stand next to your car, but how you drive your car.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.