subwoofer wilt niet tot leven komen
#21
Ahh, oeps verkeerde naam bij het plaatje 42
yups, die kabel is aan te raden en goed afzekeren natuurlijk.
Waarom zijn er vaak autobranden die beginnen in het vooronder ?

Juist
Reply

#22
Alles zit er prima in! en werkt goed, ik had gewoon het verkeerde draadje van de radio te pakken wat dus gewoon een afleesfout is vanuit de beschrijving.

Ben ook langs een shop geweest voor een draadzekering, deze zal ik er van de week in de + kabel zetten.
En de dikte, ik studeer elektrotechniek heb als stage besturingskasten ontworpen en dus voor ongeveer 7A is 1.5mm2 genoeg.. Ik heb er zelfs 2 van 1.5 lopen waardoor de diameter nog wat groter word.

Kortom we zullen zien Wink
it's not about how you stand next to your car, but how you drive your car.
Reply

#23
Je hebt een installatie die op 12 - 14V draait en 200 Watt maximaal verbruikt aangesloten op een lijn van ongeveer 7A?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#24
Er jammer dat je niet naar ons advies wil luisteren. Die goede raad is overigens opgebouwd uit ervaringen en leermomenten uit het verleden in plaats van berekeningetjes op papier Wink Niet komen huilen als je wagen affikt, want dan zal er hier waarschijnlijk alleen maar gelachen worden.
Reply

#25
, +1
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#26
Zorg dan wel dat we kunnen zeggen,

Gelukkig hebben we de foto's nog!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#27
Ik ben blij dat je nog electrotechniek studeert en niet je studie al hebt afgerond... Wink

Er zijn hier de nodige mensen die redelijk serieus bezig zijn met het inbouwen van audio (incluis mijzelf) en prima doorhebben hoe je dat goed aanpakt.

Doe je zelf een plezier en haal voor een paar tientjes een 10mm2 kabelsetje en legt deze goed aan: