Wist je dat...? (deel 9)
Wist je dat....wordt ook meteen geraden he!

Wist je dat het inderdaad een Wagon Rollator is34
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

(23-01-2017, 23:48)VR Wrote: Wist je dat ik weer een Suzuki heb gekocht39 kon het niet laten.

Wist je dat ik nog ff niet vertel wat het is haha34

Wist je dat het leleijk is maar ooooh zo practisch 45 hij is geniaal

Wist je dat ons nieuwe huis in een gebied staat zonder fatsoenlijk internet

Wist je dat: daaag Netflix, doei Xbox!

Wist je dat je ik daar waarschijnlijk ook niet meer aan toe kom als over 2 maand ons zoontje geboren wordt!

Je zoontje daarentegen heeft tijd zat voor netflix en xbox (ja dat begint vroeg haha)
39



Reply

Als je dan in ieder geval nog werkt in een gebied met fatsoenlijk internet, je kunt tegenwoordig ook downloaden bij Netflix Idea
Reply

Wist je dat ik zondagmiddag ga kijken bij een rode swift mk1 die op dit forum bekend is?

Wist je dat ik m voor 99,9% zeker koop?
Reply

Wist je dat ik dit weekend het zeil weer van de mk1 afhaal, winterslaap is voorbij! Eens kijken of ze wil starten of nog ff wil blijven slapen.
Reply

Wist je dat een Wagon R best tegen een stootje kan, en je leuk kunt crashen ermee? http://www.telegraaf.nl/binnenland/27720...uk___.html
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Lol...die ging ik ook netneerkwakken hier.
39



Reply

Wjd, ik er over denk om cruise control in m'n Swift sport te bouwen, en hem dan toch maar te houden?

P.s. is dat raar? Cruise control in een Swift sport bouwen?
Swift sport 45
Reply

Vrij normaalWink was een optie. Zit volgens mij in elke sport van het nieuwer model. Ik kon het ooit van iemand overnemen en had het gelijk moeten doen.

De biedingen kwamen niet hoger dan 5k max ? Ik heb ook gedacht mijne te verkopen maar een auto van over de 20000 euro moeten verkopen voor dezelfde prijs als een kale 1.3 die de helft gekost heeft zie ik ook niet zitten. De sport is geniaal maar rijdt de auto ook al weer 6 jaar .
39



Reply

De biedingen zijn idd erg laag,voor dat geld rijd ik er liever nog een tijdje met een big smile in rond!

Weet jij toevallig of je voor de sport een John gold setje moet kopen, of is er een Suzuki onderdeel te bestellen, die er zo in te prikken is? (Bij dealer laten vrijgeven in computer ofzo)
Swift sport 45
Reply

Ik heb een compleet sport stuur liggen met audio en cruise bediening en ook de bijbehordende John Gold cruise set Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

(21-03-2017, 12:49)The Force Wrote: Ik heb een compleet sport stuur liggen met audio en cruise bediening en ook de bijbehordende John Gold cruise set Idea

Voor Sport uit 2007? Doe me even een pm als je die kwijt wilt3945
Swift sport 45
Reply

Wist je dat ik vrijdag middag nog een mk1 ga ophalen? 37
Reply

De derde? Of is dit nog steeds die tweede, want Ja, dan wist ik dat al.
Reply

Wist je dat ik net een ongeluk heb gehad met de werkbus... Motorrijder tegen me aan gereden met 80....Wat een kutgevoel zeg
Swift sport 45
Reply

Oej. Motorrijder gaat het waarschijnlijk iets minder goed mee dan
39



Reply

Ben ik ook wel benieuwd naar...
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

sterkte man ,


wis je dat ik ik op een pakje van tnt zit te wachten ,
wis je dat ik dat heel graag wil hebben zodat ik veder kan met de auto!!!!!
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Motorrijder is naar het ziekenhuis gebracht, en is daar nogsteeds, maar het ziekenhuis wil niks zeggen over de toestand waar hij in verkeerd...Daar wordt ik echt helemaal gek van..(its getting over my mind)
Swift sport 45
Reply

is er niet een familie lid waar je mee in contact kan komen van de motor rijder ?
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.