Part numbers en links voor handige Suzuki parts
#41
(30-10-2015, 13:12)RickSwift Wrote: Bijgewerkt! thanks Smile

Mk5 deurvanger nummer is niet hetzelfde volgens EPC
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#42
Lijkt me ergens sterk... deuren zijn namelijk wel uitwisselbaar met mk4/3 en 2
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#43
Er staat trouwens bij: "Aantal: 2"
Hier een foto er van, heb mijn eigen chassisnummer gebruikt:
[Image: ukYQ9A2.jpg]
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#44
Weer twee onderdelen voor aan het lijstje toe te voegen:

de pakking (rubberen ring) van de ontsteking van een Swift MK3 (en misschien MK2 en MK4?)

33278-54E10

[Image: IMAG0571_zps72571d0f.jpg]

Pakking van de verdelerkap Swift MK3

33324-86510

[Image: s-l1000.jpg]
Reply

#45
Suzuki M10 conische wielmoeren (in 2013 althans nog geleverd voor mijn mk1..kunt ook ff googlen)
09159-10012
39



Reply

#46
Even een vraag over onderstaand onderdeel

- Rubbers voor sideskirts af te dichten (MK2/3/4/5 - 3 deurs)
Part no. 77212-60B00-5PK (1 stuk(s))

Is voor links en rechts hetzelfde rubber?
Ik neem aan als ik 1 setje bestel dat zowel het voorste als achterste rubber binnen komt. Nummer 3 en 7?
[Image: WXFmi1r.png]

Als ik zowel links en rechts wil hebben moet ik dus 2 setjes bestellen. zit bij 1 setje 4 rubbers?

Gr Thomas
Reply

#47
Ik wist niet dat het uberhaupt nog tebestellen was. ikben namelijk wel benieuwd of ze nog in rood te krijgen zijn ergens
39



Reply

#48
Side skirt rubbers moet je 3 keer bestellen en zelf op maat knippen, 1 lengte is niet genoeg om voor en achter te doen.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#49
(15-03-2018, 11:54)Da Gamma Wrote: Side skirt rubbers moet je 3 keer bestellen en zelf op maat knippen, 1 lengte is niet genoeg om voor en achter te doen.

Hmm, is dat niet voorgevormd op maat dan?
Gewoon normaal universeel rubber?
Heb je zelf ervaring mee dat je er 3 nodig hebt, want dan wordt het best wel duur?

Ik hoor het graag
Reply

#50
Dit is niet voorgevormd op maat, maar komt opgerold op vaste lengte in een plastic zakje. Wil je beide kanten volledig doen heb je dit 3 keer nodig. De plak rand van dit rubbers is antiek en plakt niet geweldig doordat het al jaren op de schappen ligt.

Ik heb de oude lijm eraf gehaald en zelf lijm er tussen gedaan bij het erop zetten van de rubberen rand.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#51
(15-03-2018, 15:05)Da Gamma Wrote: Dit is niet voorgevormd op maat, maar komt opgerold op vaste lengte in een plastic zakje. Wil je beide kanten volledig doen heb je dit 3 keer nodig. De plak rand van dit rubbers is antiek en plakt niet geweldig doordat het al jaren op de schappen ligt.

Ik heb de oude lijm eraf gehaald en zelf lijm er tussen gedaan bij het erop zetten van de rubberen rand.

Dank je wel voor je reactie! Ik ermee aan de slag.
Volgens de dealer zelfs nog beschikbaar in diverse kleuren
Reply

#52
fatsoenlijke suzuki paraplu in zwart met witte letters suzuki en 3 chinese letters:
990F0MUMB2000
39



Reply

#53
(02-05-2018, 21:49)Tomswiftswiftswift Wrote: fatsoenlijke suzuki paraplu in zwart met witte letters suzuki en 3 chinese letters:
990F0MUMB2000

Dat is Japans
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#54
990F0-MWAL3-000 voor als je toe bent aan een nieuwe sportief lederen portomonnee.

990F0-BKFC2-000 voor een zwarte kwaliteits baseballcap met rood borduursel. Makkelijk verstelbaar waarbij bandje weer in de cap geschoven kan worden.
39



Reply

#55
Ik denk dat dit nog wel eens een handy site kan zijn:

Ja hij is Russisch maar hij kan naar engels worden gezet.

Ik ben naarstig opzoek naar nieuwe raamrubbers voor mijn Swift Cabrio en kwam deze sites tegen:

https://www.ilcats.ru/suzuki/?function=g...anguage=en

Kon hier alle part nummers vinden van mogelijk alle Suzukis waaronder mijn SF413-2 E01.

Je kan dan op de onderstaande Japanse site de partnummers inkloppen en bestellen. http://www.amayama.com/

Prijzen zijn ongeveer gelijk aan of net iets goedkoper dan elders, weet alleen niet hoe het met import heffingen zit etc.
Reply

#56
(20-04-2017, 21:38)cabrio_rob Wrote: Weer twee onderdelen voor aan het lijstje toe te voegen:

de pakking (rubberen ring) van de ontsteking van een Swift MK3 (en misschien MK2 en MK4?)

33278-54E10

[Image: IMAG0571_zps72571d0f.jpg]

Dankjewel! deze is bij mijn justy (G13BA) goed lek.
Na iedere rit een mooie plas olie op mijn versnelingsbak.....
Reply

#57
ALs ik aan het zoeken ga op mijn VIN nummer kom ik op erg veel sites steeds weer uit op een 998cm 3 pitter terwijl ik een 1298 8v gls heb... Lastig steeds.
Gegevens van mijn auto:
1998 Suzuki swift gls, N ABS, fabricated in Hungary with VIN number TSMMAA35S00313749 motor G13BA
Verder is die site amayama inderdaad vet, veel onderdelen die je elders niet kunt vinden.
SpoekGT Wrote:Kon hier alle part nummers vinden van mogelijk alle Suzukis waaronder mijn SF413-2 E01.

Je kan dan op de onderstaande Japanse site de partnummers inkloppen en bestellen. http://www.amayama.com/
Heb je daar al onderdelen besteld en ontvangen SpoekGTi ?
Heeft er iemand enig idee hoe het komt dat ik steeds bij een auto met andere motor uitkom als ik op VIN nummer zoek?
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#58
(13-10-2019, 13:57)Twenty-one Wrote: ALs ik aan het zoeken ga op mijn VIN nummer kom ik op erg veel sites steeds weer uit op een 998cm 3 pitter terwijl ik een 1298 8v gls heb... Lastig steeds.
Gegevens van mijn auto:
1998 Suzuki swift gls, N ABS, fabricated in Hungary with VIN number TSMMAA35S00313749 motor G13BA

Heeft er iemand enig idee hoe het komt dat ik steeds bij een auto met andere motor uitkom als ik op VIN nummer zoek?

Heb even je VIN in Suzuki EPC gedaan, krijg alleen maar onderdelen te zien voor een G13BA en niet voor een G10.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#59
Bestaat er ook zoiets als dit voor de Suzuki?
http://jp-carparts.com/toyota/figlist.ph...&cartype=1
Sorry was niet nodig om dit te vragen, heb het al gevonden.
Reply

#60
(13-10-2019, 13:57)Twenty-one Wrote: ALs ik aan het zoeken ga op mijn VIN nummer kom ik op erg veel sites steeds weer uit op een 998cm 3 pitter terwijl ik een 1298 8v gls heb... Lastig steeds.
Gegevens van mijn auto:
1998 Suzuki swift gls, N ABS, fabricated in Hungary with VIN number TSMMAA35S00313749 motor G13BA
Verder is die site amayama inderdaad vet, veel onderdelen die je elders niet kunt vinden.
SpoekGT Wrote:Kon hier alle part nummers vinden van mogelijk alle Suzukis waaronder mijn SF413-2 E01.

Je kan dan op de onderstaande Japanse site de partnummers inkloppen en bestellen. http://www.amayama.com/
Heb je daar al onderdelen besteld en ontvangen SpoekGTi ?
Heeft er iemand enig idee hoe het komt dat ik steeds bij een auto met andere motor uitkom als ik op VIN nummer zoek?

Nee nog niet, momenteel met wat elektrische gebreken bezig Tongue zodra ik wat weet hoor/zie bestel laat ik het weten.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.