Part numbers en links voor handige Suzuki parts
#61
Misschien een heel specifiek iets, maar de rubbers die de metalen plaat bij de koppelings pedaal vast houd voor de MK6 (Swift Sport, zie foto) is artikelnummer:

49753-57K02


Deze heb ik 4x besteld omdat de vorige verleten waren waardoor het metalen plaatje ineens eraf viel tijdens het rijden.. gevaarlijk! Dus maar vervangen! De rubbertjes in de hoeken zijn vervangbaar.
[Image: 2007-suzuki-swift-sport-6.jpg]

(12-08-2019, 12:32)SpoekGTi Wrote: https://www.ilcats.ru/suzuki/?function=g...anguage=en

Wow handige site!
Reply

#62
Is er ergens een site met exploded views of een werkplaats handleiding met part nummers voor een Suzuki Swift 2005 / 2010?

Ik mis een plastic plug in de kofferbak om de bekleding aan het chassis vast te klikken. Dan kan ik dit onderdeel bestellen of opvragen bij de dealer. (anders een sloop auto bekijken)

[Image: 1ge8b7n.jpg]
[Image: c7KL7px.jpg]
Reply

#63
De dealer kan deze zo uit de voorraad pakken voor je of bestellen. Ik weet de maten niet uit mijn hoofd maar tegenwoordig vind je ze online ook.
39



Reply

#64
Is 7mm als ik me niet vergis of anders pak de schuifmaat,is bij aliexxpress te bestellen,push clips of bij Wish,ebay.Stukken goedkoper als bij dealer.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#65
(01-06-2020, 10:05)Der_Schmutzkiller Wrote: Is er ergens een site met exploded views of een werkplaats handleiding met part nummers voor een Suzuki Swift 2005 / 2010?

Ik mis een plastic plug in de kofferbak om de bekleding aan het chassis vast te klikken. Dan kan ik dit onderdeel bestellen of opvragen bij de dealer. (anders een sloop auto bekijken)

[Image: 1ge8b7n.jpg]
[Image: c7KL7px.jpg]


Dat is een 0940907308S1S
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.