Deur speakers Splash vervangen.
#1
Ik heb een nieuwe splash, en wil in ieder geval 2 speakers vervangen, wat is de makkelijkste manier? de voor deuren of achter deuren? en hoe krijg ik de deur schermen los?
Ook wil ik een tweede antenne plaatsen achterop, is het makkelijk om het hemeltje los te maken en de kabels naar voren te trekken, of moeten de kabels via de deur drempels lopen?
En is het mischien ook bekend welke kleurdraden er vanaf de stuurwiel bediening naar de radio lopen?
Ik hoop dat iemand hierop kan antwoorden.
Reply

#2
Splash is een vrij nieuwe auto.
Dit forum is vooral voor Suzuki's van voor 2005.

Wat je kunt doen is wat foto's plaatsen van de onderdelen die je wilt veranderen.
Wat je ook kunt doen is verder zoeken op Opel Agila dit is de zelfde auto als de Suzuki Splash.
Reply

#3
Ik zou de voorspeakers vervangen, deurpanelen heb je zo los. Paar schroefjes, de rest geklikt. Waarom een 2e antenne? 1 is voldoende!
Reply

#4
(13-05-2012, 11:25)Lielaleuter Wrote: Ik zou de voorspeakers vervangen, deurpanelen heb je zo los. Paar schroefjes, de rest geklikt. Waarom een 2e antenne? 1 is voldoende!
Dank je dan begin ik zodra hier wat meer vrije tijd is met de voordeur panelen.
Het is een combi antenne voor am/fm/gps/gsm, de orginele antenne die er nu op zit word vervangen voor een antenne voor digitale tv.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.