Japanse Auto Festival 2012
#1
Op zondag 29 april is het weer zo ver. Automaxx japanse autosport festival. Ook wij als STC zullen vertegenwoordigd zijn met een plek op het paddock.

Unuki zal contact opnemen met de gene die zich hebben opgegeven en de selectie regelen, of waarvan wij denken dat ze een plekje op de stand verdienen.

Verzamelen zal gebeuren op het parkeerterrein naast de boulevard. http://g.co/maps/787cj Dit zal op de laatste parkeerplaats gebeuren aan de boulevard zo dicht mogelijk tot de rotonde. Hier word verzameld om 8:45 om vervolgens om 9:00 a 9:15 naar binnen te gaan. Kom dus op tijd! Tijdens het verzamelen worden de paddockkaarten uitgedeeld om gratis het paddock op te rijden. Wel heeft iedereen een entree kaartje nodig.

Doordat je op het paddock staat kan je met korting online je paddockkaart bestellen. Neem dan het kaartje Entreeticket met Clubkorting. Dit kan via deze link: http://www.japanseautosportfestival.nl/n...ckets.html.

Bij aankomst op het Paddock kan iedereen in overleg met Berry een plekje zoeken. Zorg dus dat er niet direct de plaats opgereden word. De tent moet ook opgezet worden en daar is ook plek voor nodig.

Het programma van het circuit en andere mogelijkheden is hier te vinden: http://www.japanseautosportfestival.nl/n...ijden.html

Sfeer impressie van vorig jaar:
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...591&page=4

Groeten.

STC Bestuur
Reply

#2
Ik ga er sowieso heen, samen met die jongen met die civic type-R die ook in Woerden erbij was.
Word voor mij voor 't eerst, hij is er echter wel al vaker geweest en zij dat het vet was :p
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#3
Ja die vraag heb ik een tijdje geleden ook al gesteld, maar het bestuur is angstvallig stil de laatste tijd...

Jasper! Weet jij iets? Of moeten we bij Trage Jelle zijn? Zzzz34
Reply

#4
Ja of we roggelen het zelf34

Ik heb contacten vanwege grunnmeet en kan de paddockkaarten regelen en wil dat ook wel doen39

Nadeel? Ik rij op de baan en kan dus overdag niet ondersteunen en zal 's ochtends ook niet bij de STC verzamelen. Ik ben die dag zelf bezig met andere dingen
Reply

#5
Ik zeg krachten samenbundelen en een massive opstand regelen. 39
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#6
ik kom wss ook 34
hoe duur zijn die paddock kaarten eigenlijk?r
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#7
ik ben aanwezig, alleen wel met de GTR, maar zal technische ondersteuning geven bij de time attackers...
Reply

#8
Misschien dat ik ook kom, met mn mooie deuk int dak *schaam schaam*
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#9
Een paddockkaart kost uit me hoofd 12 euro en volgens mij hoef je geen paddockkaart te kopen, want die krijg je via de club.

Maar als er animo is ga ik er morgen achteraan. Whats ap ik Berrie ff of het goed is dat ik me er mee bemoei en ga ik een verzamel schema makenTongue

Gelukkig ben ik neit van het vroeg opstaan dus zal het verzamelen niet om half 8 zijn!42
Reply

#10
Natuurlijk gaan we als club naar JAF!

Jelle is o.a. druk met verhuizen, maar zal als het goed is vanavond meer info verstrekken.

gecombineerde stand is ook een idee ja.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#11
Oke prima! Goed bezig.

Ik hoor het wel wanneer me hulp nodig is39
Reply

#12
ik ben er bij! zeker weten Smile
Laat maar weten hoe het gaat met de tickets 34
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#13
Misschien dat ik tegen die tijd wel tijd heb ja, lijkt me wel weer eens geinig. Idea

Als het bestuur mijn wrak op de stand wil hebben staan dan tenminste Wink
Reply

#14
Ik zou er ook wel heen willen maar heb geen getuned auto, of maakt dat niet uit?
[Image: suzukibounce2.gif]

Rides:
Suzuki Swift 1.3 8v GS 1998
Suzuki Wagon R+ 1.0 8v 2000
Reply

#15
Om daar rond te kijken zijn er geen eisen, maar om bij de stand te staan wel (enkele).
Reply

#16
zoals?
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#17
geen halfbakken bumpers 34
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#18
(29-02-2012, 18:59)RickSwift Wrote: geen halfbakken bumpers 34

Precies 34
Reply

#19
-.-
ff serieus wat mag niet?
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#20
il be there met two-tone gemarbled swift !!! Biggrin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.