Swift 1.6 Sport 2012 + Hyundai Getz 1.3 2004
#21
Bij mij gti is dat ook.Maar daar zijn de schokbrekers niet meer zo lekker denk ik.Zo ie zo is me sebring dat dan (uitlaat dus).
Reply

#22
Schokdempers zijn zover ik weet in orde, waar moet ik opletten om te checken of ze hun laatste km's hebben gehad?
(04-04-2012, 14:14)The Force Wrote: Da's het overgewicht waarschuwingssysteem...

Geef eens wat meer info over het geluid dat je hoort.

tis echt een soort ratelend geluid bij optrekken wat onder me dashboard vandaan komt, maar heb t alleen wanneer ik dus met 3 man of meer in de auto zit...


Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#23
(02-04-2012, 21:42)kaanii61 Wrote: Ik dacht dat Brunoxide die velgen ook onder zijn Swiffer had en ze te koop stonden..

Zijn al een tijdje verkocht, maar Marktplaats staat er regelmatig vol mee.
Reply

#24
Fijn,

Stap ik vannochtend de deur uit, lekkere vlek van lekkage.

Hoorde me vader er gister ook al over toen ik wegreed..
Is duidelijk geen olie, maar t ligt verspreid onder me hele motor. Geen specifieke plek dus.

Vanmiddag maar eens kijken naar me slangen en dergelijke. Alles effe peilen...
Hier word ik dus echt niet vrolijk van.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#25
Geen olie? Dus koelvloeistof? Of voelt het wel oliërig aan? Dan kan het ook versnellingsbakolie en remvloeistof zijn.
Reply

#26
Het is een geurloze vloeistof en duidelijk geen olie, want het is veel vloeibaarder.

Ik ga vanmiddag kijken, en desnoods naar de garage want ik ben en blijf een leek, hoeveel lef ik ook mag hebben.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#27
Airco condens ?
2007 Fiat Grande Punto Sportsound.
[Image: A6O2Y.png]
Reply

#28
Trek je motorkap eens open en maak een foto. Wie weet ziet iemand direct iets!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#29
(05-04-2012, 11:10)Nokiageek Wrote: Airco condens ?

Heb geen airco,

Foto komt over 1-2 uur dan ben ik thuis.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#30
Waar zit je nu? Mocht je toevallig in Amsterdam zijn kan je wel ff bij me langs rijden.
Reply

#31
Ben in Almere, met het openbaar vervoer.

Ik maak zo foto's miss is het wel iets heel simpels,
wanneer ik meer weet kan ik misschien je hulp wel gebruiken ja!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#32
(05-04-2012, 11:13)Jordi532 Wrote:
(05-04-2012, 11:10)Nokiageek Wrote: Airco condens ?

Heb geen airco,

Foto komt over 1-2 uur dan ben ik thuis.


WTF een Swift 1.3 zonder airo?
Ik dacht dat elke 1.3L swift van af mk4 een airco standaard had.
2007 Fiat Grande Punto Sportsound.
[Image: A6O2Y.png]
Reply

#33
Uuuhm...nee fout gedacht dan, want dat was nog altijd een optie en volgens mij alleen standaard op de mk4 sensation en mk5 special/summum.
Reply

#34
iemand airco kopen? 34
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#35
@Rick: Ik bied een bounty!
Reply

#36
(05-04-2012, 12:59)robin_swiftsensation Wrote: Uuuhm...nee fout gedacht dan, want dat was nog altijd een optie en volgens mij alleen standaard op de mk4 sensation en mk5 special/summum.

Leugens!
Nous voor zover ik weet heeft mijn mk5 special geen airco Cry
Of het knopje is verdwenen!
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

#37
hmmm wanne pauper special hedde gij dan joh! 37 Dan klets ik ook maar onzin haha.
Reply

#38
(05-04-2012, 13:30)robin_swiftsensation Wrote: hmmm wanne pauper special hedde gij dan joh! 37 Dan klets ik ook maar onzin haha.

Pauperbak eerste klas!
Echt special kun je m ook niet noemen 43
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

#39
Ik heb even gekeken, en inderdaad geen moer wijzer geworden.
Stuk warm gereden, stil gezet, flink wat dingen geprobeerd om het na te bootsen.

Half uur eronder gelegen om te kijken of er iets ging druppelen. Ondertussen wat foto's geschoten.


Status onder de motorkap:
[Image: img2084a.jpg]

De plas die ik aantrof:
[Image: img2085at.jpg]

Hier heb ik t idee dat de lekkage start (WILDE GOK):
[img][Image: img2096dp.jpg][/img]


Verder was er een buis die van de ene steun bij het voorwiel naar het andere voorwiel loopt in het midden een beetje klammig, dat zat ter hoogte van mijn voeten. en heb 't idee dat dat daar ook nat is. Geen idee allemaal, hoop dat de foto's meer wijsheid brengt.
Die buis zie je bij de laatst foto onderop, dat is de buis waar ik t over heb, die buis was dus klammig maar in het midden erboven ook, echt de ondergrond dus waar me voeten zitten.

Zou het gewoon regenwater kunnen zijn?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#40
Kan best, maar wat me direct opvalt is dat je overlooptankje van je koelvloeistof (achter de linker koplamp en naast de accu) veel te vol zit...
Radiator ziet er nog goed uit zo op de foto.

Maar het valt allemaal wel mee wat er ligt, hoor... Ik dacht gelijk aan een hoeveelheid vloeistof dat een plas veroorzaakte, dit is een lekkage ergens van. Leg er eens een oude witte handdoek onder, dan kun je de kleur van de vloeistof zien.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.