van een GX interieur naar dubbel GTI interieur
#1
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand het ooit al eens heeft gedaan?

Ik zie wel eens auto's hier die de achterbank eruit hebben gehaald en achterin overal traanplaat hebben gelegd of iets dergelijks. Nu heb ik een vierdeurs-swift, dus vind ik het zonde om de bank eruit te halen maar...

Huidige situatie:
Ik heb een vierdeursauto. Ik heb nu twee stoelen van een GX, dat zijn dus stoelen met aparte hoofdsteunen. Achterin de standaard bank, etc. Niet heel bijzonder

Nieuwe situatie:
Voorin twee kuipstoelen en achterin twee kuipstoelen. Achterin tussen de stoelen een console met bekerhouder, asbakje, ruimte voor versterker etc. Wel bijzonder!

Wie heeft er ervaring? Als niemand het ooit heeft gedaan, ga ik het deze zomer proberen!
Reply

#2
Is al wel eens gedaan, maar niet in een 4 deurs. Ook is dat erg lang geleden. Het is te doen, maar veel hoofdruimte heb je meestal niet achterin....

Succes wel gaaf!
Reply

#3
Die rode GTi uit het westen... Die is in onderdelen gegaan waarna de eigenaar een kever ging rijden. Jefje had daar z'n voorbumper weg. Hij had ook 4 x kuipstoel meen ik me te herinneren.
En junior maffia toch ook?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#4
Klopt die rode gti en juniro maffia.
Reply

#5
Die auto van junior maffia is wel rete-strak.. ik denk de mooiste swift op dit forum.

Ik wil het niet helemaal met leer doen natuurlijkWink Dat gaat te veel kosten voor deze student. Ik ga dit plan wel doorzetten, maar ik verwacht toch een paar maanden kwijt te zijn.
Reply

#6
mwa, als je de stoelen hebt... is het passen en meten, montagepunten bedenken en middenconsole knutselen. opzich niet heel schokkend toch?
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#7
(10-03-2012, 01:55)Salto Wrote: mwa, als je de stoelen hebt... is het passen en meten, montagepunten bedenken en middenconsole knutselen. opzich niet heel schokkend toch?

Nou Salto, wel met mijn twee linkerhanden... Op zich ben ik redelijk handig, maar niet echt met auto's, ik ben alleen een goede chauffeur.

Trouwens, ik wil die stoelen niet zo hoog hebben dus ik wil ook eens kijken of ik misschien iets kan weghalen en opnieuw lassen, zodat ik de stoelen lager kan plaatsen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.