De nieuwe Ignis ?
#1
Suzuki/Maruti doet het extreem goed op de Indiase markt.
Het is dus geen verrassing dat het merk zich op de beursvloer van de Delhi Auto Expo roert met de XA-Alpha Concept.

Met de cross-over mikt Suzuki op de rijke, Aziatische jongeren.
De XA-Alpha Concept staat op het platform van de Swift. De lengte van de auto is minder dan vier meter en dat is niet voor niets: kleine auto’s komen in India in aanmerking voor belastingvoordelen. De XA-Alpha Concept staat op 19-inch lichtmetaal. De XA-Alpha Concept is meer dan een losse flodder. Maruti-ingenieur Iv Rao heeft aangekondigd dat de cross-over in 2014 in productie zou kunnen gaan. In de productieversie krijgen de kopers waarschijnlijk de keuze uit meerdere benzinemotoren en een 1,3-liter turbodiesel. Er komt ook vierwielaandrijving beschikbaar. Of we 'm ook in Nederland bij de dealers krijgen, is nog niet duidelijk.

Bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/18313/...-swift-suv

[Image: Maruti-SUV-XA-Alpha.jpg]
[Image: m1fy414b0882_600.jpg]
[Image: Maruti-Suzuki-XA-Alpha-concept-rear-quarter-625x468.jpg]



2007 Fiat Grande Punto Sportsound.
[Image: A6O2Y.png]
Reply

#2
Niet de nieuwe ignis denk ik, maar wel een leuke auto.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#3
zo te zien een swift die met een vitara gepaard heeft.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#4
Onbetaalbaar in nederland,

Kwa belastingen, achterlijke hoge aanschaf prijs en natuurlijk nog is de brand stof prijzen hier....

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#5
(07-01-2012, 23:09)Chicken Little Wrote: Onbetaalbaar in nederland,

Hoe weet jij dat?

(07-01-2012, 23:09)Chicken Little Wrote: Kwa belastingen,

Wat weegt ie dan, en wat gaat ie kosten per maand?

(07-01-2012, 23:09)Chicken Little Wrote: achterlijke hoge aanschaf prijs en

Wat is de prijs dan?

(07-01-2012, 23:09)Chicken Little Wrote: natuurlijk nog is de brand stof prijzen hier....

Geldt voor elke auto, is deze dan extreem onzuinig???
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#6
zeikwijf,

even globaal genomen , en gemiddeld gezien ...

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#7
Niks zeikwijf, jij koert gewoon in de ronte, je hebt geen enkele extra info, en je loopt maar wat te roepen.

Ik zie hier gewoon een soort van Kia Sportage / hyundai Tucson (of kleine iX35) conurrent. Waarom hebben die wel bestaansrecht in NL, en deze "nieuwe Ignis" dan niet?
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#8
wie heeft het hier over bestaan recht ? heb ik niks over gezegt of zo hoor, lezen blinde zak.

Zeg je alleen dit soort auto's in nederland vrij duur op de weg zijn ..... niks over deze auto, maar het type auto in het algemeen.

Vieze opnaaier je dr zit, op meetings heb je nooit zoveel babbels he ..... viezerik.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#9
Dit topic gaat over die auto van de foto's. Daar zeg je over dat hij onbetaalbaar is in Nederland. Jij zegt nergens dat je het over het type hebt. Als jij dat bedoeld moet je dat schrijven. Anders kan ik het niet weten. Lezen lijkt me dan ook geen probleem.

Overigens vind ik je reactie behoorlijk ongepast (zak, opnaaier en viezerik etc.). Teken van zwakte of onmacht van jou kant wellicht?

En zelf ben je een mak lammetje op meetings.... wij hebben het vaker aan de stok gehad met elkaar, en dan zeg je ook niks. Pot verwijdt de ketel???
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#10
2007 Fiat Grande Punto Sportsound.
[Image: A6O2Y.png]
Reply

#11
Chicken Little 0-1 Thieuke
Better up!

on-topic: Vind hem wel wat hebben, beetje futuristisch, ben ook benieuwd naar de prijzen en beschikbaarheid
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

#12
Ik vind hem ook wel strak alleen de achterkant vind ik wat minder Tongue die achterlichten staan te hoog zeg maar!

Als ze er nou is Misubishi outlander achterlichten opplakken dan is die van mij part af!
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#13
Ik zou eerder zeggen de opvolger van de Jimny (kijkend naar de voorkant).
Reply

#14
Goeie vondst Nemesis!!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#15
Doe mij die dames maar die ernaast staan, die staan ook heel goed op een swiffer uit '02 42
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#16
Kruising tussen een Jimny en een XL7 Idea
Reply

#17
(10-01-2012, 07:04)Mafkikker Wrote: .....en XL7 Idea

jammer dat die nooit geleverd is in NL.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#18
Nissan juke concurrent?

maargoed, suzuki krijgt het voor elkaar om de meest bizarre concepts te maken, maar ze hebben toch niet het lef om iets schokkends op de markt te zetten.
Ik vrees dat dit het zelfde geval gaat worden..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#19
Net als dat groene ding? 34
Es Aa Drie Één Nul
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.