Project24 endurance Swift GTi
#21
(28-12-2011, 19:22)Salto Wrote: JAAAA hij heeft gereden!

beetje jammer dat de radiateur ook nog fooked is, en ik die ook nog eerst moet vervangen

Gefeli Jan 3939.

Heb je al boost en Pssst geproefd??

Ave Walter
Reply

#22
0 boost.. ik ga (nog) niet de goden verzoeken..Tongue
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#23
Ik heb vandaag eindelijk effe lekker een rondje kunnen tuffen in de Swift.
De radiateur was zo vervangen (thanks voor het snelle leveren SteefK)

Ik heb de auto effe lekker warmgereden en op het gemakkie eens wat geboost, en ik kan nog geen rare dingen ontdekken..
Alles werkt mooi, vermogenafgifte is goed, auto rijd soepel(wel wat rumoerig ivm de MK1)
Alleen met nat weer is het heel erg uitkijken.. ik heb knooppunt ridderkerk driftend gedaan omdat de auto opeens belachelijk hard uitbrak(harde swaybar ter voorkoming van onderstuur zorgt voor bakken overstuur.. jeeeeeTongue)

Maargoed.. ik ben tevreden.. nu kan ik op het gemakkie wat dingen fixen, en spullen installeren die ik nog heb liggen.

updates gaan snel weer volgen..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#24
Mooi dat hij weer rijdt!
Reply

#25
Netjes man!
Zijn er nu nog motorische dingen die gedaan moeten worden dan??
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#26
Gefeli 39 Jan,

Is wel puik dat je nu eindelijk boost en Pssssst proeft.

Succes verder,

Ave Walter
Reply

#27
motorische dingen vallen opzich mee, omdat alles al gedaan is eigenlijk.
Als er niets stuk gaat, blijft het ongeveer het zelfde

-Ik wil de silicone slangen van het buizenwerk effe vervangen door betere kwaliteit, want het huidige spul is aardig versleten, al heb ik nog geen drukverlies gemerkt.
-ik moet het kleppendeksel vervangen voor een mk1/2 deksel.
-De olietemp meter werkt niet, daar moet ik nog even voor kijken
-ik ben me nog aan het bedenken wat ik met de BOV wil, ik vind hem namelijk te gewelddadig zijn druk verliezen.
-de xenon-set moet er nog uit
-ik wil het front verwijderen, en vervolgens de zijschermen vervangen, bovendekje vervangen, linkerkoplamp vervangen.

ach.. er moet nog zoveel gebeuren..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#28
Goed dat die nog in goede staat is 39

Maar waarom wil je een mk2/3 kleppendeksel?
Reply

#29
Vanwege de vrije carterontluchting.. mijn huidige kleppendeksel (mk3) heeft een terugslagklep.(wist ik ook niet, wesley wees me erop Wink)

Wel zonde, ik had deze prachtig wit gespoten.. hehe

Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#30
Haha, dan moet je nu even in mijn wie is wie kijken, dan weet je meteen hoe die terugslagklep eruitziet. Heb hem per ongeluk gisteren gesloopt. Maar ik ga mijn kleppendeksel morgen of overmorgen weer terug plaatsten. Zal kijken of ik op de mk3 deksel een verloopje kan maken ofzo waardoor die terugslagklep er niet meer inzit en je dus een vrije ontluchting heb. Als het gelukt is laat ik het wel even weten, dan hoef je je prachtige wit gespoten deksel niet weg te gooien 39
Reply

#31
Nouja, ik wissel deze denk ik om met die uit de mk1, en ik moet even kijken of 1 van mijn 2 reserveblokken een mk2 deksel heeft.

Maar laat het maar effies weten, ik ben wel benieuwd Smile
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#32
Als je de klep eruit laat en hem zo doorverbind gaat hij wel raar stationaire lopen Tongue in iedergeval ik had dat hij ging schommelen tussen de 1000 en 2000 Rpm..

je kan hem beter gewoon afdoppen Smile had ik gedaan met dopjes die op de inlaat zitten aan de zijkant van een MK3 GS
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#33
Haha ik hoor al dat je een flinke voorraad blokken hebt 37 Maar ik heb dat paarse terugslagklepje er nu uit gemold en het is nu al een vrije doorgang dus alleen nog even een verloopje maken maar dat is niet het meeste werk.
Reply

#34
stock zit er zowiezo nog een vrije doorlaat naar de inlaat toe.. voor een stock gti is het wel voldoende, ga je flink veel boost draaien zul je moeten upgraden.
Ik heb mijn kleppendeksel voorzien van 8AN aansluitingen39 en zit erover na te denken voor een 3dedevil
Reply

#35
Van de week zijn we weer verder gegaan met de Turboswift.

Het front ligt compleet uit elkaar nu, vanwege de schade die de vorige eigenaar had gereden met de auto.
Ik moet de zijschermen en bovendekje van de bumper vervangen, en de koplampen weer fatsoenlijk recht hangen, en evt wat snelsluitingen fixen e.d.
Ook had ik wel wat roedt verwacht, en dat moet ook behandeld worden..

[Image: Foto-I4IFIROL.jpg]

We zijn best nog wel een beetje roest tegen gekomen achter de zijschermen(viel mee)
Dit moet snel effe gelast worden, en ik hoop dat dit volgende week gefixt kan worden.

[Image: Foto-SUR76KME.jpg]
[Image: Foto-RRKIVB7V.jpg]

Owja, we hebben hem ook nog gewogen.. 789 kilootjes..viel me ook mee (was met een halve tank en 2 stoelen) Smile

[Image: Foto-KR7MV83N.jpg]
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#36
vorige post aangepast..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#37
Netjes, die roest idd ff wegwerken, heb je daar ook weer een maand geen last van 34
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#38
Waar laat jij je auto's altijd wegen?
Reply

#39
thanks mannen.

In de loods die wij tot onze beschikking hebben, staat zo'n uitweeg-set.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#40
Deze auto is meer in balans zie ik al.

Ik wil ook wel eens me wagen zo uitwegen. Ben erg benieuwd waar de balans van de baleno zit....
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.