snelheid forum
#41
Daarbij komt ook nog eens dat je op iedere hoek van de straat informatie kan vinden over een impreza. Maar niet over een oude swift!

edit: En om nog maar even ontopic te gaan. Is de snelheid van forum nou omlaag gegaan omdat er minder geld is of heeft dat er helemaal niets mee te maken?
Reply

#42
Zelfs op teamswift is het redelijk zeldzaam aan het worden omdat ze daar met allerlei types rondrijden die we hier niet hebben, ik vind dit echt wel het beste auto-forum waar ik tot nu toe gezeten heb...
Vragen zijn binnen een dag beantwoord, problemen worden snel verholpen, iedereen staat voor (bijna) iedereen klaar... ik vind en blijf het top vinden 39
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#43
@Pauluzz: we gaan inderdaad offtopic.. Excuse moi 42

@Rick: ik ben het helemaal met je eens 39

Ik denk echter dat de website soms wat traag is door te weinig dataverkeer o.i.d. Dit kan opgelost worden door meer betalende leden. Ook ik ben hieraan schuldig, dat ik nog geen donatie heb gedaan.

Ik ga meteen € 10,00 overmaken als blijk van waardering en ter support van dit forum! Idea

Edit: als iemand dit dus kan nakijken kan dit z.s.m. worden verwerkt Smile


Edit 2: € 10,00 naar 490557597 t.n.v. Suzuki Tuning Club Nederland met als omschrijving "Vriend Kallisto" is overgemaakt Smile
Nu meer mensen! Tongue
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#44
Wil je zegen dat ik hier alles van het forum af haal dan?
Volgens mij heb ik hier nog niets gevraagd qua tuning, enkel alleen mijn foto's laten zien, of her en der wat berichtjes geplaatst...
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#45
Je hebt wel degelijk vragen gesteld hoor Wink over uitlaten, blinderen etc.
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#46
Dat valt niet onder tuning hoor!
Tuning is merendeels over een turbo in je wagen, andere injectoren etc! Maar daar heb ik hier niet over gesproken, en ga ik ook zeker niet doen omdat er wel meer info te vinden is als hier.

Ik zou zeggen kom kennis wisselen in Zwolle... Wink
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#47
ik vind genoeg kennis op't forum, daar ga ik niet voor naar de andere kant van NL.
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#48
(14-12-2011, 13:27)ImprezaGirl Wrote: Dat valt niet onder tuning hoor!
Tuning is merendeels over een turbo in je wagen, andere injectoren etc!

jij hebt het nu over motorish tunen.

waarom zou een nieuwe uitlaat en geblindeerde raampjes niet onder tunen-stylen vallen dan?
er zijn er genoeg die een mooi uitlaat systeem hebben onder hun auto


en hier is de snelheid gewoon normaal!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#49
En daar gaat ze weer, ze weet weer alles beter. Als je hier op dit forum niets opzoekt en alleen maar berichten en foto's plaatst, ben je een spammert! Je komt dus alleen maar reclame maken voor jezelf.
Reply

#50
(14-12-2011, 13:18)ImprezaGirl Wrote: Wil je zegen dat ik hier alles van het forum af haal dan?
Volgens mij heb ik hier nog niets gevraagd qua tuning, enkel alleen mijn foto's laten zien, of her en der wat berichtjes geplaatst...

Moet je iets vragen hier op het forum over tuning dan? Het staat er veelal al op Idea Dus er valt niet hard te maken of je wel of niet iets van het forum afgehaald hebt of niet.
En eerlijk gezegd zal het mij ook aan mijn reet roesten of jij je informatie hier van het forum haalt of niet. 34

Maar als je geen info van hier gebruikt, en hier ook overduidelijk niet aanwezig bent voor de gezelligheid, waarvoor dan wel?
Reply

#51
Wauw! Offtopic-hemel! 45 34

Wat maakt het uit waar je je informatie vandaan haalt. Wil je laten zien dat je dusver veel aan dit forum hebt gehad? Maak dan die tien euro's over en help de mensen die dit onderhouden. Hoe meer mensen dit doen, hoe meer er geregeld kan worden. Maar als niemand hiervoor wil betalen kan er ook niets (of niet zoveel) geregeld worden. Ik ben geen moderator/admin/beheerder en wil me ook niet zo voordoen, maar zo is het nu wel eenmaal.

Overigens ben ik weleens (wel vaker, daar niet van) offtopic gegaan en kreeg daar direct wat van te horen. Wellicht een nieuw topic openen hiervoor en dit topic niet vervuilen? Ik bedoel, er komt straks misschien iemand voor het eerst op dit forum en het lijkt diegene wel interessant om te weten of dit forum snel is (of niet). Hij/zij komt hier (in dit topic) en ziet deze (offtopic) discussie.. Top! 39 39

Edit: "geruzie" was niet het juist woord..
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#52
@Kallisto: leuk he, om te zien hoe dat gaat.

Hier even op een rijtje:
forum is traag->met meer oranje naampjes kan er een snellere server betaald worden->oranje naam is nietszeggend, je krijgt er niets voor terug->"nog meer gezeik hierover en referenties naar eigen fora en fora van andere automerken"->sentimenteel geneuzel->suzukiforum is top vwb informatie->nee, je moet verder kijken dan je neus lang is, je kan ook alle problemen van je suzuki bij de openbare bibliotheek in verwegistan vinden, oftewel dit forum heb je niet nodig->mijn vriendje rijd een impreza, die is dik en overal kan je informatie vinden over dit otootje->kallisto is blij met stc en doneert->jeeh smiley's->reacties dat het stc-forum de beste bron is voor alle informatie over je verrotte suzuki->informatie over suzuki's wordt zeldzaam->kallisto heeft geld overgemaakt->imprezagirl haald nooit info van het forum af->wellus->nietus->wellus->offtopic hemel
Reply

#53
Ik snap niet precies wat je doel daarmee is, maar ik ben blij dat mijn naam er minstens twee keer in voorkomt 37 Smile

Edit: als je op mijn bericht reageert is dat tevens jouw 1000e bericht xD

Edit 2: crap! Ga ik wéér offtopic stupid
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#54
Ik had gewoon korte de route van ontopic naar offtopic uitgezet. En zoals je ziet gaat dat heeeeeel snel.

1000 berichten... daar heb ik 4,5 jaar over gedaan!.... ik denk dat de meeste berichten in het café staan, die worden niet meegerekend.
Reply

#55
Ja, ik zou zeggen verwijder alle posts, zet die van Paul in post 1... klaar 39
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#56
Ah juist Tongue Goed idee Idea
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#57
1.000 posts maar?34
Reply

#58
ik zit zelf op meerdere forum waarvan ook op het skyline forum en daar betaal ik ook niet voor en dat forum werkt ook prima en als jij wil betalen voor een fora dan is dat prima maar ga tegen anderen niet klagen dat ze geen recht van spreken hebben omdat ze niet betalen want dat is onzin anders was het wel verplicht om te betalen voor het forum ik wou alleen aangeven dat het bij mij sinds een paar dagen zo traag gaat
meerstal geef dat aan dat er dan iets mis is of gewoon onderhoud
daarom mijn vraag of ik de enige was ofniet e

en ik heb mijn browser al afgesloten en opnieuw opgestart en dat werkte niet

overigens heb ik nu wel weer normale snelheid terug dus
enode topic dan maar

Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.[/
Reply

#59
Vol reclame misschien? Ik vind dat mensen niet mogen klagen over een (soms) wat traag forum welke voor de rest VOLLEDIG gratis is. Dat de een wat sneller is dan de ander.. Dat houd je altijd.. Veel mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en dat is jammer Thumbsdown
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#60
Dat jij nog spaties en enters gebruikt joh, Remco Tongue
Es Aa Drie Één Nul
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.