snelheid forum
#21
Dacht dat je het tegen mij had Kikker, ik heb mn post 4x teruggelezen 34
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#22
(13-12-2011, 14:45)Mafkikker Wrote: Ik ben benieuwd hoeveel Suzuki technisch gerelateerde informatie jij nog kan vinden in het Nederlands, met nog dagelijks groeiende hoeveelheid problemen die opgelost worden als wij dit forum, inclusief alle informatie die erop staat offline halen Idea

Je moet verder kijken dan je neus lang is en dus verder kijken dan alleen nederlands!
Mijn vriend tuned zijn eigen auto, en dat is verre van nederlands en verre van het subaru forum in dit geval.

Je hebt zoveel fora, extreme machines bijvoorbeeld daar kun je ook genoeg informatie vinden.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#23
Je vriend is wel heilig he met alles... 34
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#24
Hij is gewoon the best, je zou eens moeten weten wat hij allemaal kan!
Maar goe... daar moet je hem voor in het echt kennen uiteraard... Wink
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#25
Suzuki gerelateerd? extreme Machines? Ik heb er wel eens wat suzuki's voorbij zien komen. Nederlands Suzuki gerelateerd is dit forum echt baas. Voor de oudere modellen. De mk6'jes zitten bij de swift club Nederland.

Kortom. ALS je al ergens informatie denk te vinden in het Nederlands over het tunen van je suzuki. Ben je hier aan het goede adresIdea
Reply

#26
Laat iedereen gewoon "entree" betalen om op de nieuwjaarsmeeting te mogen komen 34

Dat geld gebruiken voor de wederopbouw van de STC Wink Ikzelf (en ongetwijfeld anderen) zullen eventueel ook wel stickers willen kopen van STC (niet de streamers) Wink Betaald "reclame" of "promotie" 39

Ik denk dat veel mensen niet weten hoe het werkt Wink Misschien eens een topic aanmaken met daarin wat uitleg hierover Idea Hoe meer mensen geld doneren, hoe meer evenementen er georganiseerd kunnen worden Wink Hoe meer mensen geld doneren, hoe sneller de server kan worden (grof gezegd) Wink

Er wordt ook niet gevraagd om te doneren.. Er moet gewoon een topic komen of een banner die linkt naar een topic met informatie hierover Wink

PS. Ik zeg wel steeds "moet", maar zo vind ik het/zo zie ik het Smile
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#27
Ben het helemaal met je eens Kevin, was het toch? Wink
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#28
Dat heb je goed 39
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#29
Ben je waus? dat ik centen ga betalen om op een parkeerplaats te staan waar je gratis mag parkeren?
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#30
Die " 34 " staat er niet voor niets achter, Rick 34 34

Was een grapje, maar over die banner enzo niet Wink
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#31
Weet ik wel, ik ken je nu wel Tongue ik dacht laat ik eens wat posten zonder smileys.. wat komt dat hard aan zeg Tongue
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#32
Ghehe, ze adviseren niet voor nop, om te schrijven met smilies om zo een beetje emoties te kunnen uiten hahaha
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#33
Ghehe, wat ben ik blij met die smilies 34 Een bericht klinkt al snel anders als je geen smilies gebruikt 37

<offtopic>
@ImprezaGirl:
Je hebt in jouw signature een afbeelding met de tekst: "jolanfotogafie.nl" (je mist een R).

In de afbeelding staat een .nl en eronder staat een .tk domeinnaam Wink

Overigens werkt die .nl nog niet Wink
</offtopic>
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#34
Klopt dat hij niet werkt.. ben er nog mee bezig... Wink
Spelfoutje had ik zelf nooit gezien, thnx!
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#35
't Overkomt de beste 39
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#36
de organistatie was het probleem niet. Het probleem was dat menigeen bij meer dan 20km al begon te dat het te ver was en te duur. Als je dan als bestuur zijnde een locatie regelt, een garagehouder vindt die bereid is om z'n zaken open te doen en van de opkomst is het merendeel bestuur, daan gaat de zin ook over.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#37
Damn.. dacht dat ik wel eens offtopic kon gaan! volgens mij ging dit over de snelheid van het forum in t algemeen?34

maare...De forumleden die een donatie willen doen is altijd mooi meegenomen en ''respectvol'' maar het is natuurlijk geen verplichting Wink het kan natuurlijk wel aantrekkelijker gemaakt worden door bijvoorbeeld wat Jolanda zei, open gewoon een kleine online forum shop! speciaal voor de leden die gedoneerd hebben. dus oa.

-Kentekenplaten met STC sponsor erop.
-Sleutelhangers van STC??
-Stickers ( daar is zoiezo wel veel vraag naar! doen met die hap dus!39 )

En zoiets kan je zoiezo wel met winst verkopen, waardoor het ook weer wat voor het forum opleverd en het allemaal makkelijker en een stuk ''leuker'' kan lopen!Biggrin voor zowel de forumbeheerders als de leden.
Maar het is maar een idee!Idea
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#38
De snelheid van het offtopic gaan is vele malen hoger dan de snelheid van het forum Wink
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#39
Ik zie hier alleen een maar een hoop gelul, wat nergens heen gaat. Met name 1 persoon die toch echt op ieder onderwerp, iedere discussie, ieder topic, het wel het beste weet, maar niets heeft toe te voegen.
Reply

#40
(13-12-2011, 15:13)ImprezaGirl Wrote: Je moet verder kijken dan je neus lang is en dus verder kijken dan alleen nederlands!
Mijn vriend tuned zijn eigen auto, en dat is verre van nederlands en verre van het subaru forum in dit geval.

Je hebt zoveel fora, extreme machines bijvoorbeeld daar kun je ook genoeg informatie vinden.

Jij hebt het over tunen, maar we doen hier aan zoveel meer als tunen.
Problemen helpen oplossen van mensen die niet net zo goed zijn als jouw vriend, of die misschien wel beter zijn, maar niet met hun handen. Of mensen die er totaal geen verstand van hebben en dat ook niet willen, maar wel willen weten of ze niet opgelicht worden door hun garage.

Buiten dat zitten er verschillen in de europese productiemodellen en de niet-europees geproduceerde modellen, dus kom je op een buitenlands forum niet zo goed uit de verf met je probleem.

Misschien ben je niet zo goed in Engels of Duits, of begrijp je de buitenlandse vaktermen niet. Die komen natuurlijk ook niet zo goed uit Google Translate. Of je bent dyslectisch voor buitenlandse talen...

Maar als jij en je vriend zo goed je informatie buiten dit forum kunnen halen, waarom doen jullie dat dan niet? Gemak dient de mens Idea

Deze informatie staat trouwens allemaal op dit forum, als je verder kijkt als je neus lang is.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.