snelheid forum
#1
hallo,
ik heb sinds gisteren dat de snelheid van het forum op inbel niveau ligt hebben meer mensen hier last van
het is behoorlijk irri als het zo langzaam gaat het duurt al 5 minuten om dit bericht te posten


mvg remco
Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.[/
Reply

#2
Heb ik ook last van. Gebeurt niet altijd maar op sommige momenten laad het forum niet of erg langzaam. Misschien eens navragen bij de internet provider van het forum.
Reply

#3
Idd, erg vervelend!
Misschien dat ze met de server bezig zijn...
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#4
hoort er gewoon bij op z'n tijd.kan ook aan jezelf liggen. browser/venster sluiten en opnieuw openen werkt bij mij bijna altijd.
En met wat meer oranje naampjes zou wellicht een betere server betaald kunnen worden Wink
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#5
De website staat niet eens gehost bij een webhost, maar op een server bij de universiteit van R'dam Wink Wellicht geen load balancing ofzo?

Maar goed, meestal (na maximaal 2 minuten) is het alweer voorbij Smile

Edit: typo
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#6
(12-12-2011, 17:27)engeltje Wrote: hoort er gewoon bij op z'n tijd.kan ook aan jezelf liggen. browser/venster sluiten en opnieuw openen werkt bij mij bijna altijd.
En met wat meer oranje naampjes zou wellicht een betere server betaald kunnen worden Wink

Wat krijg je er voor terug? Ik zie namelijk niets bijzonders bij de mensen die een oranje naam hebben?

Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#7
Ik hou sowieso graag iets online waar ik veel informatie vandaan kan halen en waar vaak leuke onderdelen worden aangeboden, je hoeft trouwens ook geen wereldbedrag neer te leggen voor die oranje naamWink
Reply

#8
Die oranje naam is een paar klikjes en voila, dat heb ik op mn eigen forum ook..
Maar daar ga ik toch echt geen geld voor vragen, als dat alles is!
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#9
(12-12-2011, 20:18)SteefK Wrote: Ik hou sowieso graag iets online waar ik veel informatie vandaan kan halen en waar vaak leuke onderdelen worden aangeboden, je hoeft trouwens ook geen wereldbedrag neer te leggen voor die oranje naamWink

jij snapt hetWink

Viel me gewoon op dat de eerste 3 posts die iets aan te merken hadden, afkomstig waren van mensen die gratis gebruik maken van het forum.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#10
@ImprezaGirl, het gaat er niet om dat je dan een oranje naam krijgt Wink Het gaat erom dat mensen dan kunnen zien dat je (net zoals wat anderen) bereid bent geld te investeren om dit forum online te houden. Een forum opzetten, een lay-out (laten) maken, hosten en het onderhouden ervan kost geld. De mensen met oranje namen financieren dat en supporten zo de STC Idea

Oké, gratis hosting is er wel (maar dan echt bagger) en een .nl-domeinnaam kost ook wel meer dan bijv. een .tk-domeinnaam.
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#11
Dat klopt, ik heb ook ergens nog een NL naam staan maar dat deert verder niet.
Ik heb bij een domeinnaam bedrijf gewerkt dus weet hoe het in zijn werk gaat.. Maar dan toch, ik betaal ook genoeg voor mn forum, maar geen haar op mijn hoofd die mijn leden vraagt voor een kleurtje er geld voor te vragen al snap ik je insteek wel natuurlijk.

Kijk kwamen er evenementen vanuit STCN zou ik zeggen ja, of als je eventueel boekjes zou krijgen met info, of iets van toegangskaarten met korting.. dan wordt het uiteraard aantrekkelijker om te betalen.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#12
@ImprezaGirl:
In 2006 had STC 100+ betalende leden die allemaal hart voor de club hadden. Nu jij weer. Wink
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#13
Toen waren er ook bijna elke maand wel evenementen37
Reply

#14
Maar ja... de leden geven het op en dan kun je het verhaal evenementen, boekjes e.d. ook niet levend houden.
Dus dit is niet het verhaal van de kip of het ei, dit is gewoon gebrek aan interresse vanuit de leden.

STC is op sterven na dood geweest, en leeft nu voort als gratis forum met vrijwillige donaties.
Vanuit enkele actieve leden wordt nog het e.e.a. buiten het STC om georganiseerd (nieuwjaarsmeeting bijvoorbeeld...).
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#15
Puur vanwege de informatie die je eigenlijk bijna nergens vind zoals die hier te vinden is heb ik een donatie gedaan bij Berry.
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#16
Ik sprak berry eerst altijd regelmatig, maar tegenwoordig niet meer zo vaak.

Ik vind het jammer dat STC zo ver is weggezakt en als ik Berry weer eens spreek wil ik eens gaan kijken of ik kan helpen.

Als ik namelijk kan helpen wil ik ook gaan helpen. Hetzelfde zou het nooit worden, maar als het kijk naar de hoeveelheid mensen die naar de nieuwjaarsmeet komen lijkt het me dat er potentieel is42
Reply

#17
(13-12-2011, 00:31)nonsens Wrote: @ImprezaGirl:
In 2006 had STC 100+ betalende leden die allemaal hart voor de club hadden. Nu jij weer. Wink

Dat was in 2006, we leven nu met gemak in bijna 2012....
Er is vast wel weer wat in te krikken, maar dan moeten leden natuurlijk wel een intentie hebben om dat te doen, stickers die je voor een kleine prijs kan krijgen, of als je betaald je er ziezo 1 gratis krijgt, of nummerborden, nieuwsbrieven, maandelijkse meetings/tourritten, af en toe een etentje met de leden + aanhang(noem maar wat).

Informatie is overal wel te vinden, en niet alleen hier,je moet alleen goed zoeken.... laat internet nou het grootste informatiehol zijn ter wereld.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#18
Ik zal nu geen donatie meer doen hoor, heb geen suzuki meer he Tongue
En ik niet als enige hoor, er zijn een hoop lui die weg zijn gegaan door verandering van auto(merk) Wink
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#19
Ik ben benieuwd hoeveel Suzuki technisch gerelateerde informatie jij nog kan vinden in het Nederlands, met nog dagelijks groeiende hoeveelheid problemen die opgelost worden als wij dit forum, inclusief alle informatie die erop staat offline halen Idea
Reply

#20
Ik rij miss geen Suzuki meer! maar dan nog, dit is wel een forum waar je het makkelijkste uitkomt! heb ook eens op Opel forums gekeken maar word er niet echt wijzer van.

Miss dat er bij de nieuwjaarsmeeting meer animo komt om STC beter te maken dan ooit. Als je alleen al ziet hoeveel man er komt, is er dus zeker intresse!
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.