suzuki baleno trilt bij bepaalde toerental iemand?..
#1
hallo

ik heb een baleno 1.3 16v uit 1995.

sinds kort trilt mijn baleno als ik gas geef maakt niet uit in welke versnelling.
eerst was het heel erg en na een behoorlijke knal voor bij de auto weg is het wel veel minder geworden.
al ik optrek en schak naar de 2 hoor ik ook een soort slijtend geluid voor weg komen of net dat er een rem vast zit maar dat is niet het geval.

ben bij de garage geweest de ene zegt een motorsteun en de andere een steekas.

ik weet het niet meer hopelijk kan iemand mij hier helpen om er tenminste achter te komen wat het is.


gr, robert burema
Reply

#2
Als de garage de auto gezien heeft zullen zij wel weten wat er aan de hand is...
Op basis van jouw verhaal, zonder de auto te zien komen wij echt niet verder dan versnellingsbak, aandrijfas of motorsteun...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#3
Steekas knakt als je door bochten o.i.d. rijdt, teministe dat had ik met mn oude auto, of met in/uit parkeren.
Lijkt wel iets in de bak...
Mijne heeft soms als hij een dag heeft stil gestaan wel dat de remmen schaven,maar naar een paarkeer is dat weg na het remmen..
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#4
Als ik je verhaal lees dan denk ik ook haast wel zeker dat het de versnellingsbak is. Heb dit zelf ook gehad met m'n eigen Baleno. Het was een lager dat stuk was gegaan.
Schakelen zal best nog tijd goed blijven gaan.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.