Mitchell's MK5.2 + MK3 GTI Swift - GTI APK Gekeurd! (Project foto update)
#1
-- Deze eerste post is inmiddels verouderd, zie het einde van dit topic voor de laatste updates --

Na een tijdje van mee lezen op het forum toch maar eens een wie-is-wie topic aanmaken. Kan ik hier ook eens wat vragen stellen en hoef ik niet steeds op het woord van garages af te gaan.

Wie ben ik?
Ik Mitchell, 23 jaar alweer, sinds Juni 2009 in het bezit van een donker blauwe Suzuki Swift (bouwjaar 1998).
Ik ben zelf ICT student, mijn kennis van auto's is te verwaarlozen, jah, ik weet waar de rem en gas zit, daarna houd het beetje op. Gelukkig ken ik een aantal mensen in de regio die voor een vriendenprijsje aan mijn Swift kunnen werken om hem op de weg te houden.

Welke auto?
Ik zocht een auto die goedkoop was in wegenbelasting en verzekering. Tevens vindt ik veiligheid belangrijk dus Airbags voor zowel bestuurder als passagier waren ook verplicht. Daarnaast was ik inmiddels erg gehecht aan airco (warme zomer) dus dit moest ook aanwezig zijn. En qua kleuren zocht ik iets in het zwart of blauw. De Swift sprak me al snel aan als model en er waren modellen beschikbaar die aan mijn eisen voldoen.

Na een maand rond speuren op 2ehands sites ben ik op een advertentie uitgekomen voor een Swift. Deze was volgens eigenaar in zeer goede staat en ook goed was onderhouden. De auto zag er voor mij als leek goed uit, ik hoorde geen rare geluidjes. De eigenaar kon helaas niet aantonen dat er onderhoud aan gedaan was, dit was gebeurd bij "een bevriende garage", dus zonder papieren. Maar ik had verder geen reden om te twijfelen aan zijn verhaal.
19-juni-2009 ben ik eindelijk eigenaar geworden van deze Swift, mijn eerste auto.
Kilometer stand: 124.000 (NAP)

Hier is hij dan (foto's augustus 2011):
[Image: IMG_0154.JPG]

[Image: IMG_0155.JPG]

Onderhoud 2009