Vinny Jones -> Suzuki Baleno 1.6 Sport.
#21
Dan hier even een korte update.

Ik ben de laatste weken er niet aan toe gekomen om ook maar iets nuttigs uit te voeren aan m'n baleno maar hij is gister wel naar de garage gegaan voor een grote beurt.. ben benieuwd wat de kosten allemaal gaan worden want ik heb geen onderhoudsboekje of ook maar iets in die richting gehad van de vorige eigenaar.. Unhappy

Heb een hoedenplank van Unuki gekocht en netjes binnen gekregen maar die moet er ook nog steeds in komen te liggen, wat is het toch fijn om onregelmatig te werken en een mega werkdruk te hebben NIET DUS.

Ik ga m'n wagen zo halen en dan hoop ik dat de kosten mee zullen vallen.
Carpe Diem
Reply

#22
Jeuj hij is weer terug van de garage en naar mijn gevoel rijdt ie zelfs iets beter Biggrin

factuur:
3,3 ltr motorolie ML10W40 = 31,58
1 ltr remvloeistof = 11,90
1 oliefilter JJ1316004 = 9,20
4 bougies NBKR6E = 18,24
1 fuel system cleaner = 14,37
3 uur arbeid ivm grote beurt = 157,50

totaal = 242,79 excl. + 19%BTW (46,13) = €288,92

Ben ik in de maling genomen of is dit een mooie prijs?

Heb zelf alleen wat vraagtekens bij die fuel system cleaner aangezien ik hier ergens een topic had gevonden dat zulk soort dingen redelijke onzin is..
Carpe Diem
Reply

#23
Heey ik lees dit nu pas.

Maar heb je je Balletje nog?

en die prijs?? je bent in mijn ogen niet opgelicht maar ik ben meestal rond de 200 kwijt!
Reply

#24
Mooie Baleno heb je daar!
vind 3 uur zelf wel erg veel voor wat er is gedaan, 2 zou in mijn ogen wel echt de max moeten zijn.
Achjaaa als het goed is gebeurd ben ik van mening dat het wat mag kosten.
Reply

#25
Jongens, het is 11 maanden geleden dat dit bericht is gepost en 10 maanden geleden dat deze beste jongen op het forum was... Idea
Reply

#26
Maar misschien krijgt hij nu wel een mailtje.... maar stuur deze man wel even een mailtje..

ik eb zijn mail adres!
Reply

#27
Na ernstig lang afwezig te zijn geweest lees ik dit nu pas.. Baleno is verkocht en in de tussentijd heb ik een toyota yaris d4d uit 2004 opgereden en rijdt ik sinds half december 2017 in een Suzuki swift uit 2010! ik ga even mijn gebruikersprofiel updaten Smile
Carpe Diem
Reply

#28
welcome back
39



Reply

#29
Haha leuk nog iemand die terug is van weggeweest!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#30
Benieuwd hoe je een Yaris kunt oprijden 34
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#31
(29-01-2018, 11:36)Nothingmatters Wrote: Benieuwd hoe je een Yaris kunt oprijden 34

Met een d4d is dat geen probleem, de diesels zijn niet de beste.
Reply

#32
Alleen de D-cat's waren slecht, volgens mij waren de 1.4 en 2.0 D4D gewoon heel goed.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.