Brunoxide Swift mk5 16v SOHC
#81
Update 23-12: De RVS Remus einddemper hangt eronder. Top gedaan Beun!! Een stuk volwassenere Brom komt er nu uit, maar alsnog lekker subtiel en niet schreeuwerig.. Heel nice!! Biggrin

@ Robin: Hmmm ok, sja ik ben nu dus aan het kijken voor mooie 15" velgen. Ik heb nu banden met 185/
Het is juist die extra breedte die t m doet in t verbruik toch? Vraag me erg af hoeveel extra je nou gaat verbruiken hierdoor. Kan je hier misschien een schatting van geven t.o.v je vorige 13"steelies?
Hoeveel km reed je toen op 1 tank en hoeveel nu?

Wat ik alleen wel vind, is dat nu de Remus eronder hangt, de auto echt schreeuwt om een bredere kont/bredere wielen. Het is echt een beetje een wel heeele dikke pijp voor een swift op standaard 14" LM velgjes Tongue.
Grotere maar vooral bredere wielen zouden het plaatje weer kloppend maken denk ik..Smile.
Het idee is om 15 inch velgen te nemen met 7j breedte, en daar banden met een breedte van 195 om te leggen voor een getrokken effect.

(foto's van de demper volgen morgen)
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#82
Erg mooie updates! Biggrin Vooral Yoshi 34 Kun je een keer een filmpje maken van het geluid nu? Smile
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

#83
Ja ga ik morgen doen Smile

Bij Beun in de suzi-garage vanavond toen we voor de 1e keer startten, was t echt bijna onhoorbaar verschil. Maar Martijn zei al dat t mooier gaat klinken naarmate hij warmer wordt.. En inderdaad. Als ie warm is klinkt t echt heel nice.. En de rook van de motor komt nu ook echt zo langzaam uit die dikke pijp gewalmd als je stilstaat. Ja wel een mooie update ja. Alleen zoals ik al zei hierboven, er moeten nu ook echt dikkere wielen onder want t klopt gewoon niet meer helemaal hahaha 34
wat vage plaatjes van mn phone

[Image: 15471902_large.jpg?v=1]
[Image: 15471901_large.jpg?v=1]
[Image: 15471903_large.jpg?v=1]
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#84
195 op een 7J wiel staat niet getrokken hè Idea
Reply

#85
Nee helemaal niet zelfs. hehe. Maar wel een leuke update weer!
Die uitlaat ziet er echt als nieuw uit.

Ik snap alleen niet zo goed wat je tegen die 14 inch wieltjes hebt. Zo zielig zijn ze nu ook weer niet (normaal zit er zelfs vaak 13 inch onder een swiftje met 155mm brede bandjes).
Reply

#86
Ok dan heb ik me vergist in de bandenmaat.. maaarrree thx! uitlaat is idd als nieuw. de transportlak zit er nog op zoals je ziet Smile. maaarre @ Robin: wat ik tegen mn huidige velgen heb; deze zijn gewoon niet dik/vet genoeg! als ze nou 15" waren geweest had k er plattere bandjes omheen gelegd en klaar.. maar helaas!
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#87
Ik heb anders ook wel interesse in jouw velgies als ze weg gaan... Wink
Ennuh nog een fotootje? ben mega benieuwt hoe dat er nu uit ziet!
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#88
OK nou people bieden maar zou ik zeggen!! Bandjes die eromheen zitten zijn Bridgestone banden met heeeel goed profiel nog! Wink

Ja foto's/filmpje volgt later vandaag... En ik waarschuw dus alvast 34 de pijp is wel erg aan de dikke kant voor de swiffer op deze velgjes, ik vind het zelf niet echt heel mooi staan. Ik vind t misschien met dikkere banden ook nog steeds wel beetje overdreven staan. Mja het zij zo, went vanzelf wel denk ik..

TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#89
Even terugkomend op het verbruik. Ik rij altijd ongeveer 450 kilometer op om en nabij de 30 liter. Ook op steelies, want op steelies issie sneller en dan ga ik wat meer stoplichtsprintjes doen hehe Smile
Reply

#90
hmm ok dat valt wel mee?

Et voila: wat foto's,
en een filmpje van het nieuwe geluid nu ==>



[Image: 15473728_large.jpg?v=1][Image: 15473729_large.jpg?v=1][Image: 15473727_large.jpg?v=1]

TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#91
Klinkt netjes! Goed van je om niet je auto direct vol in de toerenbegrenzer te gooien dat is namelijk nooit goed bij een koude motor Wink

Je uitlaat gaat straks nog iets meer geluid produceren ivm het wegbranden van de dempingswol.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#92
Sterker nog, dat heb ik uberhaupt nog nooit gedaan, bij deze niet en ook niet bij mn vorige 1L swiffer. Waarom zou ik Smile Maar deze pijp was dus niet helemaal nieuw he, hij heeft een paar maanden onder de GTI van C'est la vie gehangen zoals ik hierboven schreef Smile dus denk niet dat ie nog meer geluid gaat produceren dan dat hij nu doet..
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#93
Net geluidje inderdaad 39 niet te overdreven!
Reply

#94
Smile
Maar die kont moet breder met deze pijp... of niet Biggrin

Kan je btw geen youtube embedden hier? Nee he? Unhappy de [movie] [/movie] tags werken niet iig.
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#95
[video=youtube ] [/video ]

Maar dan zonder spaties natuurlijk Wink
Reply

#96
Top thx!!!! Smile39
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#97
you welcome Wink
Reply

#98
Hij klinkt sexy!
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

#99
Lekker geluidje Smile Subtiel, maar niet onopvallend Smile En zo'n sierstukje staat ook wel geyl Smile :p
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

Goed bezig bruno!
"Gewoon, omdat het kan"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.