Brunoxide Swift mk5 16v SOHC
#61
Is dat nou die steun van 90 euro?
Reply

#62
eeehm ja? Tongue Sja op de fotos lijkt het net plastic, maar in t echt is het een heel mooi ding met gestikt leer erop. Wel echt goed spul.

[Image: images?q=tbn:ANd9GcRA1KfT2bc0M5Wf5IYMSj4...w-HcAfJovQ][Image: c603_35.JPG]
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#63
Netjes hoor. Zoeen zou ik ook wel willen Smile
Reply

#64
Die heb ik ook, mooi ding, pasvorm 100%
Reply

#65
(13-12-2011, 23:49)Nemesis Wrote: Blauw is toch echt wel DE shit!!! 39 Ziet er goed uit, vooral die armsteun!

Als de shit blauw is, adviseer ik je toch echt eens langs de huisarts te gaanIdea
Reply

#66
Hij roept waarschijnlijk ook altijd dattie ff een smurfen-trui gaat breien Smile
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#67
(14-12-2011, 09:44)robin_swiftsensation Wrote: Netjes hoor. Zoeen zou ik ook wel willen Smile

doen!!!! http://www.loweb.nl/Webwinkel-Category-1...-2003.html (wel de zwarte bestellen he Wink )
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#68
[Image: 15457386_large.jpg?v=1]
Smile
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#69
Goed, weer best wat dingetjes aangepast/veranderd.

De swiffer is inmiddels APEX 4cm verlaagd rondom.

De veerpootbrug (die ik samen met de veren van RicSwift had overgenomen) zat ook allemaal netjes gemonteerd, maar helaas omdat ik dus een nieuwer blok heb (1.3 DOHC blok met 86 pk versus ouder 69 PK 1.3 blok) loopt de veerpootbrug tegen de EGR module aan die bovenop mijn blok zit. (dat EGR uitsteeksel komt dus alleen bij mijn blok voor, en niet op GTI blokken en op swiffers van voor 2002/2003) \
Kon er wel mee rijden maar ik klonk letterlijk als een zware VW diesel Transporter :S, mensen keken me na bij t stoplicht enzo.. plus er was echt al een halve cm van t staal van mn EGR module weggeschaafd door de veerpootbrug.. De volgende dag bij Beun/Martijn in de suzigarage Zaandam (waar ik gelukkig meteen terecht kon, top Martijn!! Smile ) de brug er weer af laten halen, nu klinkt t weer normaal. En meteen heeft Martijn me nog geholpen met wat kleine dingetjes zoals de sparcopedaaltjes (gaten geboord in pedalen e.d) dat ziet er ook echt strak uit, plus kabels weggewerkt en koppeling afgesteld e.d. Perfect dus!!

Toen droeg de heer Beun het idee aan om misschien ook wel een andere demper erop te zetten, waarop we ff gingen marktplaatsen, en 2,5 uur en een ritje Zaandam>Harderwijk en harderwijk> haarlem later was ik thuis met een dikke Remus einddemper die al is aangepast voor de Swiffer, de transportlak zit er nog op! thx to 'c'est la vie' van hier op STC Smile top!. En Beun je bent echt een held hahahahah.. Biggrin

Dit marktplaatsritje was ook meteen de eerste echt goede rit (dwz: zonder aanlopende veerpootbrug) op de snelweg.. En JEZUS wat is van rijbaan wisselen GEIL met verlaging..(was voor mij uberhaupt de eerste keer rijden in een verlaagde auto) Maar ik zou zeggen echt een minstens 3x zo snelle reactie als je aan t stuur trekt, wat een verschil zeg!! Biggrin)

Fotos volgen later, eerst eens ff me huis op orde brengen want t was weer ns zo'n weekend... Biggrin

*edit* Ook net onverwachts t eerste pakje uit Hong Kong (mn rode duplo-LED rem/achterlichten) op mn deurmat zien liggen. Dealextreme is erg snel dit x!! Ik verwacht in de komende 1,5 week dus ook de resterende 4 pakketjes binnen te krijgen, en dan gaan alle resterende gloeilampen eruit en is eindelijk alles LED/XENON. (ook de mistlichten die het trouwens inmiddels ook weer doen Smile. Zekering was doorgeslagen omdat de bedrading van t linker mistlicht niet goed vast zat en uiteindelijk voor 90% was doorgesneden door mn V-snaar die ertegenaanliep.. Tongue. Zekering is vervangen en nieuwe kabel ertussen, nu werkt alles weer Biggrin)

TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#70
en je bent een koukleum 34
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#71
Beun is een held.... Nou steek die maar in je zak Martijn!

Maarruh, gauw ff foto's van de verlaging en de nieuwe einddemper (als die eronder zit)
Reply

#72
Haha je bent al goed bezig met je swifferd!

Dat van die veerpootbrug had je trouwens zo kunnen zien als je hem erop had gepast. Op de non-gtitjes van 1989-2004 past de brug ook niet zonder aanlopen. Dan zit hij namelijk tegen de luchtfilterbehuizing aan. Sommigen kiezen er dan voor om een stuk uit de behuizing te halen, maar dat is niet echt de manier denk ik. Gewoon een custom veerpootbrug maken jonge!

En inderdaad...het weggedrag in bochten wordt toch wel behoorlijk beter met de Apex verlagingsveertjes Smile
Ik denk alleen wel dat het lichtelijk merkwaardig te noemen valt als je GEIL wordt van een baanswisseling in je verlaagde swift. Daarvan heb ik nog nimmer een stijve gekregen eerlijk gezegd devil

Reply

#73
@Pauluzzz: Dankzij Beun heb ik nu eigenlijk die Remus einddemper, puur doordat hij ff marktplaats aanzwengelde in de garage om gewoon es ff te kijken, en toen zagen we meteen die advertentie, was een errugg goeie deal dus was m daar erg dankbaar voor ja Biggrin
@ Maarten: Ja hoiiii37 jullie staan elke week meerdere malen in die koude schuur, ik niet jonguh!! Wink
Maar die giga petroleumstraalkachel naast de brug maakte een hoop goed hahahha wat een hitte komt daar vanaf zeg Biggrin
@ Robin: Als je goed leest 34 dan staat er dat ik het stuurgedrag geil vind, en dus niet dat ik t er zelf van word 42.
Maar mbt wat jij zegt over de veerpootbrug==> We hebben ook wel degelijk van tevoren gecheckt of t zou passen. En dat doet het ook zonder aanpassen of lastig monteren of watdanook. Alleen zit er natuurlijk een aantal cm speling in de blokophanging, zoveel dat de EGR dus tegen de brug aanramt (en natuurlijk vooral bij de lage toeren, boven de 2.100/2.200 werd t pas minder)..
Wel beetje jammer dat we dat over t hoofd hebben gezien ja 34 Mja.. ikzelf heb nul ervaring met t motorische gedeelte.. En de jongen die m gemonteerd had heeft die module waarschijnlijk niet zien zitten oid, sja gewoon pech voor mij eigenlijk Unhappy
Maar we hebben er al weer contact over gehad en in Januari wordt hij waarschijnlijk alsnog aangepast/gelast, zodat ie in een kronkel om de EGR module heenloopt.. En dan spuit ik m ook gelijk ff mettalicblauw denk voordat ie dropgaat Smile

Mgoed.. kzal is ff een paar fotos gaan uploaden Smile een edit volgt zsm! Biggrin
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#74
Veerpootbrug gaat wel goed komen sjoerd.

Wegligging word harde piemelwerk zei ik al he 34
Wacht maar tot je dit gewend bent en op zoek gaat naar juiste schokdempers en die eronder zitten devil
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#75
Ok dan, fotooo tijd Smile Here we go Biggrin

De Sparco sportpedalen:
[Image: 15466292_large.jpg?v=1]
[Image: 15466292_large.jpg?v=1]

De Swiffer net uit de regen op de brug (voor het APEX verlagen en de veerpootbrug):
[Image: 15466318_large.jpg?v=1]

De veerpootbrug toen hij er nog op zat (je ziet hier duidelijk de uitstekende EGR module zitten 34):
[Image: 15466319_large.jpg?v=1]

En toen was ie 4 cm lager!! Biggrin (Swift staat hier bij Beun in de garage)
Hahaha hier zie je trouwens zo duidelijk dat ongelofelijk lullige uitlaatopschroefstukje zitten puke (dit was nog van de vorige eigenaar uiteraard, dat dat ff duidelijk is 43) ) maar dat opschroefpiemeltje is donderdag ook mooi verleden tijd als de Remus demper eenmaal gemonteerd is Biggrin
[Image: 15466316_large.jpg?v=1]

Sja en dit was wel toevallig, k stond net geparkeerd onder een garage nabij t centrum van Haarlem. En toen ik terugkwam stond er precies in t vak tegenover mij een 100% standaard summum. Kon t natuurlijk niet laten om ff foto's van de zijkant te nemen 42. Je ziet hier t verschil van het APEX verlagen wel heel duidelijk Smile
[Image: 15466332_large.jpg?v=1]
[Image: 15466330_large.jpg?v=1]

En dit weekend deze origineel Nintendo Yoshi weten te bemachtigen. Kon t niet laten, Yoshi rulet hard!! 39
[Image: 15466317_large.jpg?v=1]

En dan nog de RVS Remus demper die eerst onder C'est la vie's GTI hingBiggrin. A.s Donderdag wordt deze er ondergehangen bij Beun Smile[Image: 15466291_large.jpg?v=1]
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#76
koop is nieuwe nikes 34 deze zien dr niet uit haha Wink
en ik zou zeggen lagere profiel bandjes!
verder goed bezig! Smile
[Image: duck2.png]
No judgement's !
Reply

#77
Zijn die sportpedaaltjes niet glad? Het ziet er namelijk naar uit dat er geen anti-slip op zit.
Reply

#78
Weer een aantal hele leuke updates! Alleen de sportpedaaltjes ben ik geen fan van, maar dat is persoonlijke smaak he. En ik blijf die standaard summum velgjes echt mooi vinden!
Reply

#79
@ Duck: Ik ga op termijn kijken naar mooie 15" cupvelgjes. Smile En nee ik koop geen nike's meer eigenlijk.. Deze ouwe nikes zijn echt me zondags/slofschoenen geworden 34
@ Nemesis: Er zit inderdaad geen extra anti-sliplaag op de pedalen maar het grove puntjes-relief van de pedaaltjes geeft meer dan genoeg grip onder je schoenzolen39.
@ Robin: Ja het zijn op zich geen onaardige velgen, maar ik ga wel op zoek naar mooie 15" (cup) velgen.. Jij bent ook van 14 naar 15 gegaan he? Ben je veel gaan merken op je verbruik? (in jouw topic vroeg k ook al naar je velgenspecs, vind die van jou echt nice! Door de 15"-ers zijn je kasten pas beetje mooi gevuld 39


TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

#80
Ik ben van 13 inch naar 15 inch gegaan zelfs, en ja dat scheelt in verbruik en ook zeker in vermogen. Met mijn 13 inch ben ik een stukje sneller zeg maar Smile
De wielkasten worden in principe niet meer gevuld, omdat de totale diameter hetzelfde blijft. Maar de platte bandjes doen het hem.
Die 14 inch dingen van jou vind ik echt vet, laat maar horen als je ze weg doet.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.