Brunoxide Swift mk5 16v SOHC
Pb!
Alto 1.0 '98 --> Swift GLS Globe 1.0 '98 --> Citroën C1 1.0 '05 --> Mercedes E190 1.8 '92 -->Swift 1.3 16V Summum '02 --> Swift 1.3 16V Summum '03
Reply

nette auto misschen moet ik mijn swift ook maar verkopen en een mk5 kopen met gti enzo
Reply

Hey! Als je die uitlaat en de oude orginele velgen nog heb wil ik deze wel overnemen! Pb mij!

Luuk117
Alto 1.0 '98 --> Swift GLS Globe 1.0 '98 --> Citroën C1 1.0 '05 --> Mercedes E190 1.8 '92 -->Swift 1.3 16V Summum '02 --> Swift 1.3 16V Summum '03
Reply

Hey lieve mensen, ik weet dat ik hier nooit meer actief ben enzo.. (ja robin, I know 42 ) Maar k dacht ik laat weer is effe mn kop zien hier. Swiffy and me are still going strong.. Mn blauwe gebakje heeft me al weer vele malen veilig naar het buitenland en terug gebracht. Wat blijven het toch beesten van auto's qua betrouwbaarheid. Duizenden kilometers door de brandende zon van o.a Croatie, Noord Spanje, Zuid Frankrijk. Niks is m teveel :-D. Suzi 4 life Smile

K verwacht niet dat ik hier nog superveel actief ga zijn, (even inhakend op jullie teleurgestelde reacties daarover) Want inderdaad, ik ben er dus inderdaad 'zo 1' die hier heel actief is zolang hij bezig is met zn auto, en daarna zakt de interesse voor dit forum toch een beetje weg moet ik eerlijk toegeven ja.. Ik ben er gewoon niet meer mee bezig, Mijn auto is af. Geen updates meer voorlopig. En dus ook gewoon weinig meer te melden Smile

Alsnog vind/vond ik het altijd echt bere-gezellig met jullie, en hebben we veel van elkaar geleerd (ik van jullie vooral), en ervaringen uitgewisseld.. Echt mooie tijden jongens Smile

Maar ik dacht ik laat even mn swiffer's kop zien zodat jullie weten dat er nog altijd met veel liefde in wordt gereden.. Grote beurt staat gepland voor komende week, evenals totaal nieuwe pijp van voor helemaal tot achteraan de japstyle. Pijp is namelijk van voor tot achter zo krokant als wat, en moest op 6 plekken dicht gegumd worden om door de APK te komen,

Maaruh, wel nog effe een shout out naar jullie hoor, stel helden 45 Nogmaals veel dank voor alle tips en tricks, en natuurlijk ook de gezelligheid vooral :-D. Heb net even alles terug zitten lezen for old time's sake, jezus wat een gesprekken hahaaha, maar ook vooral de behulpzaamheid e.d, nogmaals: gouden tijden guys Smile . En jullie gaan nog steeds als een raket, respect! Zie weer heel veel nieuwe users en toffe projectjes voorbijkomen Smile .

Ondanks mijn in-activiteit hier, nog steeds die-hard Suzuki fan over here, mn volgende auto ( lees: de auto die gekocht wordt zodra mn blauwe liefje zn laatste adem uitgeblazen heeft) wordt sws wederom een swiffer. En dan komen er vast wel weer leuke updates hier op het forum.

Vandaag -ivm door de jaren heen ontstane stoeprandschade- mezelf een verjaardagscadeutje gedaan en mn velgjes geupgrade met 'alloygator' velgranden in carosseriekleur.. Er zitten inmiddels Uniroyal Rainsport 3's rondom. topspul zeer aan te raden en betaalbaar Smile Niet kapot te krijgen deze swiffer, trekt nog steeds van 0-100 in dik 8 seconden. Vorige week weer APKtje gehad, rijd er inmiddels bijna 7-8 jaar in geloof ik :-). Nog even nieuwe TEAM HEKO zijwindschermen besteld vandaag (erafgewaaid in storm) en dan is de swiffer weer helemaal t baasje :-).

Hieronder fotootje van mn sweety vanmiddag toen hij net bij deni wheelstyling vandaan kwam :-).

[Image: 526cNmD.png].
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

Leuk dat de swift zo bevalt! Zelf ook als 1e auto met mn 16kleppertje rondgetuft. Nu na 2.5jaar renault toch weer aant kijken voor een suzuki 34
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Wauw, een heel betoog! haha!
Zit die enorme japstyle van mij er nog onder? Of is die inmiddels al vervangen?

En aangezien je de swift al zo lang hebt, hoeveel kilometers staan er inmiddels op de klok?
Reply

haha ja bij het teruglezen van alle conversaties werd ik overvallen door een gevoel van nostalgie, vandaar :-)

Hij staat inmiddels bijna op 170 K :-) en ja die dikke jap hangt er nog steeds onder Biggrin, geniet er elke dag met volle teugen van :-D roffelroffelroffel <3
TE KOOP: 2002 1.3 Swift MK5, 16V (86 PK) blok. (1 na snelste swift na de GTI) 'summum-special' (alles electrisch, op ABS na de meest luxe uitvoering)








Reply

Haha nice!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.